Jump to content

tzunoi

Membru
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

About tzunoi

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

244 profile views
  1. tzunoi

    Ghete late

    Multumesc lui luv pentru disponibilitate. Am trecut între timp prin pipera - unde doar sâmbătă se poate ajunge lejer - si m-am procopsit cu dainese nightawk d1 44. Imi vin perfect. Ce am mai probat si erau aproape buni sunt ghetele de la held andamos tot 44. La lățime erau buni dar ma deranjau la tibie. Au o limbă mai lata cumva care atunci cand se inchide cizmă se pliază cumva între partea frontala si tibie si jenează.
  2. tzunoi

    Ghete late

    Caut ghete peste glezna, dar scurte, pentru oras.Dar din ce in ce mai mult incep sa am mai putin pretentii..si caut ceva ce imi vine si poate fi purtat in oras. Nu se pune problema sa stau in ele pentru ca am unde sa le schimb - servici. ci doar sa nu mor de cald. Incerc sa le enumar..dar nu cred ca le mai tin minte pe toate Alpinestars Faster-3 Rideknit - 45 - prea lungi. Alpinestars SMX-1 R Vented - 45 prea lungi - 44 prea inguste xpd x ultra wrs - 44 - prea inguste xpd x-zero h2out - 44 - prea inguste alpinestars ast 1 - 44 - cred ca erau prea joase la degete Revit taylor - 44 prea ingusti Alpine star gunners - 44 aproape buni - stangul era ok dreptul ma strangea pe lateral. deci as putea spune ca erau jumatate buni. Si inca vreo cateva modele..dar nu le mai tin minte. La toti lungimea era buna..dar problema era latimea. Daca luam un numar mai mare - cum a fost cu smx1 nu ma strangea dar erau prea lungi. Caut 44-45, in mod normal la incaltamintea de strada port 44 la bocanci 45 - 45.5. Sunt din Bucuresti. Am fost pana acum pe la moto station, motodiscount, my moto, motorteam...
  3. tzunoi

    Ghete late

    Ai dreptate. Departe de mine intenția de a fi nepoliticos. Pe deoparte jumate e frustrare de a proba vreo 10 perechi, si nu exagerez, pe de alta e intentia de a fi mai puțin formal si cred ca am fost un pic prea normal. In concluzie - cine are cunoștință de șoșoni lați e rugat sa ii faca de rusine pentru ca nu sunt supli si trași prin sfoara. Va avea recunoștința mea de fiecare dată când, in loc sa înjur, in timp ce degetul mic intra sub cel de langa, va sta lejer. P.S. daca aveti nevoie sa stiti ce șoșoni de alergare sunt lati..sau de zi cu zi...întrebați-ma.
  4. tzunoi

    Ghete late

    Vreau sa imi cumpăr niște ghete de moto dar imi trebuie un model care sa fie cu talpa lata. De probat am tot probat prin Bucuresti...si nimic. Am si comandat dar la fel..nu se potrivesc. Fie ma strâng pe lățime fie pe înăltime. Deci - ce recomandări aveti pentru ghete late?
  5. O sa incerc, mulțam. Ce am mai gasit legat de asta Yes normal.Energy conserving software in the iABS brain.Pressure builds up then rear servo motor stops to conserve energy.Will start again if the system senses a pressure drop such as releasing then applying the rear brake. At full braking pressure them two motors draw 17Amps.So 8.5A for the rear only and that can deplete a battery and why BMW updated the software in 2004 to the energy conserving as per the service bulletin that I have here.
  6. Intrebare - 1200 gs 2006 - servo frâna si abs. Totul functional dar daca am contactul pus fără să fie motorul pornit si apăs pedala de frâna de aude zumzetul de la servo. Daca o apar mai tare - tare de tot - zumzetul dispare - motorasul nu se mai aude. Ce inseamna asta - s-a atins presiunea maxima de 60 bari in circuitul de frâna spate sau motorasul e pe duca si ar trebui să meargă tot timpul? Cu fata..oricât de tare as strânge motorasul tot zumzaie. Daca ar putea verifica colegii cu servo abs ar si mai bine. Absul merge perfect..doar ciudățenia asta.
  7. Imi puteti recomanda si mie niste crash bar-uri pentru motor..la niste preturi mai omenesti? Anul 2007...
  8. Me again. Pana la urma am zis sa aleg cu capul, momentan. Am ochit un strom 650 din 2007. Pe care as vrea sa il verific. Imi puteti recomanda un service/mecanic specializat pe stromuri, in București?
  9. Hai sa pun si eu cu bestia mea. Nu va lasati inselati de aparente, zgaraie rau. E de treaba doar cand are interes..in cazul asta ii mirosea a pui...
  10. Poti detalia? Ce a fost in neregulă?
  11. Parerea mea..de neavenit - sa zicem ca iei poligonul - ce naiba faci dupa aia in trafic? Mai ia ore pana stapanesti macar poligonul..si dupa da examenul. In poligon, in cel mai rau caz, esti picat. In trafic...ihmmm
  12. Dupa marimea pozelor...asa as zice. Dar dupa cum scrie ar merge scoasa o carte..
  13. Ce carte? Ai scos-o? Nu de alta dar am chef de o lectura relaxanta
  14. Stii cum e - daca mai mulți iti spun ca esti beat...te duci si te culci. Trăgând linie..logica Plusurile miarului fata de cel de 650 - are cornering abs - frane mai bune - suspensii mai bune Minusurile 1000 - putere mare - pt mine e minus.. - pret mai mare - mai greu - consum mai mare Dintre toate astea acum am nevoie doar de cornering abs/frane mai bune. De fapt dilemă mea daca merita cornering abs. Care ar fi super ok daca franezi pe curbă..ceea ce apare in 2 condiții - intri prea tare in curbă..sau iti apare ceva neprevăzut in curba..care tot cam intrat prea tare in curba este. Ca si incepator nu cred ca o sa ma lovesc de asta..inca. Sau am? Carnetul il am demult dar am uitat din puținul pe care il stiam. Oricum vreau să mai iau ceva ore pana sa ma sui pe motor..nu ma bazez pe ce stiam acu 11 ani( ce trece timpul... @xtx esti bun de detectiv ma duc si ma uit in carnet daca chiar atat a trecut).
  15. Culmea ca ma tentează miarul prin prisma faptului că e mai sigur - frane mai bune si mai modulabile si cornering absul. Diferenta de putere nu ma atrage..chiar as renunta la ea ..deocamdată. Greutate in plus nu mi se pare relevantă..din cate am inteles nu se simte. Iar alte moto cu cornering abs, frane bune si putere mai mică nu prea stiu. Si sa imi fie si buna...am 1.87m/100 kile
×
×
  • Create New...