Sari la conținut

sorin-butt-head

EX+
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    1992
  • Numar Moto
    B 55 TYH
  • Club
    Clubul enduristilor

Informații profil

  • Motociclete detinute
    kawasaki honda aprilia

sorin-butt-head's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. --- Mesaj completat în 16 Aug 2007 20:59 ------------- si eu am patit-o.urmareste cablul de soc,care nu revine dupa ce il folosesti,sau revine dar nu definitiv.eu l-am gasit plin de rugina.l-am curatat ,degresat si i-am mai incordat potin arcul recuperator.multa bafta!
  2. NU este asa greu sa dai rezervorul jos.\trebuie sa ajungi la bujie.arde-o,incarca bateria,trage-i soc la maxim,scade relantiul cu 720 grade si porneste-o. OK s-au potrivit.bafta!
  3. Specifica unde bazaie!In electromotor sau in starter.Verifica ca bateria sa nu fie descarcata,verifica cablul de +sa fie bine strans,deasupra electromotorului.Mai pot fi carbunii tociti sau poate nu ai masa suficienta la electromotor.
  4. la frana de motor,nu ar trebui sa-ti dea rateuri accentuate.Amea a dat rateuri,doar atunci cand am avut probleme la carburatie.Eu zic sa verifici carburatoarele.POate ai nivelele cam mari Nu te grabi sa umbli la supape. Nu-l induce in eroare!La toba ta e normal sa se auda rateurile!Daca te uiti,el are tobe de serie.
  5. Felicitari sefu!avem deja 4 pagini.Vad ca esti documentat de Pegaso3.Am tot auzit ca dezvolta 50cp.Este adevarat?
  6. Daca ai chinuit-o sa porneasca,da-i jos bujia si arde-o la aragaz,incarca bine bateria baga bujia inapoi si porneste-o.Daca nu ai cheie de bujie suna-ma!Nu e speciala,dar merge. 0744334789 Sorin
  7. Poate ca motoreta ta este mai noua.Nici a mea nu avea astfel de probleme.Sper sa nu ai si tu aceeasi problema.Eu cred ca e pe la carburatoare problema.Se evapora benzina din paharele.
  8. APROPO DE PORNIRE.Daca o pornim mai rar si nu schimbam bateria la un an (asa cum scrie in manual)trebuie neaparat incarcata bateria inainte de pornire.O solutie mai comoda ,ca sa nu fie nevoie sa demontam motoreta sa dam jos bateria,este sa conectam bateria la o mufa mama ,prinsa de undeva discret de capace sau carena si cu legaturile de la redresor sa le conectam la mufa tata,astfel incat sa incarcam bateria inainte de pornirea rara.Asa sunt monocilindricele.Pornesc mai greu la rece.
  9. Daca are cineva idee ,cat trebuie sa fie jocul la pastile(evacuare si admisie)cat si pentru supapa centrala a admisiei care e actionata de culbutor De unde 50cp cand in manual scrie 46cp?Am mai auzit asta.EXPLICATI-MI!
×
×
  • Creează nouă...