Sari la conținut

livius_ereticus007

Super Membru
  • Număr conținut

    581
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://ereticus.hi5.com
  • Yahoo
    livius_ereticus007

Profil

  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    GSX 400E
  • Numar Moto
    CIY
  • Club
    lonely rider

livius_ereticus007's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut! Am o întrebare care poate părea stupidă: aveti idee dacă pick-up coil-ul (signal generator) la GS 500 95 are avans? Am luat un motor care era cam praf și încerc să-i dau de cap. M-am uitat pe fișele tehnice și nu apare niciun modul de avans - cel cu arcuri care modifică poziția în funcție de rotatii. Aici e fisa: https://www.bike-parts-suz.com/suzuki-motorcycle/500-MOTO/GS-E/1995/GS500ES-E2-/ENGINE-TRANSMISSION/SIGNAL-GENERATOR/5/488088/M/912 Avansul arata cam asa> https://www.bike-parts-suz.com/suzuki-motorcycle/400-MOTO/GSX/1983/GSX400FD/ENGINE-TRANSMISSION/SIGNAL-GENERATOR/6/2144868/M/1386 (Item 5) Multam!
  2. Am vreo 3... Da n are sens sa-ti trimit, au ani buni de cand zac prin garaj. Unul l-am comandat la un electronist dupa schema de pe forum si - pentru ca iesea prea scump, am decis sa-l inserez singur in carcasa metalica (foarte imporanta racirea la treaba asta). L-am testat pret de 5 minute, tinea bine 14,5... Cam atat a rezistat, caci fara o racire buna, se incalzeste excesiv. Urmatoarele doua au fost facute chiar home-made, insa rezultatele au fost dezamagitoare. Mai tarziu am aflat ca aveam si un scurt in stator, asa ca nu stiu clar ce era gresit. De mii de km bune merg cu un Linhai destinat ATV[urilor de 600cc. Cu contactele curatate bine, tensiunea la borne sta ceas - 14.3 turata, 14, 1 - relanti (testat si la peste 40 de grade). Ce sa-ti doresti mai mult? In concluzie, releul home made nu e utopie iar schema de pe topic (una din ele) e buna. Acu 7 ani timpul trecea altfel, erau si alte generatii de forumisti, mai putini consumatorism. Acum mai totul e de-a gata. Dar daca m-as plictisi teribil, probabil ca m-as apuca de schema cu mosfeturi.
  3. Am facut peste 10.000 cu statorul rebobinat. Intr-adevar, totul e sa folosesti materiale de calitate si sa tragi sarma bine, sa nu se frece de la vibratii. Insa greu gasesti mesteri sa faca treaba buna. Daca nu ai mana, o idee ar fi sa bobinezi sarma unsa in rasina epoxidica rezistenta la temperaturi inalte si cu timp lung de intarire.
  4. Acu, toata lumea are dreptate. Am vazut ca functioneaza si fara airbox, si cu pocnitori de „filtre racing”, ca asta-i partea faina la carburatie. Doar ca nu merge la fel de bine. Da daca tot e pusa piesa aia acolo, vine si iarna, a iesit si Iohannis, de ce sa nu o fac sa mearga bine? Daca „mexyckanu” le poatea aduce - bine, daca nu, probabil ca silicon. Multam de sfaturi.
  5. Nu au armatura, sunt niste „tevi”de cauciuc cu capetele tesite in exterior si cu o nervura la mijloc, pe post de „prag”. Nu stiu cum sa ma exprim mai bine. Se prind de airbox de-o parte si de carburator - de cealalta cu niste coliere care etanseaza. Partea buna e ca, studiindu-le cu atentie, am gasit sn OEM - 13882-44100. Partea proasta e ca - daca chiar le mai au pe stoc unele magazine virtuale- transportul costa dublu, ceea ce mi se pare furt pe fata. O alta ciudatenie: flansele par identice, dar au coduri diferite pentru dreapta si stanga. Eu cred ca e „birocratie”. Sau....nu? Am cautat la firme de reparatii hidraulice - ori oamenii astia stiu numa cu strungu, dar nu si cu tastatura, ori direct: nu fac! No, toata cautarea asta devine de spanac. Ma batea gandu sa dau cu smacolina rosie de garnituri si sa le strang bine colierele pe astea vechi - ca nu par crapate, da ma gandesc ca daca sufla aer apoi o iau de la capat. Inca mai am nervi sa o fac ca la carte!
  6. OK. Am gasit chiar langa Bv, la Sacele firma asta http://www.hidraulica.ro/. Astept un raspuns, ca ar fi cea mai simpla solutie.
  7. Se spune ca un barbat insurat nu mai vorbeste. De fapt, el incearca sa-si invete sotia cat si cum trebuie sa vorbeasca!

  8. Nu-s crapate, is coapte... S-au facut tari ca betonu... Da hai ca incerc cu apa, sa vad daca scapa aer!
  9. Salut! Dupa un an de hibernare, m-am apucat de nou de mesterit. Motocicleta, un Suzuki GS400 L din 83, are nevoie de flanse noi intre airbox și carburatoare. Flansele vechi s-au intarit si nu mai etanseaza. Am cautat pe eBay, insa nu gasesc decat chestii care au deja 30 de ani sau NOS-uri la preturi uriase. Solutii? Face cineva flanse la comanda? Multam! Liviu
  10. Am aceeasi problema cu un carb care -spune mecanicul- se incapataneaza sa functioneze. Dupa 8 magazine de piese auto si moto vizitate In Bv, am gasit in cele din urma o chestie numita Carbusol (sau ceva pe acolo). Bidonul nu era nici macar etans, iar cand s-a scurs pe maini, nu am simtit nici macar sa piste. Cred ca pana si otetul alimentar ar fi fost mai coroziv. Parerea mea: ce gasim prin magazinele noastre sunt facaturi. Dar, ca sa nu ramana la stadiul de pareri, revin cu rezultatele de la mecanic.
  11. Merge inlocuit si cu carbuni de Dacie, si cu carbuni de la sculele electrice. Trebuie doar sa vezi in ce pozitie(lateral, deasupra) este prins firul electric ca sa alegi carbunele potrivit, si posibil un ciocan electric ca sa cositoresti pentru contact mai bun. Parerea mea e sa-ti iei carbuni noi originali pt scule Bosch. Daca te tine ani buni la o bormasina profi, te tine si mai bine la o motocicleta. Te costa 20-30 de lei si vreo doua ore de munca. Nu uita sa cureti canalurile dintre placutele colectoare. Sau, daca nu vrei sa te murdaresti/ai doua maini stangi/n-ai timp, mecanicul e cea mai buna varianta.
  12. Am avut aceeasi problema ca tine in urma cu 3 ani, tot cu un Suzuki, tot de 400. La magazinul de pe 13 decembrie am gasit un releu de Linhai de 600 cm(ATV) si am facut transplantul. A fost 220 de lei, dar nici in ziua de azi nu am mai avut probleme. Daca nu ai rezolvat, da-mi PM.
  13. Adica sugereaza ca ai fost pe langa cu comentariul tau. Majoritatea motoarelor nu au alternator cu excitatie(cum se intampla de regula la masini) ci un fel de generator cu magneti permanenti. Tensiunea este redresata si stabilizata printr-un releu care scurtcircuiteaza o parte din curent la masa. Fenomenul produce caldura si duce la defectarea releului. ON topic> 1. Verifica daca acumulatorul e bun 2. Verifica infasurarile statorului
×
×
  • Creează nouă...