Sari la conținut

blackmoonrider

Membru
  • Număr conținut

    147
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.blackmoonrider.tk
  • Yahoo
    una din ele...la alegere PM

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2xxx
  • Motocicleta
    broasca verde d'omie
  • Numar Moto
    ph66xxx, M XX 666
  • Club
    ...ma primeste cineva?

Informații profil

  • Motociclete detinute
    O broasca verde (ZX10) MZ ES 175 61' in reconditionare totala IJ 75' ...cu atas!
  • Interests
    In this order: bikes, friends, planes, others.

blackmoonrider's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. A avut un ajutor Pentru fata din spatele vizorului...o sa asteptati pana decide ea sa se arate...eu va spun doar ca merita asteptarea...asa ca fiti baieti finuti!
  2. Bine ai venit, sper ca prima impresie va fi uitata si vei avea parte de amintiri placute. Asfalt uscat si o noapte/dimineata placuta!
  3. Sper ca nu v-a plouat prea tare ieri...erau ceva nori. Multa bafta...si....s-ar putea sa va incurc cu prezenta.
  4. Prima data cand am vazut modelul asta am ramas impresionat de evacuarea pe care o stiam foarte bine de pe XX, saptamana trecuta am reusit sa schimb cateva cuvinte in germana cu proprietarul, iesind de un mic testdrive . Concluzii...putere cat doresti, acceleratii impresionante, pe autobahn 245 fara probleme din cauza vantului chiar si fara aftermarket, sunet bestial! In oras, incredibil de manevrabila pentru dimensiunile ei. Mi-a adus aminte de miile de km facuti pe XX...dupa parerea mea, cel mai potrivit motor pentru mine!
  5. Rock the House! (aka Casa de piatra ) La noi....cred ca la anul, dar cine stie!
  6. Te maritasi iubi? Casa din aliaj titaniu&carbon si pampershi de kevlar va doresc! Take care!
  7. Very Very Bad Move! Posibil, doar Romania este tara tuturor posibilitatilor! Atunci e simplu...mergi pe banda de 120...sau pe aia de 200 Go in Oklahoma..NO SPEED LIMIT!!! Yap, dar macar e de cal si miroase asa mai aparte! Eu zic sa il scoti de la container...si sa profiti putin de zonele fara limita de viteza si de gume daca tot ai dat banii pe ele....se uzeaza si daca le tii pe loc...nu doar in mers!
  8. In schimb sub a lui...DA! Multumesc, chiar imi place melodia. Bad ideea, very very bad! In caz ca nu mergi direct Viena sau Praga....e cam obligatorie o coborare/urcare in Budapesta...in plus in Austria Elvetia, Germania, etc calea ferata are un ecartament diferit. Nici eu nu le am cu germana asa de bine, dar iti garantez ca se stie engleza chiar si la garile mici de prin munti sau oriunde...poate ca erau doar comozi sau la cafea! Am o mare presimtire ca asta o sa afli si in continuare, adica NIMIC...e Romania, ai uitat? Singura etapa dificila in ruta asta este Bucuresti-Nadlac si eventual Nadlac-Szeged unde datorita traficului intens, a starii drumului si a comportamentului conducatorilor auto intradevar pierzi mult timp si este intradevar mai riscant, odata ce ai intrat e M1 riscul este minor, TIR-urile pe care spuneai ca le crosetezi sunt obligate sa mearga pe banda 1, asa ca poti merge linistit pe banda 2 cu 130 sau pe 3 cu 160+ viteza ce mi se pare mai mult decat acceptabila in mersul cu pasager si ceva bagaje. Ruta recomandata: Bucuresti-Pitesti-Rm.Valcea-Sibiu-Deva-Arad-Nadlac in defavoarea Bucuresti-Ploiesti-Brasov-Fagaras/Sighisoara-Sibiu... Austria pe motor este o placere, drum prin munti, aer curat, arome de cetina si fan proaspat cosit..uneori cu urme odorizante datorita faptului ca se foloseste numai ingrasamant natural Sunt si peste 10 o C in Canada ? E o gluma, bineinteles!
  9. Trebuie neaparat sa ma repet? Ti-am raspuns mai devreme, te cunosc personal asa ca nu are rost sa te agiti, pe cat esti de irascibil pe atat de mult imi esti si indiferent! O zi buna! Oare fratele tau are alt tata de este respectuos?
  10. Offtopic, nu ma numesc Gigi sau Gheorghe, George, Georgel sau Gica! Ontopic: Din Romania din cate stiu nu exista decat posibilitatea de a pune motorul la vagonul de bagaje, cel putin pe rutele externe este cat se poate de in siguranta. Trenurile care circula dinspre si prin Romania spre tari din CE, Balcani si spatiul exsovietic sunt: Tip Tren Ora Detalii R 347 06:08 PANNONIA= Ploiesti Vest 06.51 - Sinaia 07.42 - Predeal 08.06 - Brasov 08.49 - Sighisoara 10.37 - Medias 11.07 - Blaj 11.42 - Alba Iulia 12.15 - Simeria 13.12 - Deva 13.21 - Arad 15.24 - Curtici 16.08 - Lokoshaza 16.20 - Praga 06.05 R 382 06:38 BULGARIA EXPRES=Sofia 19.30 - Russe 03.30 - Giurgiu Nord 04.25 - Ploiesti Sud 07.30 - Buzau 08.31 - Focsani 09.39 - Bacau 11.17 - Pascani 12.34 - Suceava Nord 13.39 - Dornesti 14.07 - Vicsani 14.50 - Vadu Siret 17.10 - Moskwa 05.34 R 461 19.45 TRANSBALKAN=Budapest Keleti 19.45 - Curtici 01.02 - Arad 01.23 - Deva 03.29 - Simeria 03.54 - Petrosani 05.40 - Târgu Jiu 06.52 - Filiasi 08.02 - Craiova 08.45 - Caracal 09.39 - Videle 11.50<-->Videle 11.50- Giurgiu Nord 14.00 - Ruse 15.00 - Sofia 22.10- Thessaloniki 05.27 R 499 13.24 BOSPHOR=Videle 14.40 - Giurgiu Nord 16.35 - Ruse 17.40 - Istanbul 08.25 R 346 17:08 DACIA=Ploiesti Vest 17.49 - Sinaia 18.37 - Predeal 19.00 - Brasov 19.37 - Sighisoara 21.24 - Medias 21.54 - Blaj 22.28 - Alba Iulia 23.02 - Simeria 23.58 - Deva 00.08 - Arad 02.10 - Curtici 02.48 - Lokoshaza 03.00 - Viena 08.57 R 460 vezi statia TRANSBALKAN=Thessaloniki 00.04 - Sofia 08.21 - Ruse 15.30 - Giurgiu Nord 17.11 - Videle 19.55 Videle 19.55 - Rosiori Nord 20.35 - Caracal 21.16 - Craiova 22.03 - Filiasi 22.29 - Târgu Jiu 23.38 - Petrosani 01.07 - Simeria 03.02 - Deva 03.13 - Arad 05.24 - Curtici 07.18 - Lokoshaza 07.11 - Budapest Keleti 10.17 EN 370 18:40 ISTER=Ploiesti Vest 19.21 - Sinaia 20.11 - Predeal 20.35 - Brasov 21.09 - Sighisoara 22.58 - Teius 00.31 - Alba Iulia 00.52 - Arad 03.48 - Curtici 04.23 - Lokoshaza 03.55 - Budapest Keleti 06.57 R 383 19:39 BULGARIA EXPRES=Moskwa 21.36 (în perioadele 10.12.2006 - 03.06.2007 si 03.09 - 05.12.2007) / 00.24 (în perioada 04.06 - 02.09.2007) - Vadu Siret 10.20 - Suceava Nord 12.26 - Bacau 14.30 - Focsani 16.17 - Buzau 17.25 - Ploiesti Sud 18.22 - Giurgiu Nord 22.05 - Ruse 23.35 - Sofia 06.23 R 402 19:53 PRIETENIA=Ploiesti Sud 20.46 - Buzau 21.56 - Focsani 23.06 - Bacau 00.45 - Roman 01.22 - Iasi 03.04 - Nicolina 04.11 - Cristesti Jijia Frontiera 04.35 - Ungheni Prut Hm. 04.48 - Punct Control KPP 1 05.20 - Ungheni 06.54 - Chisinau 09.05 R 360 21:45 BUCURESTI=Rosiori Nord 23.03 - Caracal 23.46 - Craiova 00.38 - Filiasi 01.04 - Strehaia hc. 01.27 - Drobeta Tr. Severin 02.27 - Orsova 02.54 - Baile Herculane 03.16 - Caransebes 04.38 - Lugoj 05.04 - Timisoara Nord 06.13 - Stamora Moravita 07.42 - Vrsac 07.38 - Beograd 09:22 Pentru restul destinatiilor sau eventuale continuari ale calatoriei poti folosi link-urile urmaroare: www.oebb.at - Austria; www.b-rail.be - Belgia; www.bahn.de - Germania www.sbb.ch - Elvetia www.mav.hu - Ungaria www.trenitalia.com - Italia www.rail.co.uk - Marea Britanie www.moldova.org - Moldova; www.pkp.pl - Polonia; horarios.renfe.es - Spania O alta varianta ar putea fi inchirierea unei motociclete odata ajuns la destinatie: http://www.rental-motorcycle.com/europe/ge...any_rental.html Germania http://www.rental-motorcycle.com/europe/sw...and_rental.html Elvetia http://www.rental-motorcycle.com/europe/au...ria_rental.html Austria http://www.rental-motorcycle.com/europe/fr...nce_rental.html Franta sau orice alta tara in care serviciul este disponibil www.rental-motorcycle.com Asfalt uscat, oriunde vei merge!
  11. Daca Tu stii cel mai bine ce este bun pentru TINE, de ce draq mai pui intrebari stupide?Google it! Sper spre binele tau sa nu te intalnesc vreodata pe autostrada fie ea M1,A1 sau A8!!! Aaaaaa...am uitat ca tu mergi cu trenul! My mistake! Si ca sa iti raspund in ton dar mai civilizat...ai VERDE! Pacat, merg des pe acolo unde vrei sa ajungi, ti-as fi putut da sfaturi...acum nu iti pot da decat unul singur http://www.bahn.de/p/view/international/en...al_guests.shtml
  12. 16k cu tot cu motor? Permis ai? Politistul ala s-a prostit la 50+, vad ca tu esti destul de precoce! Au si amenzi la Loz in plic? Poti sa incepi de acum, sa iti rezerv o cuseta la CFR? Bucuresti-Viena face 2 zile....cu motorul faceai doar vreo 10 ore dar toceai cauciucul si benzina costa vreo 300 euro dus intors Ii porti de grija Irascibilului? Nu e nevoie, e baiat mare, se descurca si singur! Ca fapt divers...si eu am Ford, dar e din ala bun facut in Germania nu in India la TATA Motors!!! Ceva meditatii la engleza? Ti.am raspus si ontopic cam care este diferenta dintre un drum cu motorul si unul cu trenul pana in Austria. Si daca ploua...chiar nu conteaza, doar avem Michelin Pilot 2CT!
  13. Nu era nevoie sa deschizi gura sau sa tastezi ceva ca sa realizez ca esti prost! O stiu deja pentru ca te cunos personal!!! Nu te mai suporta Bucurestiul de esti support la un club din Ploiesti?
  14. Nu conteaza destinatia ci calatoria!!! Ce crezi ca am pe broasca? Si chiar sunt cauciucuri de asfalt...iar autostrada are destul cred eu!!!De aceea asta fac...le ard aiurea pe autobahn Corect, dar chiar si acolo nu stai cu mobra in cuseta. Asta inseamna prosperitate pentru cel care exporta, pentru noi este doar cresterea inflatiei! Din exprimarea ta, cred ca nu sunt sindurul care a inteles asta! Nu am vazut nici o urma de inteligenta in postul tau initial, asa ca respectul era neavenit! Nu uita, daca tot mergi in India, stay there! Nu au ei autostrazi, dar macar au trenuri!
  15. Tu sigur esti motociclist? Sau poate faci parte din aia mai comozi? Te-ai baga la un drum de 1500 km nonstop?S-ar putea sa si ploua, eu zic sa nu risti! Poti dormi si tu la vagonul de bagaje, sau poti incerca prin India, Pakistan sau Bangladesh! Daca o sa mergi acolo, sa iei si cativa colorati cu tine....si spre binele tarii asteia de care ne batem joc cu inconstienta....STAY THERE!!! Nu sunt rau, doar realist...iar postul tau nu imi inspira decat un nivel de inteligenta cel mult egal cu al controlorului de tren care bineinteles in schimbul unei atentii te va lasa cu motorul plin de praf, ulei, mirosind a benzina si a cauciuc ars, intr-o cuseta in care OAMENII se odihnesc!!! PS: Sper sa nu existe astfel de controlori!!!
×
×
  • Creează nouă...