Jump to content

laura_tazy

Super Membra
  • Content Count

    616
  • Joined

  • Last visited

About laura_tazy

  • Rank
    <MAMA>

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    kawasaki VN 800
  • Numar Moto
    B 888 FTW
  • Club
    eu si ai mei

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki El,yamaha Fzx,yamaha fz6 N
  • Interests
    orice este legat de viata de motorist

Recent Profile Visitors

1,990 profile views
  1. Eu cred ca trebuie sa iti indrepti atentia catre arcurile ambreiajului,capacul nu mai elibereaza placile pe toata circumferinta .
  2. Free call o simple verificare a arcurilor era mail mult decay sufficient. Nu stiu cum e la masini dar la motoarele de motocicleta nu exists surub say piulita care sa fie necesar sa-l strangi LA pistol.
  3. Stie cineva de unde pot cumpara astazi un set de simeringuri de praf (noi sau sh) pentru VN 750?
  4. I-a un + de la bobina care functioneaza,e posibil ca firul de + sa fie rupt. Plusul este permanent din momentul in care ai pus contactul si ai apasat pe butonul rosu (RUN). CDI-ul functioneaza sau nu, el nu poate functiona doar jumatate. » Post actualizat in 12 Jun 2016 21:26 GRESIT! Cele 4 picioruse ,nu sunt picioruse. Prinderea se face pe cadru prin orificiul din mijlocul lor si da,e de la instalatia electrica. Vezi unde corespunde grosimea,japonezii nu fac risipa.
  5. Problema fumului negru este de la carburatie,benzina ne-arsa. Este posibil sa fie de la filtru,poate este murdar. La hypercharger,in relanti clapetele trebuie sa fie inchise iar cand accelerezi se deschid. Eu stiu ca atunci cand folosesti hypercharger trebuie sa anulezi pair valve si sa faci ceva cu tobele stock. Kawasaki vulcan,recircula gazele.
  6. Pret nou,pt geaca de piele 500ron. /index.php?/topic/729757-geaca-piele/
  7. nu iti pot da o explicatie stiintifica dar te asigur ca daca vei folosi mizerie din aia obtinuta din leustean si ceapa,o sa scoti uleiul pe esapament ,o sa schimbi vitezele greu,la temp inalte o sa-ti patineze ambreiajul. eu am schimbat ambreiajul degeaba. Daca insisti pe motul si silkolene ,e treaba ta. oricum,motul e un fel de arsenie boca,e religie si totusi toti se vaita de motoare blocate,de ambreiaje defecte,etc. . cum am spus,merg cu motorex si e ok. am folosit o perioada Cepsa dar trebuie schimbat foarte des,e bun ca ulei.
  8. sfatul meu este sa iei in calcul simeringurile de supape si un ulei de mai buna calitate.Pentru moment te sfatuiesc sa uiti de segmenti. Un ulei potrivit pentru vulcan ar fi Motorex 15W50 sau 10W60 daca mergi mai mult la drum lung si Motorex 20W50 pentru mers in oras. Acum voi fi pus la zid ca am recomandat Motorex,eu asta folosesc de 4 ani si motorul merge ceas. schimbul il fac la 5000km. ca sa nu se supere nimeni,poti baga orice ulei doresti in motor(sub nici o forma ulei pe baza esteri ).nu folosi Motul sau Silkolene.
  9. /index.php?/topic/712620-geaca-piele-arlen-ness/&do=findComment&comment=3748395 Anunt valabil!
  10. 3000,e putin mult. Un pret corect cred ca ar fi fost 2500(fix) si astfel nu ar fi avut loc comentarii inutile. Motocicleta arata foarte bine,e originala si presupun ca este foarte bine intretinuta dar e din 94 si cred ca are minim 60k km. . succes la vanzare.
×
×
  • Create New...