Sari la conținut

metallking

EX+
  • Număr conținut

    68
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    GL 90 BKB

metallking's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Stresule -- a era sa uit stii ca mi-ai spus tu asta toamna de o treaba de aici pe forum sa ti-z spus cinev acun sa maresti puterea la simson pana la 32 de cai! mai tii minte unde e treaba asta sau cu cine ai vb? sau mai tii minte ceva? den ce mi-ai spus atunci?
  2. bah! sergiule nu te mai baga asa poate o ltcitu` tau da eu stiu ca sunt in v la 120 garde! Am auzit ca te-ai laudat ca i-ai facut ceva lu` Cristinuta!) vezi ca iar a prins boala pe tine! salut! Eu nu am nimik cu tine!M-ai lasa beutura! salut!
  3. am intrat pe www.trabi.ro si amgasit acolo ca cica s-ar fi facut in numar mic si o varianta de 1100cc 4t racit cu apa parca! dar s-au facut in numar limitat,adica pna s-a inchis fabrica...asta prin 92..
  4. pai tocmai ai sa fii uimit cat de multe poti face cu un simsonel!unde mai pui ca e foarte usoara mecanica la el! si cate poti sa-i faci...si sa vezi ce preturi...150-200 euro..nr vechi...etc. pot sa-ti spun mai multe...si nu numai eu! si costurile per total de intretinere-rulare a motocicletei sunt mult mai mici! salut kamaraden! ce haighba..doar e facut de nemti!
  5. nu inteleg fii mai explicit a curs de unde?cum adica prin motor? pe unde?daca e vorba de ulei de amestec tre sa fie mineral.daca e pentru cutie tre sa fie sintetic.poa sa fie si invers dar sinteticul te rupe la bani.salut
  6. acuma nu vreau sa supar pe nimei dar daca vrei si sfatul meu...este sa te indrepti spre un 4t oricare ar fi el..eu asa am facut si nu-mi pare rau deloc.sunt convins de 4t. astea in 2t aduc numia belele...cel putin asa a fost la mine.dar daca vrei un 2t eu zic..o planeta 5.saliut tavarisci!
  7. oki!mersi mult roby!esti cool man!asa tre sa fie un biker!asa cred eu! definiti abkerului?! biker=roby! 10 x man.acum stiu ce am de facut!
  8. astea am auzit! nu neaparat sunt exacte datele! poate am si gresit!mai cauta si tu!
  9. pai sunt de 500cc si de 600cc alea de 500 au vreo22CP si alea de 600 au vre-o 38Cp..asa ca stai linistit ca nu rupi nimik in doo!) sunt in fata si sunt 2 in linie transversal ca la jawa,si au cutia de viteze ca la tico,sau dacia nova...sau alta masina...nu au tutria de la jawa sau jupiter...nu depasesc 5000 ture..dar sunt motoare de cuplu(pistoanele au cursa lunga)..cam atat stiu....greutate? pai cred ca sunt mai usoare ca niprul...si ar fi bine sa pastrezi ambreajul daca potzi...e cu diafragma..este foarte bun...alimentarea se face prin cadere,ca la motociclete.Per ansamblu motorul de trabi e mai simplu decat multe motore de moto in 21 cil si 2T..stiu un tip care are vre-o 3 acasa....vrea sa-si faca un trabi decapotabil cu turbocompresor... aaa era s uit..si sunt foarte ieftine..sal cam atat stiu ..mai stiu cate cev dar nu-mi vine acum in minte..bafta..succes
  10. m-ai am cateva intrebri..din ce material sunt tevile? car de rezistente sunt flansele de la roata...si arcurile? cele de jos de la niste amortizoare? dar cele de sus? care e pricipiul? dar daca le pui pe cele de jos la fel de lungi cxa cele de sus? adica 4 arcuri la fel? ce se intampla?mersi..salut!
  11. bravoooo! bravo roby...asa...aratale ce e frumos..!10x man! salut! la toata gasca...
  12. asa e cu coate le din inox,se racesc cel mai repede,dar....se si incalzesc cel mai repede....eu am patit-o la un harley.....a nu,de fapt la harley-ul ala m-am fript ca prostu ca am vrut sa vad cat de calda e chiulasa... .cand mi-am luat motoru` de bucurie tot dadeam pedale sa-l aud ca "zicea"metal adevarat(mai ceav ca Manowar ) si dupa ce dadeam pedala m-a urcam repede pe al sa-l simt si aveam o pereche de pantaloni din ny7lon(parca erau ceva trening- si am observat a doua zi gaura imensa in pantalon si pata de plastic arsa pe teava.nu m-am fript!dare era cat p-aci:))si da se incalzeste f repede inoxul.!!!in 30 sec min nu po sa pui mana..
×
×
  • Creează nouă...