Jump to content

tzunoi

Membru
  • Posts

    384
  • Joined

  • Last visited

About tzunoi

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Ktm 1290 SAS

Recent Profile Visitors

1,381 profile views

tzunoi's Achievements

  1. Faptul ca a fost asa nu inseamna ca e bine. Oricum motociclistii..erau pasari mult mai rare atunci decat acum si pasionati. Ce e clar e ca instructorul nu e capabil. Si fie il iei de gat - asa mai frumos - si ii zici sa isi faca meseria sau iti da banii inapoi, fie cauti alt instructor. Parerea mea e ca banii inapoi nu ii vezi dar il poti ameninta. Poate e doar puturos si de fapt stie sa predea dar nu e interesat. Daca doar ne plangem pe forum ala o sa mai "invete" generatii de motociclisti pentru ca, de ce nu, merge si asa. Si zi numele scolii si al instructorului - ca poate o mai veni un invatacel sa caute inainte si vede ca nu e bun de instructor si il ocoleste.
  2. 5 sticle de plastic mari puse la 2,5 m una de alta si da-i bice. E un exercitiu util
  3. Stii sa mergi pe bicicleta? Cat de bine? Jalonele le poti face cu bicicleta?
  4. Da. Nu e o viteza de unde counter steeringul functioneaza si sub aia merge ca masina. O abordare stiintifica aici
  5. Mie mi se par doua probleme aici - instructorul paralel cu meseria dr instructor spre nesimtit. Se pare ca studenta il stie de frica ceea ce numai la invatat nu duce. - studenta putin afona. Dar asta e doar o banuiala. Prima e certitudine. Sfatul meu - du-te la alta scoala. Mai mult de atata nu vei invata de la rl. Adica sa ii mai dai inca tispe sute de lei pt a sta cu fundu pe scaunu? Ar fi relevant sa spui de unde esti
  6. Doar ca pe pisica o doare la basca de alarma. Pe vecini insa nu. Daca o alarma e asa sensibila sa sesizeze o mitza atunci e prea sensibila.
  7. pune o greutate pe sa, peste husa. O caramida. Nu o sa se mai poata strecura.
  8. Dar..trebuie sa intelegi ceva. Poate fi casca oricat de silentioasa - pe un naked tot nu vei putea merge ca si cum ai fi in spatele unui parbriz. Eu daca imi las parbrizul jos nu mai aud muzica la peste 110. Cu parbrizul ridicat se face liniste si pot auzi muzica. Pana pe la 150. Dezavantajul - te coci ca nu mai vine aer.
  9. Agv k5s este o casca silentioasa. Si in buget
  10. Tu vrei sa zici ca ai izolata si evacuarea de la cilindrul din fata? Aia e cea care trece pe langa piciorul drept. Pana acum am vazut izolata doar cea de sub sa a cilindrului posterior.
  11. Daca nu confund cu altceva sonda de oxygen e cea care se infige in galeria de evacuare. Sunt 2 bucati, una pe galerie. Cred ca se vede si in poze. Exista niste “dopuri” care se pun in locul sondei si niste rezistente care se conecteaza in locul mufelor de oxygen. In felul acesta calculatorul e pacalit ca e rece motoruk si da amestec mai bogat la tzratii joase. Ca urmare motorul sta mai rece. De ex https://smartmoto-electronics.com/complete-o2-oxygen-sensor-eliminator-kit-ose-411
  12. Uitandu-ma de curiozitate pe net am dat peste asta own a 15 1190 and really don't have much of a problem with heat. I do notice it on really hot days if I'm wearing jeans instead of my normal riding pants. I did add the extra parts that are suppose to redirect the engine heat, that come stock on the 1290, with the exception of the insulated header. I know these are suppose to be adventure bikes and everybody feels the need to protect it with a massive skid plate, some larger than others. But when I look at these aftermarket skid plates and how they cover the engine and exhaust, I can't help but think they trap heat and are a big contributor to the heat problem some folks experience. I'm running the small one that came from the factory, since mine only see's asphalt and two-track. This is a list of the KTM factory parts I ordered that come standard on the 1290 and 16 1190's, that they added to redirect the heat: 60308053144 Air Deflector Kit Seat $20.89 60308056000 Air Deflector Fan $10.49 0081050181 x 2 Screw for Plastic K50x18 T20 $.79 0035100509S AH-Collar Screw M10x50 ISA45 $6.29 60308056010 Retaining Sleeve $15.39 Enjoy your new 1190, they're a Hoot... https://www.twtex.com/forums/threads/ktm-1190-heat-reduction-advise.115595/
  13. Unde zici tu ca te arde e de la ventilatorul de racire al apei. Dar nu ai ce ii face sau nu stiu. Si nu arde ci e ca un foen cald..asa spre fierbinte. Da parca uleiul 120 de grade nu atins in oras (eu am 1290). Ai suficient lichid de racire? Unde sta indicatorul de temperatura al apei?
  14. Hai sa zicem ca au fost incercate diverse rezovari mai mult sau mai putin cu succes. Prin ars la picioare..banuiesc ca te referi la sau care se incalzeste si nu la ventilatorul care bate direct in picioare.. ca mie nu ala mi se pre problema - sa cu scut termic sub ea. Vine standard pe 1290.sa power parts se pare ca rezolva problema se tot. La mine e ok acum. - galeriile de evacuare invelite in banda termica - niste dracovenii de redirectionare al aerului cald ca sa nu mai bata in picioare. Dezavantajul - tot aerul se duce in amortisorul spate. Cum al tau nu e electronic nu e o asa mare problema - schimbat mapare pentru regimul de jos sa nu mai fie amestecul sarac. Pentru a respecta normele de poluare amestecul e mai bogat in aer la turatii mici si automat motoruk mai cald. Daca se scot sondele de oxygen motoruk ruleqza mai bogat dar mai rece. * chestiile care se pun pt redirecționarea sunt astea https://www.gpkompozit.com/urun/gp-kompozit-ktm-1190-adventure-2013-2014-uyumlu-sag-ve-sol-yan-kapak-fiber citisem pe undeva ca duca la defectarea prematura a amortizorului spate pt ca tot aerul cald de suce in el. E adevarat ca era discuția despre 1290 si amortizor activ.
  15. Din ce am inteles eu..a inteles. Problema e ca, la pedala de frana, intervalul de reglaj e insuficient. Trebuia si bmw-ul ei sa vanda pedale extra cu intervalul de reglaj marit..ce naiba. sa stii ca 5mm in spate par a fi vreo 2 cm in fata. Raportul bratelor pare mai mult 4:1 decat 2:1. Eu zic sa incerci si a vezi ce iese
×
×
  • Create New...