Sari la conținut

12adu

Membru
  • Număr conținut

    94
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Numar Moto
    B 90 DXH

Vizitatori Recenți Profil

563 citiri profil

12adu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sal. Cum asamblez cel mai bine motorul de ij jupiter 5? Respectiv cutia de viteze, tre' sa stea la capat (vit. 1 sau4)? Ce ma chinui cu cama aia care schimba vitezele..
  2. Boon, multumiri pt. raspunsuri. Concluzii: vopseaua ie mai buna. Silicon am avut, d'ala de rezista la temperatura, dar tot "picura" motorul, in sensul ca daca statea pe loc mai mult timp (citeva luni), se vedea unde a fost.. Acuma, poate nici nu a fost perfect degresat. Oricum, de data asta incerc cu vopsea.
  3. Aprinderea e "manufacturata"? Toate aprinderile (scheme) pe care le'am vazut, aveau radiatoare pe tranzistorii aia care se tot ard. Aprinderea aia este de fapt un amplificator de scinteie. Numai daca functioneaza fara platini se cheama aprindere adevarata..
  4. Salut, ce se pune intre semicartere? Exista garnitura? Ultima oara am avut silicon, dar initial se pare ca a fost vopsea. Ce e mai bine? Io as inclina catre vopsea..
  5. K, 10x, mai ma edific io. Oricum stiu ca am vrut sa fac mai demult ceva cu LM-u ala si nu l'am gasit in magazine. Cred ca un VU metru.. Exact la asta ma gindeam si io, sa pun ceva de masurat, cred ca e cea mai buna solutie, cu rezultate "in timp real".. cum ar fi sa ma dau jos la fiecare semafor, sa masor tensiunea pe baterie.. Nu am schimbat becele, e cel original la far.
  6. Aceeasi senzatie o am si eu. Asa ca am mers cu becu de pozitie aprins doar. A, inca o chestie. La faza scurta se adauga becul de pozitie care ramine si el aprins.. Ma gindeam si eu mai inainte la rebobinarea alternatorului, ar fi o solutie? Si o alta chestie, am vazut ca unii folosesc alte baterii. Io am o ruseasca, cu placi de plumb si acid, de 9Ah. Ce altceva folositi/recomandati? O alta chestie, la 10V tensiune la borne, bateria nu se mai incarca, desi motorul porneste, fara becuri aprinse. La rebobinat se poate sa fi pus sirma mai groasa, deci induce curent mai mare si atunci suporta o putere mai mare, nu? Si oricum, conteaza si curentul, degeaba ziceti voi. O baterie poate sa aiba tensiunea corespunzatoare, sau apropiata, dar curent ciuciu si atunci nu faci nimic cu ea.
  7. Asha, si daca tensiunea la borne nu se mentine in limitele astea? Ce sa mai verific? quote Alternatorul de Ij din cate stiu e de 8A, adica 12x8=96W. Ar trebui sa-ti acopere tie consumul acela. Bateria are 9Ah, deci teoretic ar trebui sa-ti tina un consum de 9A timp de o ora. La un consum maxim de 6A eu nu mi-as face griji. end quote Eu nu mi'as face griji vreo ora jumate.. Am becuri de 21W pe semnale, deci 42W+faru cu faza scurta, care habar n'am cit e, zic io vreo 30W+becurile de bord citiva W+ pozitia spate 5W+ frina inca 21W. Deci becuri, cam 80W becurile normal, fara frina?
  8. O fi fost la origine pe 6V si apoi modificat pe 12. Se practica.. si e mai bine..
  9. Mai fratilor, a avut cineva curiozitatea sa masoare curentul care iese din baterie? Io am masurat azi: 1. contact pus - 0,26A, 2. pornit - 1.8A 3. pornit + semnal - cam 3.5A 4. pornit + far aprins - cam 4.5A 5. pornit + far aprins + semnal - cam 6A si bateria are 9Ah... Cum pot sa masor curentul care intra in baterie (iese din alternator), ca e cam trifazat. Dupa punte banuiesc, nu? Si cam cit tre sa fie? Adica ideea e ca vreau sa vad daca alternatoru face fata, sau e bateria cam veche, ca nu prea tine (are 2 ani).
  10. Io fac cam 170km cu un plin in orash (~10-12litri), mers mai sportiv, adica tras de ea, Ij jupiter 5.
  11. Eu reglez cu un metru d'ala metalic, bineinteles se stringe ca alea de timplarie. are 8mm latime, intra lejer in gaura bujiei. Am reusit mereu. (2 pistoane, 3,5mm avans)
  12. ..au trecut doua zile.. probabil ca i'au rupt miinile si picioarele cind au auzit..
  13. 12adu

    Intrebare

    Aha, deci tre' sa ma descurc cu alte cuvinte. O sa mai vad io. Asta dupa ce'mi repar amortizorul rupt. Bineinteles ca s'a rupt in timp ce mergeam. Noroc ca n'aveam viteza si era la margine de strada. Oricum am cazut, dar ushurel .
  14. Mai baeti, stie cineva cum se numeste chestia de cauciuc dintre filtrul de aer si carburator la Ij? Nu de alta, da sa stiu si io ce caut. A mea e cam rupta.
  15. Da, am uitat ceva important. Sint din Buc.
×
×
  • Creează nouă...