Sari la conținut

Daan

Super Membru
  • Număr conținut

    602
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuersti
  • Carnet moto din
    07.11.2006
  • Motocicleta
    KTM 1290 Super Duke R

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ER6n, MV Agusta Brutale,Kawasaki KLX 650, Kawasaki Z1000, Ducati 749, KTM LC4, KTM Duke, KTM 950 SMR

Vizitatori Recenți Profil

1.701 citiri profil

Daan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Cand spuneti "servisat rulmentul spate" la ce operatiuni anume va referiti? Eu tocmai am schimbat rulmentul ala cu 2 randuri de bile, m-a dus spre 800 lei.
  2. Cu 300 euro, in regim low cost, fara fite si figuri, poti sa iti asiguri 3 zile de salon la Milano. Diferenta de cost fata de salonul de la Bucuresti este intr-adevar mai mare dar daca te gandsti ca pt Milano se pastreaza cam toate noutatile, zic ca merita. Plus ca la Milano iti faci de acasa invitatie din partea unei companii si nu platesti intrare, care e cam 18 euro.
  3. Deci dupa ce ca fac doar 500 de bucati, pe una dintre ele a spoit-o cu sampanie pe la faruri, pe la ECU? Cred ca ala este adevaratul nesimtit de la Ducati.
  4. Daca lucrezi cat de cat in domeniul moto reusesti sa vezi lucrurile si din punctul de vedere al unui dealer de motociclete. ZaiR se pare ca lucreaza in domeniu. Nu am inteles niciodata placerea oamenilor de a se urca pe motociclete la saloane. Am fost prezent la salonul de la Milano in fiecare an din 2009 pana in prezent dar nu cred ca m-am urcat pe 20 de motociclete in total. Si acolo ai pe ce sa te urci. De fiecare data am avut grija cum incalec, am avut grija sa nu am geaca cu fermoar pe mine, sa nu am catarama pe afara. Zic ca e respect fata de motocicleta si fata de efortul dealer-ului de a aduce motocicletele respective la salon. Nu am pretentia sa compar cele doua saloane pt ca nu are rost, sunt constient de diferente, atat puterea financiara a dealerilor cat si puterea de cumparare a clientilor. La cum vad eu lucrurile, activitatea unui dealer de motociclete cu greu se poate sustine singura, adica patronul trebuie sa vina cu bani de acasa. Sediul Ducati (Metrotehnica) nu cred ca a fost facut cu bani castigati din comert sau service cu motociclete, deci cineva i-a adus din alta parte. Nu vi se par exagerate pretentiile unora de a avea la dispozitie motociclete de salon, de test drive, stoc de piese la dispozitie, dar de cumparat motociclete cumpara SH din Italia iar piese cumpara de pe site-uri de afara pt ca zic ei ca sunt mai ieftine si spera sa le vina mai repede? Cineva trebuie sa plateasca in plus pt toate aceste pretentii, adica sa aduca mai multi bani de acasa. In cazul de fata, comparatia dintre Ducati si BMW, referitoare la standuri si la ce se permite la BMW, este injusta. BMW are in spate ditamai divizia auto.
  5. Tu scrii asa pt ca nu stii denumirile corecte sau pt ca esti sarcastic?
  6. "ca NU poti sa reprosezi prea multe" am vrut sa scriu, am uitat un "nu". Despre suportul de numar, o scuza ar fi ca este o motocicleta mai lunga, cel putin mie asa mi se pare, si cum roata spate se duce mult peste punctul unde se termina coada, ar fi fost probabil pericol ca la o comprimare mai mare a suspensiei spate sa atinga roata in suport. Si presupun ca o alta problema care se evita cu suportul ala este ca, impreuna cu numarul de inamtriculare, tin loc de aparatoare de apa, noroi pe care le arunca roata spate. Spun asta din propria experienta cu Brutale, care are coada mai scurta, si daca ma prinde cumva ploaia, roata spate ma stropeste pana pe bord. Ca o observatie, cred ca in afara de MV Agusta, nu cred sa existe vreun constructor care sa nu te faca sa vrei sa iti schimbi toba finala.
  7. Nu cunosc motocicleta si detalii dar mi se pare anormal sa te duci sa abuzezi de o motocicleta si apoi sa nu o cumperi pt ca au aparut nu stiu ce bube. D-aia e bine ca atunci cand vinzi o motocicleta sa o dai potentialului cumparator sa o testeze numai dupa ce iti lasa garantie contravaloarea motocicletei. Bine de stiut.
  8. Vazut din pozitia pilotului poti sa reprosezi prea multe, daca privesti din fata motocicletei e putin problema. Ar fi mers acoperit cu ceva care sa aibe si rol aerodinamic.
  9. Si daca observi, ce faci? Lasi omul cu cadrul crapat si pleci?
  10. Sau o alta varianta ar fi ca trebuie sa se vanda si Akrapovic.
  11. Ai dreptate cu evacuarea insa ce e pe prototip cu siguranta nu ar fi putut fi omologat. Totusi nu inteleg de ce nu au pastrat solutia cu 2 tobe sub sa cum era la modelul precedent sau de ce nu au pus tobele sub motor, cum este la RC8.
  12. http://www.1290superduker.com/cms/ Azi a fost lansat oficial noul KTM Superduke 1290. Daca ne uitam la performante (180 CP si cuplu 143 Nm) si dotari se pare ca avem un nou rege la clasa naked. Astept si lansarea naked-ului de la BMW derivat din S1000RR, deja poze spion sunt pe internet. Si ca tot a venit vorba de BMW, mai jos e un film cu un Superduke 1290 si S1000RR. Ma intreb cat de tare a abuzat cel cu BMW-ul de motocicleta. Vad ca am postat gresit la motociclete de viteza dar la ce performante are, poate sa ramana si aici.
  13. Totusi, as fi curios si de versiunea celui de la Ducati. Am fost si la salonul din weekend-ul trecut unde au fost prezenti si cei de la Ducati, aceiasi oameni, aceleasi motociclete si exact cand eram la standul Ducati era un tip care in discutia cu reprezentantul Ducati afirma ca Ducati este mai slab decat Suzuki pt ca este mai ieftin (ambele afirmatii false, daca ma intrebati pe mine). La aceasta afirmatie cel de la Ducati nu prea si-a mai gasit cuvintele insa afirmatia a ajuns si la urechile prietenei mele, ducatista convinsa si cu fitilul scurt, si a preluat ea discutia cu acel vizitator in stilul motociclete japoneze vs italiene. Dupa ce a plecat vizitatorul respectiv, baiatul de la Ducati i-a zis prietenei mele ceva de genul "multumesc ca ne-ati ajutat pt ca eu nu mi-as fi permis sa ii raspund asa". Omul chiar ne-a vorbit cu "dumneavoastra" pana i-am zis ca as prefera sa ne vorbim cu "tu". Ce vreau sa spun e ca imi vine greu sa cred ca s-a intamplat exact asa cum a descris initiatorul topicului. Nu il cunosc dar cred ca a pus ceva floricele in povestirea lui.
  14. Daan

    MV Agusta 1078 R312

    Aia de la Constanta e de 750 cc si are 126 de cai, asta e de 1078 cc si are 190 cai.
  15. Buna motoreta, numai ca s-au raportat niste probleme la cadru, adica se crapa. Dati google cu er6 frame issues si o sa vedeti. Un er6n a fost prima mea motocicleta in 2006.
×
×
  • Creează nouă...