Sari la conținut

adovis77

Membru
  • Număr conținut

    278
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Intruder
  • Club
    Macelarii

Informații profil

  • Interests
    S-ajung viu acasa

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

adovis77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Arata ca alea din video. Deci, trebuie curatate, zic eu...
  2. Nu neg ca merge si amestec de apa + soda dar nu am experienta suficienta sa risc.
  3. Zi tu nene un produs bun ca si Chem-Dep (si care curata pistoanele ca mai sus ) ca m-am saturat sa dau prin magazine si sa ma lovesc de tot felul de destepti. Pls, man, pls ! » Post actualizat in 20 Aug 2014 19:30 Da multam, aveam nevoie pentru cilindri (/index.php?/topic/716780-ultrasunete-curatare-cilindrii/). Cat costa 2 cilindri + 2 pistoane?
  4. SODA CAUSTICA + aluminiu: https://www.youtube.com/watch?v=gihAT6eXaoc
  5. Exista vreun magazin unde are Chem-Dip in Bucuresti? Sau ceva echivalent, dar SAFE ? La carburatoare am bagat Decarburol si perie la greu si tot a ramas jeg, mai mult ca sigur n-o sa mearga la pistoane.
  6. Multam! Acu vazui si eu taietura, intradevar nu e inel . Cred ca trebe scos ca nu mai intra cilindru pe el. » Post actualizat in 19 Aug 2014 15:35 Nu sunt alex_en, eu sunt al tampit ! » Post actualizat in 20 Aug 2014 09:26 Am rezolvat intr-un final ca ma enervasei pe mine insumi din cauza fierului. Am scoasa volanta si i-am dat ceva ciocane din lateral ca n-am mai rezistat. Am zis ca distrug motorul da jegul ala de ghid tot iese. [img[http://i.imgur.com/Dr3TPpt.jpg[/img] » Post actualizat in 20 Aug 2014 09:27
  7. Ai dreptate. Il las asa. Mai sunt 2 ghiduri (ghide) d-astea si ambele mai groase; deci, asta mai micutu' n-ar trebui sa aftecteze centrarea chiar daca e ciupit putin. Desi ar arata mai frumos cu un inel nou , ramane asa ca deja e riscant sa mai umblu pe acolo , poate se zgarie suprafata de garnitura , altele mai rele. Multam!
  8. Hahaha. Tare. Acolo si-a pus mana dracu' Pana la urma cred ca o sa-l las asa , ai dreptate. Altul la schimb am comandat , deci as avea cu ce sa il inlocuiesc.
  9. N-am taroade. Dar am incercat sa-l ridic nu numai cu Papagalul ci si cu un cleste normal , din toate partile, Nord, est, vest, sud. Daca n-avea draci pe el ar fi trebuit sa iasa.
  10. Am bagat si lampa 5 min direct in interiorul inelului, fara sa dau pe aluminiu. Apoi am prins cu clestele papagal marginea inlelului si am ridicat motorul cu el. E lucrarea lu dracu acolo.
  11. Am rezolvat cu scotch brite si Carplan ( Engine Cleaner and Degreaser). Atentie insa inainte bagati carpe curate si umede in intriorul cilindrilor sau in blocul motor pentru ca de pe scotch brite se desprind particule de oxid de aluminiu care daca intra in motor il pot beli. Spray pe garnitura, apoi frecat cu scotch brite , Spray pe garnitura, apoi frecat cu scotch brite , etc. pana cand iese.
  12. De unde stim ca inelul nu se va dilata si se va freaca si mai mult de peretii de aluminiu? + ca daca nemeresti si peste aluminiu cu flacara se pot crea diferente de nivel pe suprafata de garnitura si asta imi mai trebuie... » Post actualizat in 19 Aug 2014 10:56 M-am uitat pe manual asta n-are oring . Mai are un coleg nitel mai maricel, ala are, dar asta nu.
  13. La mine a fost in regula litrajul . Problema era garnitura uzata . si pb nituri stranse gresit. Oricum, oringul ala arata oribil asa ca daca tot curat tot motorul ar fi bine sa-l scot de acolo . » Post actualizat in 19 Aug 2014 10:38 Nu se misca nicicum . Am incercat lichid de frana , tot felul de spray uri de deblocat suruburi. Nu vrea. O sa incerc si metoda de mai jos sa vedem ce iese :
  14. Deci am apucat cu un cleste papagal oringul ala si se ridica motorul cu el. Am zvacnit din brat de mi-a venit rau , nu iese. E sudat acolo. Am dat si cateva ciocanele mici in cleste (nu in blocul motor) in timp ce era suspendat in mana-mi tot nu se desprinde. Cum scot SAFE jejul ala de inel fara sa fac damage la motor sau sa zgarii si mai rau decat e suprafata de garnitura ? Pentru cei ce o sa zica lasa-l acolo , pe acolo imi curge la greu ulei deci trebuie curatat si schimbat inclusiv oringul ala. Multam!
×
×
  • Creează nouă...