-
Număr conținut
280 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.hellzone.ro
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
01-12-2006
-
Motocicleta
Honda CBR 600F Sport
-
Numar Moto
S-AS-SER
-
Club
CLATITE
Informații profil
-
Motociclete detinute
Mobra Hoinar, Honda CBR 1000F, CBR 600FSport
sasser's Achievements
Newbie (1/14)
-
Ahh am nevoie de floricele si bere!!!!!!!! De la accident mortal ati ajuns sa vorbiti de borduri analogice si digitale , ridicat pe o roata si sex cu lebada
- 156 răspunsuri
-
like we care, e la locul cuvenit dar din pacate nu a disparut doar pe limba lui..
- 156 răspunsuri
-
Unii nu au inteles ca e vb de 2 motociclisti: Ady Adrian, motociclist, care era "pieton" alaturi de prietenii sai, aceeasi persoana pt care se face valva pe facebook si riderul dambovitean
- 156 răspunsuri
-
Vinovatii fara vina cer sa se faca lumina? Vreti sa-naltati castele de gandire, vreti sa fiti lasati sa simtiti cum cresteti???!!! Nu e loc de NOI în lumea voastra ...
-
Nu uita ca acel cap tractor cu remorca .... ia-o ca pe o regula .... va face dreapta de pe banda a doua intotdeauna si nu ai ce cauta in dreapta lui .... la fel si cu stanga, mai rar dar mai gasesti ... risti sa fi strivit de spatele remorcii Cum am mai zis, cascati ochii .. chiar daca nu semnalizeaza ca e prost sau nu ai vazut tu, indiferent care ar fi motivul, evita sa stai in dreapta/stanga lor la intersectii sau lasa-i pe ei sa faca primii manevrele daca tu nu poti fi primul
-
3 pagini de posturi si unul singur la obiect: Cascati ochii prosti sunt peste tot, daca nu ii feriti voi atunci cine ? si inca ceva ... ACCIDENTE ... postati accidentul cu detalii si nimic mai mult. Sunt membru al forumului din 2007 dar sa ma ierte Dumnezeu sunt scarbit de rubrica asta. Fiecare post cu cate un accident se transforma in pareri si certuri si dicutii ce nu isi au locul in postul respectiv ... luati-o voi cum vreti, dar uitati-va si la plopii din ochii vostri; eu i-am vazut pe ai mei
-
Crezi ca orice cartof ajunge cips ?
-
Ma uimesc cand citesc deliberarile unora si a altora .... Ma bucur cand altii se mint singuri crezand ca ceea ce spun ei este corect. Ma bucur cand altii le spun ca sunt zmei si ei zic ca sunt zane. AM SA MA BUCUR cand zanele or sa se lipeasca ca niste muste de viziera intr-un participant la trafic. Nu sunt eu cel care trebuie ascultat dar stiu pe pielea mea ca mergeam pe Magheru cu 70km/h+ si ma uitam dupa fuste cand la Romana s-a pus rosu si toata lumea era oprita mai putin eu care apasam franele la maxim. Multumita Domnului doar am atins masina din fata mea cu roata fara ca sa o zgarii (impactul a fost ff mic). Acum intreb eu: daca mergeam cu viteza legala aveam timp sa ma uit dupa fuste, sa franez si sa pastrez si o distanta corespunzatoare fata de cel din fata mea ? Ce s-a intamplat in Mogosoaia denota lipsa de bun simt a soferilor, oricare ar fi ei. O mama iresponsabila , un copil nevinovat, si un MOTOCICLIST la 35 ani fara pic de minte. Conteaza ca el avea 90 sau 200 ? Conteaza ca femeia a intors in loc nepermis ? Va raspund prin ceva care m-a facut sa imi dea lacrimile si m-a cutremurat cand am intrat prima data pe forumul asta si am citit: Nu alerga mai tare decat poate ingarul tau pazitor sa mearga! Daca voi (soferii, care ati facut o scoala de soferi) veti merge regulamentar ,atunci ,ca niste fiinte rationale ce suntem vom putea preveni orice masacru care s-ar putea intampla pe sosea sau daca nu, la groapa ca pamantul e mare si daca nu va place sa il strabateti in lung si-n lat, sapati adanc dragii mei. Condoleante familiei pentru pierdere dar o spun din politete nu pentru ca simt ceva
-
In dreptul terasei Zodiac pe Ion Mihalache mergeam in spatle unei "spalatorese" pe care o claxonam flashuiam de mama focului sa ma vada si pe mine eventual sa ma lase sa trec si sa isi opreasca super jetu` de apa. Ei bine NU. Soferul doar si-a scos mana paroasa pe geam si a facut un semn in sictir de "Treci ma ce tot claxonezi". Mi-am luat inima in dinti sa trec linia de tramvai tinzand sa ajung pe contrasens unde nu ajungea jetul lui de apa , cum am atins sina am facut o clatita umpluta cu 2 persoanici ). Intrebare: A mai patit cineva ceva asemanator ? Cum pot da de respectiva persoana care nici macar nu a avut bunul simt sa opreasca. S-au cum s-a desfasurat "actiunea" impotriva spalatoresei cu politia ... Va face cu mana dintre sine Anita si Sasser care au doar cateva vanatai
-
Iarta-ma domnule little x pt nesabuita imbecilitate de care am putut sa dau dovada caci mi-am exprimat condoleantele dupa ce omul care a fost acolo si l-a tinut in brate cand si-a dat ultima suflare mi-a povestit despre el si intamplarea lui nefericita.
-
Nu l-am cunoscut , dumnezeu sa-l odihneasca in pace .. dar ZX10 -le nu era al prietenului lui ???
-
ai capota si plafon la mobra ta ?
-
Din experienta mea .... dai banu omului , si poti pleca cu ea in probe, iti place o iei, nu iti place primesti banii inapoi daca motoreta e in stara in care ai luat-o Stii ?... ca la c#r^e ... banii inainte RIP baiatului....
-
hey !!!! o polishezi ???? Ordinea tehnologica e asa: inainte de chituire in functie de gravitatea avariei 60 - 80 pt curatare egalizare dupa tinichigerie Chituire 80(indepartarea surplusului de chit in urma aplicarii cu racleta - egalizare) -(120) -150 -(180) - 220 - 240 - (320) cele din paranteza se pot sari doar ca la granulatia urmatoare trebuie insistat ceva mai bine Chit de pistol (daca este cazul) 220 - 240 (320) Fuller (Sprit chit-ul ) (320) - 400 - 600 - 800 (te opresti la 800 pt vopselele 2k ) - 1000 (pt base coat-uri peste care se aplica lac) Vopsitoria USCAREA (1000) 1500 <-> 3000 polishare , egalizare scursuri (plangeri) La fiecare etapa se degreseaza cu solvent IMPORTANT: A NU SE FOLOSI APA la slefuirea chitului ci doar la finisarea Fuller-ului Dupa degresarea chitului - a se aerisi foarte bine suprafata de lucru .. folositi pistolul de aer De ce? Chitul este foarte poros si actioneaza ca un burete .. o sa aveti surprize neplacute la celelalte etape mai ales la uscare .... de aceea se formeaza micile "cratere" in locurile unde s-a lucrat cu chit .... ori datorita nedegresarii corecte Folosind ordinea mea vei observa calitatea muncii tale :blink: a facut asa: a dat stratul de vopsea, a lasat-o sa se traga , a stopit cu apa pana i-au iesit picaturile dorite, apoi se foloseste un argintiu fin metalizat(nu obligatoriu argintiu, depinde si de culoarea baza) , se gazeaza picaturile de apa cu presiune mica pt a nu le imprastia ,tinand pistolul de vopsit aproape paralel cu suprafata de vopsit , se da uscare pana la evaporarea picaturilor de apa , in acest fel vaporii de vopsea depusi pe picaturi se vor aseza pe suprafata de vopsit ... se aplica lacul Asa se obtine efectul picaturilor de apa Omu, nu ai acces la codurile moto decat din softul mixerului si asta daca au fost incarcate in el, sau cel mai probabil ai codurile pt BMW-moto cat despre cartele ... mai rar Codurile moto difera de la cer la pamant de cele auto