Sari la conținut

sarluceanu

EX+
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    GL 92 BOS

sarluceanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Si eu am probleme cu rugina si mi se recomandase aceeasi solutie cu LANTUL si FRECATUL. M-am abtinut totusi de la chestia asta de teama de a nu ramane doar cu vopseaua de la rezervor . In discutie fiind un rezervor de festival .
  2. Pai eu mi-am pus pe un rezervor de festival gat de rezervor de dacie. Asta ca sa pot incuia cat de cat benzina inauntru cu un capac de rezervor de dacie sa nu "fuga" . Poate ea sa "fuga" si pe la robinet dar... macar nu se combina cu tarana, gunoaie sau cine stie ce ii trece vreunui binevoitor prin cap sa bage inauntru. Gatul fusese anterior pus pe un rezervor de mobra pe care l-am taiat astfel ca am facut o flansa la capatul ce trebuia sudat pe rezervorul meu. Aceasta flansa am fixat-o in cateva puncte de sudura electrica si apoi am cositorit-o pe contur de rezervor. Cred ca sudura cu flacara nu ar fi posibila datorita tablei subtiri si ... partial putrezite. Dupa aia ceva chit a dat o continuitate a suprafetei si vopseaua a astupat totul.
  3. thanks abyss. Ai fost cat se poate de clar. Am sa ma duc sa vad cum sta treaba. Da ninja, m-am mutat dar nu am adus inca "fiara" in Bucuresti. Vrei sa fii primul care da cu bordura in ea si confirma ipotezele mele ? Ploile astea ma fac sa mai astept...ca poate vine ea si iarna si scap de dilema asta.
  4. Multam pentru detalii abyss. Stiu unde este drumetului dar nu stiu unde este parcarea subterana. Inca nu am adus komunista aici dar nu sunt foarte convins sa o aduc inca. Ar trebui sa o aranjez putin ca i-au cam anchilozat genunchii toata iarna si pentru asta mi-ar trebui vreo doua zile libere pe care nu le am. Pe de alta parte vad ca nici vremea nu s-a prea hotarat. Mi s-a parut destul de linistita zona in care stau dar inca nu prea am incredere deplina. Foarte nasol e ca intre blocuri nu e loc nici de o bicicleta. E plin de masini. Nu stiu unde as putea sa o pun. Iar cealalta parte a blocului e Valea Oltului si e destul de libera. Probabil din cauza lipsei de siguranta. Si mi-e cam teama sa o las acolo. Asa ca da-mi vreo cateva detalii despre parcarea aia de la drumetului. mi-a conveni sa platesc daca este pazita. Chiar daca o aduc nu o voi folosi zilnic si cred ca ar sta bine intr-o astfel de parcare.
  5. Multam de sfaturi ! M-ati convins. Nu o vand. Mai bine o dau cu vaselina Mi-am gasit deja un apartament pe la capatul lui 105 in prelungirea ghencea. Pare un cartier linistit asa ca am sa-mi confectionez o husa si cand baga doamne doamne caldura trag o fuga acasa si o scot de la iernat si o aduc in Bucuresti. Vad ca voi deja va dati cu ele. Cel putin pe Maniu am vazut si o fatuca cu o vitezana si un tip cu un Jupiter. Asa ca sa vina caldura si o aduc ... Asfalt uscat si spor la invartit roata.
  6. Na ca am mai trecut si eu pe la PRO-BIKE. Am o dilema. Peste vreo saptamana ma voi muta in Bucuresti si nu stiu ce sa fac cu motorul. Am auzit o gramada de nebunii de le fac bucurestenii vehiculelor de provincie. De parca astia din provincie ar fi bolnavi si trebuiesc exterminati. Am o planeta si mi-ar place sa ma mai plimb cu ea si pe acolo dar nu voi avea unde sa o tin si mi-ar parea rau sa mi-o vandalizeze "desteptii" de la capitala sau poate chiar sa ma lase fara ea. Asa ca ce recomandati : vanzarea sau relocarea motorului ? De fapt astept ceva incurajari pentru a nu o vinde
  7. Pai daca tot vorbeati de lanturi de blocat rotile pentru eliminarea hotilor de ocazie sa va spun cum imi asigur eu motorul. Metoda este de asemeni impotriva impinsului pe rotile proprii caci chiar daca are 140 Kg Planeta poate fi ridicata de 3-4 galigani intr-un papuc si... imi cupar altul. Cand ridici motorul pe cricul mare una din roti sta suspendata. Deci motorul nu mai poate fi impins cu usurinta pe rotile lui. Asa ca am sudat doua urechi : una pe cric si una pe cadru astfel incit cand ridic motorul pe cric acestea sa potriveasca la gauri. Bag mana in cutia din dreapta si scot un lacat pe care il trec prin cele doua urechi il inchid si am plecat. Imediat dupa ce facusem super sistemul antifurt ma mananca in fund sa intarat un prieten sa incerce sa o dea jos de pe trotuar unde o parcasem. Mai mult de atat ii promit si o lada de bere daca reuseste. Ghinionul meu a fost ca abia dupa ce am spus premiul mi-am dat seama ca greutatea pritenului era comparabila cu a motorului dar era prea tarziu. S-a apucat sa ridice motorul pe pulpe si sa-l taraie. Rezultatul motorul era jos de pe bordura, pritenul gafaia de nu mai putea iar eu trebuie inca sa dau o lada de bere
  8. Incepusem si eu o treaba din asta acu' vreo juma' de an dar m-am impotmolit in electonica. Eu sunt pasionat de aspectul algoritmilor. Imi place sa programez orice poate fi programat. Uneori si oamenii... Imi cumparasem un PIC sa-mi fac turometru electronic, mi-am construit un montaj pentru programat si...n-a functionat. Principial cunosc o mare parte din problemele electronice dar cand e vorba de depanare...mai bine intreb pe altcineva. Cum n-am avut pe cine sa intreb proiectul a esuat. In privinta vitezometrului aveam de gand sa stric un vitezometru si sa ma folosesc de partea mecanica a acestuia. Adica sa montez in el un disc cu fante la care sa numar impulsurile. Pana la el as fi folosit cablul si reductorul original din roata. Ce-i drept asta era a doua parte a proiectului si nu am calculat care este raportul de transmitere de la roata la vitezometru..
×
×
  • Creează nouă...