Jump to content

Neal Caffrey

Membru
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

About Neal Caffrey

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    KTM 790

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Husqvarna SMR450 2007

Recent Profile Visitors

495 profile views
  1. Si cu calcaiul piciorului drept care loveste evacuarea, ce facem? Ma refer ca atunci cand intri printre masini, esti foarte jos pozitionat (821 pe care l-am testat avea saua inalta, nu cea mica), si nu ai vizibilitatea pe care o ai pe 790, care are inaltimea 825mm, fata de Monster 810Mm (785mm seaua mica). 15cm ai spune ca nu este mult, dar fiind obisnuit cu Supermoto, Monster mi se pare prea ca are o pozitie prea joasa pentru a avea o vizibilitate perfecta in trafic.
  2. Cumparasem oglinzile, si au nevoie de niste brackets rizoma, pe care le comandasem de pe eBay, dar imi trimisesera unul singur. Pana l-am primit si pe celalalt, am mers cateva zile cu o singura oglinda All good now:
  3. Nu e vb de sutimi: daca oricum ai lua un 790 pentru a cheltui bani ulterior (frane suspensii anvelope), atunci mai bine iei 890. Daca 790 stock este perfect pentru nevoile tale, atunci diferenta de bani este prea mare pentru a cumpara 890. Eu de exemplu, cand am luat 790-ul, primul lucru pe care l-am facut a fost sa schimb anvelopele. Alti bani bagati in accesorii touring (total useless pana acum, cu exceptia top case-ului si manerelor incalzite). Daca adun cheltuielile facute la 790 stock, parca mai bine merita un 890 stock...bine, eu nu puteam
  4. Daca nu vrei motor pt track, si iti permiti SuperDuke-ul, as zice sa alegi SDR. Dar pt ca am mers cu SDR, si am 790 si stiu cat de fun e in comparatie cu SDR, as alege din nou tot 790, sau poate 890, desi nu merita diferenta de bani decat daca o folosesti ca track bike, deci oricum ar fi trebuit upgradat 790-ul cu suspensii, anvelope, frane Brembo, ceea ce sarea de pretul unui 890, care vine direct la pachet si cu un motor mai puternic. Am mers si cu 821 si MT09. Monster-ul e misto, foarte misto, dar pozitia si ergonomia nu sunt deloc misto, si motorul este
  5. Touring mode: Hooligan mode: A13DFE79-E70F-4ACE-9354-05D00E6651B7.MP4
  6. Nu ma agit cu schimbarea castii...era doar un moft daca gaseam o modulara usoara si slim. RPHA10+ e foarte buna si arata bine. Maine merg cu 790-ul la revizia de 1000km si dupa aia voi sti cum se simte la 9000+ rpm. Pentru moment nu pot sa spun ca este deosebit de puternica, doar ca este foarte agila, si accelereaza foarte rapid. Daca folosesti modul Rain sau Street, poate fi perfecta ca prima motocicleta. Daca folosesti modul Track insa, se schimba lucrurile...abia astept sa vad cum e la cuplul maxim. Am gasit o “ocazie” la 800€ pentru
  7. Nu. Mi s-a parut foarte usoara, dar imensa. Plasticele dau o senzatie de calitate proasta, si vizorul face un click enervant si zgomotos cand il inchizi. Daca avea aceleasi dimensiuni ca RPHA10+ sau Shark Spartan, as fi pastrat AGV-ul, ca era frumos si nu o simti la cat e de usoara. Dar si Spartan Carbon e usoara, fara sa arati ciudat, cu o casca uriasa pe cap.
  8. Am decis sa inapoiez casca, si dupa ce am probat alte modulare (HJC RPHA90, Shoei Neotec 2), am inteles ca nu voi cumpara niciodata una. Chiar si cea mai slim, nu se compara cu una full face. Sunt foarte mari, iar Shoei Neotec 2 e foarte grea. O sa cumpar evacuarea SC Project S1 pt 790, si raman cu RPHA10+ care inca imi place f mult (cam zgomotoasa, dar e slim, si casca neagra + viziera neagra arata bine). Abia astept sa ascult sunetul motorului cand folosesc QS pt downshift din a 6-a in a 5-a...chiar si cu evacuarea stoc se aude un fel de backfire zgomotos, c
  9. Un magazin de unde as putea sa iau? Nu vreau sa iau de pe eBay sa astept 2 saptamani.
  10. Nu au la test 790, dar urmeaza sa il primeasca. L-au avut anul trecut dar a fost vandut cand s-a terminat sezonul. AGV-ul vine in 2 zile...am putin emotii...sper sa mi se potriveasca. Am luat si un Cardo, ca Sena e deja depasit. Am manere incalzite, am cutii...problema e ca eu vin de pe Supermoto si nu m-as obisnui cu un motor greu de manevrat, si in primul rand nu prea merg in afara orasului. Planuiesc acum, dar mai departe de Transalpina, si la mare, nu stiu daca ma aventurez. Plus ca Adventure e mult mai scump! 790 Duke m-a
  11. Multumesc. 790-ul este mai mult decat asteptam...mult peste Monster 821 ca manevrabilitate...puterea nu am simtit o diferenta mare. 790 vs MT09 am simtit ca MT09 este mult mai extrema...dar asta poate si pt ca nu vreau sa urc peste 6500rpm cat sunt in rodaj. Yamaha mi s-a parut mai rigida, si ca acceleratie m-a speriat cu adevarat. In schimb feelingul pe 790 este de high quality...asemanator ca la Monster. La Yamaha plasticul mi-a dat senzatia de ieftin si nefinisat. Quickshifterul de pe 790 este super folositor la drum lung...in oras il fol
  12. Da. 350km de distractie pura Am mai bagat bani in unele upgradeuri, si urmeaza sa mai bag ceva. Am facut upgrade si la casca chiar, desi RPHA10-ul meu inca era bun. Am luat la 446€ un AGV SportModular Carbon, care era 750€. Am comandat acest parbriz: Fara side cases montate, 790-ul arata asa: De la pozele astea am montat Pirelli Diablo Rosso Corsa II si protectie slim radiator. Am comandat stickere noi pt jante, extensie suport cric, oglinzi Rizoma Elisse, surub orange pt ulei.
  13. @Kinkey Mi-am comandat protectie radiator, dupa care am gasit unele modele customizate, cu sigla “Ready to Race” vopsita pe ele, asa ca nu o sa mai am nevoie de primul pe care l-am comandat de pe Aliexpress. Am dat 50$ pe el, l-am pus pe OLX la 200 lei, dar tie ti-l pot da cu 40$ daca iti trebuie. https://www.olx.ro/oferta/protectie-radiator-pentru-ktm-IDcaq09.html Se potriveste si la KTM 990 si 1290...nu stiu daca si la 690.
×
×
  • Create New...