-
Număr conținut
48 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Iasi, Bacau
-
Carnet moto din
2005
-
Motocicleta
Aprilia Pegaso 650
-
Numar Moto
de tabla
MAD_BIKER's Achievements
Newbie (1/14)
-
Tocmai ce am incheiat un drum mai lung cu pegaso, avand ca si punct de plecare orasul Iasi. Am facut 1820 km in 6 zile, iar ca si traseu am prins Transfagarasan si Transalpina. Punctul maxim (ca si distanta fata de Iasi) a fost Oradea. Motocicleta s-a prezentat exemplar; am facut si cateva drumuri forestiere (de exemplu pana la pestera Meziad). Una peste alta, e o motocicleta ok de touring, destul de versatila care daca nu ai pretentia sa mergi 140-160 e mai mult decat ok.
-
Am schimbat uleiul in furca acum 2 ani fara sa schimb simeringurile si nu a fost nici o problema. Daca schimbi uleiul la timp nu e nevoie sa schimbi si simeringurile. Am folosit ulei motul 15w si sunt foarte multumit de el, furca nu mai plonjeaza asa tare la franari. Am mers si pe forestier si isi face treaba foarte bine. Cu uleiul care l-am avut inainte de a pune 15w (nu stiu ce indicativ era)cand franam parca intram in pamant . Pentru a schimba uleiul a trebuit sa dau jos telescoapele.
-
De ce ai pune aparatul de sincronizat carburatoarele daca ai monocilindru? Sincronizarea carburatoarelor cu aparatul de sincronizat se face de la 2 cilindri in sus. La pegaso se scot carburatoarele si se aliniaza cele 2 clapete astfel incat sa aiba aceasi deschidere. Atentie la reglajul de aer pentru relanti, asta fiind cauza cea mai des intalnita pentru oprirea motorului la relanti. La primele modele de pegaso ai un singur reglaj la carburatorul din stanga, dupa introducandu-se si reglajul de aer la celalat carburator.
-
sa inteleg ca doar cei cu greutate au voie sa posteze aici
-
Am eu iridum pus si se simte diferenta. Fara nici un fel de reglaj facut, doar inlocuitul bujiei normale cu iridium si se simte o diferenta in sensul ca motocicleta trage mult mai bine (motocicleta fiind un pegaso din 1992). Acelasi lucru l-am simtit si la cbr 600 dupa inlocuirea bujiilor cu cele iridum, asa ca sunt mai scumpe dar net superioare. Am uitat sa specific ca diferenta nu se simte la turatii de 15000 de ture ci de la 2500-3000 ture la pegaso si de la 5000 ture in sus la cbr.