Jump to content

tzunoi

Membru
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

About tzunoi

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Numar Moto
    N/A

Recent Profile Visitors

183 profile views
  1. Hai sa pun si eu cu bestia mea. Nu va lasati inselati de aparente, zgaraie rau. E de treaba doar cand are interes..in cazul asta ii mirosea a pui...
  2. Poti detalia? Ce a fost in neregulă?
  3. Parerea mea..de neavenit - sa zicem ca iei poligonul - ce naiba faci dupa aia in trafic? Mai ia ore pana stapanesti macar poligonul..si dupa da examenul. In poligon, in cel mai rau caz, esti picat. In trafic...ihmmm
  4. Dupa marimea pozelor...asa as zice. Dar dupa cum scrie ar merge scoasa o carte..
  5. Ce carte? Ai scos-o? Nu de alta dar am chef de o lectura relaxanta
  6. Stii cum e - daca mai mulți iti spun ca esti beat...te duci si te culci. Trăgând linie..logica Plusurile miarului fata de cel de 650 - are cornering abs - frane mai bune - suspensii mai bune Minusurile 1000 - putere mare - pt mine e minus.. - pret mai mare - mai greu - consum mai mare Dintre toate astea acum am nevoie doar de cornering abs/frane mai bune. De fapt dilemă mea daca merita cornering abs. Care ar fi super ok daca franezi pe curbă..ceea ce apare in 2 condiții - intri prea tare in curbă..sau iti apare ceva neprevăzut in curba..care tot cam intrat prea tare in curba este. Ca si incepator nu cred ca o sa ma lovesc de asta..inca. Sau am? Carnetul il am demult dar am uitat din puținul pe care il stiam. Oricum vreau să mai iau ceva ore pana sa ma sui pe motor..nu ma bazez pe ce stiam acu 11 ani( ce trece timpul... @xtx esti bun de detectiv ma duc si ma uit in carnet daca chiar atat a trecut).
  7. Culmea ca ma tentează miarul prin prisma faptului că e mai sigur - frane mai bune si mai modulabile si cornering absul. Diferenta de putere nu ma atrage..chiar as renunta la ea ..deocamdată. Greutate in plus nu mi se pare relevantă..din cate am inteles nu se simte. Iar alte moto cu cornering abs, frane bune si putere mai mică nu prea stiu. Si sa imi fie si buna...am 1.87m/100 kile
  8. Care ar fi costurile de întretinere ale unuia de 1000? Ma intereseaza in ideea in care il iau din 2017 - car at costa revizia furcii, reviziile motorului? La cât timp se schimba lanțul..si cat costa. La fel si cauciucurile. La motor sunt mai multe tipuri de revizii sau una si buna?
  9. Ai dreptate. Singura atuu al celui de 1000 e cornering abs-ul si franele mai bune decât cel de 650. In rest 650 are toate atuurile - inclusiv pretul care nu e deloc se neglijat. De aceea si incerc sa imi dau seama care mi-ar fi mai ok. Pe de altă parte tocmai la început sunt predispus la trante..si niste frane/electronica mai bună m-ar scoate din ...budă uneori. Iar legat de putere..Singura chestie de care mi-e teama e sa scap mana in accelerație din greșeală..si amândouă te ridica pe o roata....Nu e ca si cum ce cea de 1000 ma dau cu 200 si cu 650 ma opresc la 150 de km/h. Daca ar avea cornering abs cel de 650 nu as mai avea nici o dilemă..cred
  10. Ai avut ocazia să testezi si cornering abs? E..marketing sau chiar e altceva fata de absul "normal"?
  11. Salut, Am nevoie de ajutorul vostru in a ma decide între stromul de 1000 si cel de 650, mai noi de 2017. Eu înclin spre cel de 1000 datorită faptului că are cornering abs. In rest mi se par la fel pentru ce am nevoie. Pe de altă parte mi-e sa nu fie un pic prea mult pentru ce am eu nevoie si anume naveta prin Bucuresti mai tot timpul si poate 1-2 saptamani pe an plimbare prin afara lui..de genul touring. Ca experienta moto - e primul motor dar sunt la vârsta la care nu ma mai fura viteza - 40 ani. Carnet auto am de 22 de ani și vreo 300.000 km. Ce mi-e teama de 1000 e ca va fi prea mare si prea putin agil pt oras..in rest as înclina spre el.
  12. La vila afrodita? Ma duc si eu din 30. Caprioarele unde le-ai văzut?
×
×
  • Create New...