Sari la conținut

Dragon Warrior

Membru
  • Număr conținut

    319
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Trodos
  • Carnet moto din
    1900

Dragon Warrior's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. FYI: Tsunami - valul superm. Taifun - vantul superm Kamikaze - vantul divin.
  2. Airbagul se deschide in timpul x de la impact. Ocupantul masinii incepe sa se deplaseze inspre airbag dupa timpul y de la deschiderea acestuia. Ocupantul atinge airbagul dupa timpul z in care acopera distanta intre el si airbag. Timpul y e mai mare de vreo 10 ori decat timpul x. Timpul z e mai mare de vreo 30 de ori decat timpul x. Cum poate un airbag sa echivaleze cu un pumn in mufa cand el e la locul lui deschis de-o vesnicie cand mutra ta atinge panza?
  3. Bine dom' profesor. Da stii cum se zice: diferenta intre teorie si practica, este punerea proasta a teoriei in practica. Deci si pe la tine scartaie ceva daca teorietic tu spui una si practic alora de la mythbusters le iese alta. Hai noroc.
  4. Nu tati, numai franarea si frecarea cu aerul cresc cu patratul vitezei. La impact este legea lui Newton: "For every action there is an equal and opposite reaction" Deci la impact cu zid de beton: actiune = reactiune. 50Kmph intoarce o reactiune de 50kmph. Impact frontal doua masini de aceeasi masa: fiecare produce o actiune pe care o primeste inapoi ca reactiune de la cealalta masina. Deci 50+50=50. Nu ai cum sa schimbi asta.
  5. Vezi ca daca pentru omor din culpa e posibil sa scapi cu suspendare, pentru omor cu premeditare iei 25 de ani de puscarie fara suspendare si fara reducerea pedepsei. Dupa umila mea parere nu merita.
  6. Referitor la manusa aia intre cauciuc si janta: Acum vreo 12 ani cand eram tanar, nelinistit si prost am dat masina (o dacie 1300) unui "tovaras" sa o conduca pe la Snagov prin padure (pe asfalt evident). Tot asa, sa nu ma faca chitros si sa se supere pe mine. Tasu plin de bani, nu-mi faceam griji ca nu are cine sa imi plateasca masina daca mi-o paradeste (bai ce prost eram). Si cum mergea el asa cu vreo 80 la ora, deodata drumul asfaltat vireaza la stanga, inainte se continua un drum forestier. Tovarasul asta al meu fara permis, se sperie, curba nu era semnalizata, farurile cam chioare, vede in ultimul moment virajul si trage de volan stanga tare si brusc. Masina intra intr-un derapaj de toata frumusetea si o propteste in niste boscheti. Eram 5 in masina, nici acum nu stiu cum de nu s-a rasturnat masina si cum de am scapat toti fara sa lovim vreun copac si fara nici o zgarietura. In fine, ca sa inchei, dupa ce am scos masina din tufisuri, la ambele roti de pe dreapta intre cauciuc si janta erau infipte fire de iarba din aia din care se fac maturile traditionale. Trageti voi concluziile.
  7. Manusi de azbest? Da-i tare cu motociclismul si fumatul ca 50 de ani oricum nu apuci
  8. Te cred ca ai facut stoppie daca nu e vorba de drumul vechi. Pe drumul vechi nu ai cum sa faci stoppie ca nu ne mai povesteai vreo 2 saptamani nimic Si fii convins ca poti sa franezi in absolut orice conditii (excludem gheata si poleiul ca nu e cazul) cu bicicleta daca franezi cu ambele frane simultan. Ce povestesti tu ca blocai roata din spate la fiecare frana, denota foarte clar ca esti obisnuit sa franezi numai cu spatele pe coborare. Iar frana fata o folosesti ca ultima solutie. Nu e ok. Foloseste ambele frane simultan si constant. Aproape ca o sa zici ca ai ABS. O sa vezi ca poti frana si pe pietre foarte bine fara sa te dezechilibrezi.
  9. Am facut poiana de zeci de ori si la deal si la vale. Nu am cazut niciodata, nu am blocat rotile niciodata pe pietris. Cam aceeasi greutate o am si eu si inaltime spre 191cm. Data viitoare coboara mai incet. In mod sigur nu ai cunoscut drumul de coborare. Iar cu stoppie pe pietris, permite-mi sa ma indoiesc puternic. Drumul pe care ai coborat este drumul vechi, iar pe drumul ala nu faci stoppie. Nu ridici tu roata din spate pe pietris nici cu cauciucuri de tractor. Drumul vechi e si foarte inselator. Iti da la un momentdat niste linii drepte care te imbie la viteza. Si dupa ce te-ai delectat cu senzatia aia placuta de viteza vezi ca vine o curba stransa si tu nu mai ai loc de frana. Era sa mananc si eu pamant de vreo doua ori pe coborarea aia.
  10. Dragon Warrior

    R.i.p. Cutzi :(

    Nu, trebuie sa intelegi ca trebuie sa fii cel putin inconstient sa lasi pe cineva caruia tocmai i-a murit un membru al familiei sa conduca o masina. Indiferent cat esti de beat. Oricum, imi place cum gasesti tu lipsa logicii judecand la rece. Ia sa iti moara tie un frate si sa te intrebe cineva "unde te grabesti nene?". Pai nu-i tragi un cap in gura?
  11. Dragon Warrior

    R.i.p. Cutzi :(

    Zicea cineva mai sus ca se mira cum de la decelerarea aia a mai scapat cineva cu viata. Pai nu decelerarea a fost de vina ci faptul ca plafonul masinii a fost ras de autocar. Impreuna cu capetele lor off course. Spunea un paramedic in timp ce i se lua interviu de ceva fracturi craniene deschise. Suna cumva a creieri pe afara? Daca ar fi luat un zid in plin la viteza aia poate scapau toti fara nici o fractura. Beleaua e ca spatiul vitrat nu iti asigura nici o protectie. Daca ai luat un fier prin parbriz puteai la fel de bine sa fii pe bicicleta.
  12. Dragon Warrior

    R.i.p. Cutzi :(

    Daca m-as fi intalnit cu fatuca aia pe serpentine in timp ce taia curbele in minunatul meu Fiat Grande Punto cu 5 stele Euroncap pentru protectia ocupantilor adulti si dotat cu 6 airbaguri si m-ar fi luat Q7-le in plin, ce ziceti, cine era hamburger la ora asta? Si eu ziceam la fel...
  13. Va prezint noua echipare racing
×
×
  • Creează nouă...