Sari la conținut

stormy alex

INACTIV
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Zimnicea TR
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    tr_6_142

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra 50

stormy alex's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Aruncati un ochi aici, sa vedeti mai multe modele, cat si date tehnice : http://www.cybermotorcycle.com/gallery/sar...olea%201929.htm Veti mai gasi articole asemanatoare despre mai toate firmele de motociclete europene.
  2. Am mare nevoie de un claxon si un arc pentru cric de Mobra. Va rog mult daca are cineva si nu-i trebuie, sa-mi dea un PM. Asfalt uscat !
  3. Am si eu nevoie de un arc pentru cric de Mobra, am cautat prin comertz da nu am gasit decat ceva asemanator dar mai scurt. Va rog, daca are cineva si nu are ce face cu el, sa mi-l dea mie, fac cinste
  4. Frumos motor, felicitari pentru restaurare, arata bine. Nu ca sunt carcotas, dar cred ca o prindea mai bine o culoare de camuflaj si o stea rosie.
  5. Caut si eu un claxon original de mobra, daca are cineva, preferabil in Iasi. Momentan am unul de masina dar sta ca nuca-n perete pe furca, si in plus nici nu suna prea bine. Originalul era stas, dar mi l-a furat. Salutari cu farul !
  6. Primul model de Mobra 50 a aparut in 1971, si abia mai tarziu Mobra 50 Super. Vezi exact care-i treaba cu acea Mobra,pentru ca se pare ca nici proprietarul nu prea stie ce-i cu ea. Bafta la cumparare !
  7. Gata, eu am reparat-o ! Norocul a fost ca problema era din reglaje. Acum merge brici, dar oare cat timp o sa mearga ? Salutari cu farul !
  8. Cum axul-pana este nou, voi incerca sa reglez din surubul acela, dar ar mai fi o chestie. Bilele acelea nu cred ca au fost vreodata schimbate, oare ar putea fi si asta o cauza pentru care nu intra in viteza 1. Si apropo, se mai gasesc pe undeva bile d-acelea? Mersi pentru sfaturi !
  9. Salut ! Si eu am aceeasi problema cu mobra mea, tu ai reusit sa-i dai de cap pana la urma ? Discurile, coroana de ambreiaj si axul pana sunt noi, dar tot imi sare din treapta 1, si nu stiu ce sa-i fac. Astept sfaturile voastre !
  10. e qestia ca eu vreau sa arate ca o mobra autentica, ma gandesc ca ar fi pacat sa-i stric aspectul. nu radetzi dar asta-i o mobra din 1971, proprietar unic, care are vopseaua originala pe ea si nici urma de rugina (a fost tinuta numai in garaj). sincer, nu prea am mai vazut mobre care sa arate asa bine dupa atatia ani. voi reveni cu poze, pentru a va convinge ! oricum, va multumesc pentru oferte, incerc sa mai caut telescoape d-astea, mi-a promis un nene, zice ca are el sigur o furca intreaga, dar numai sa dea de ea (intr-un depozit plin cu fieratanii). Asfalt uscat !
  11. in cazul acesta, cu ce s-ar inlocui telescoapele? exista ceva compatibil de la alt tip de motor(eta), dar daca se poate, ceva la care sa se poata schimba uleiul?
  12. acesta e primul model de mobra, din acela cu furca mai ciudata, un soi de bratz oscilant si amortizoarele seamana cu cele de pe spate, numai k sunt mai subtzirele, e diferita de mobra 50 super, de care spui tu.
  13. ulei hidraulic, dar cum, k nu gasesc nici un loc p unde sa-i pun, nici macar cu seringa
  14. imi poate spune si mie cineva cum se baga ulei in amortizoarele din fata la o mobra 50, primul model ?
×
×
  • Creează nouă...