Sari la conținut

tzunoi

Membru
  • Număr conținut

    471
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Ktm 1290 SAS

Vizitatori Recenți Profil

2.284 citiri profil

tzunoi's Achievements

  1. Salut! Am 2 curiozitati - la ce folosesc liniile electrice asemanatoare cu cele de troleu pe austrada? Si la ce pret a fost 1290 si ce an? De astea zic..
  2. Prima, aia cu W in coada, e vascozitatea la temperatura de pornire. Care e relevanta iarna. De acolo W - winter. A doua, 40 sa zicem, e vascoziatea le temperatura de functionare a motorului, nu temperatura ambientala. Motorul functioneaza la 90+ grade. Daca stau in norvegia are imi iau ulei 10w-15? Ca e mai frig?
  3. Nu stiu ce raspuns vrei cinstit. E adevarat ca oringurile pot fi stricate de anumite uleiuri - alea esterice de ex. Dar alea vor strica probabil si ungatorul automat pentru ca dizolva cauciucul. Cei din manualul motocicletei iti spun clar ce sa folosesti pentru ca atlfel te vei duce la garantie cu ea. Si ce sa nu foloseste pentru ca s-ar putea sa strice oringurile. vezi mai sus lista cu uleiurile, bine, sunt mai mult diluanti decat uleiuri..dar na. Pe de alta parte sunt multi care folosim si merge. Atat timp cat ai grija sa bagi ulei "normal" - nu ulei hydraulic, lichid (si ala poate fi ulei) de frana DOT, nu cine stie ce avioane. Ulei de cutie, cel mai ieftin.
  4. Eu nu inteleg asta de aici. Nu zice nimic de ulei de motot/hidraulic. Iar chatbotul..e asa de joaca. Nu litera de lege.
  5. Nu stiu ce s-a intamplat cu eMIGoiler dar exista unul similar, https://pro-oiler.eu/en, la care tot asa, reglezi debitul in functie de ploaie, viteza si alte tampenii - el isi ia viteza din gps sau de la senzorul de viteza al motorului, daca e compatibil, si daca ulei conforma unei diagrame. Tu ii poti spune daca sa dea mai mult sau mai putin, in trepte. Are vreo 10 parca.
  6. Eu am o curiozitate. Cum se face?
  7. atmrom nu are? ca astia aveau destul de multe pe acolo. pana gasim pe cineva... Ar mai fi si cei de la goracing - care au la iernat o carca de ktm-uri. Ii intrebri, ii rogi sa vorbeasca cu proprietarul si rezolvi.
  8. Fie sunt io chior..fie nu am ochelarii pusi bine. Dar pe siteul guglatech nu mai gasesc kitul complet - pompa + filtre - ci doar filtrele. Iar legat de schimbat daca tot merge: incerc sa vad daca poate fi cumva determinat daca e pe duca sau nu. Stiu ca poti masura cumva presiunea pe care o scoate dar ca sa o masori trebuie demontata din rezervor si de pe soclu ei unde are un limitator de presiune. Si nu am scula de masurat. Manopera pt demontat si masurat nu as plati-o de pomana.asa ca ajung tot la o pompa noua. Ca iese mai ieftin. Dupa vad eu ce fac cu aia veche - daca e buna o pun la pastrat si probebil nu o voi mai folosi niciodata daca e deja stricata o arunc.
  9. Singurul upgrade e la mine in buzunar. Originalul e 600 eur asta e 200 usd. Daca schimb filtrul la reprezentata e ~80 de eur filtrul + 400 ron manopera. Parca parca m-ar tenta sa imi schimb singur toata pompa. Sunt 4 suruburi, niste furtunase si fire. Ce se poate strica? Imi fumez tigara in timp ce schimb pompa de benzina ca sa nu ma stresez si ramana cu 400 de eur in buzunar. Si o pompa noua cu tot cu filtre.
  10. Garcia vad ca nu se mai ocupa de transportul din state dar vad ca recomanda pe altcineva.. Încerc cu el, merci Astia vad ca au numai filtre de de genul pungi de Carrefour pe care le bagi in rezervor. Mersi oricum.
×
×
  • Creează nouă...