Sari la conținut

stell_nick

Membru
  • Număr conținut

    85
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    stell_nick

Profil

  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    cat A-1989 cat B-2008
  • Numar Moto
    B - 00 - AAA
  • Club
    clubul celor fara de club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    COMUNISTE(CZ-uri,MZ,SIMSON)

stell_nick's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. carburile sunt complete si cat vrei pe ele?
  2. salutare am 2 intrebari : 1 de la ce manual ai imaginile pe care le-ai postat ca la mine in manual arata altceva adica reglarea plutitoarelor cu carburile demontate. 2: daca ai montat pompa electrica de vs 800 poti te rog sa postezi si schema electrica de montaj, adik unde ai legat-o si daca pui si releu etc.multumesc frumos.
  3. Fratilor ajutati-ma si pe mine ca nu mai stiu ce sa fac. Ce se intampla am scos bestia si am pregatit-o de plimbare,am schimbat uleiul,filtrele,bujiile,am uns cablurile,am curatat si reglat carburatoarele am cumparat setul de reparatie la carburatoarele. Dupa toate astea am pornit a luat-o cam la a 3 - ia cheie (nu mai fusese pornita de aproape 2 ani). Toate bune si frumoase,am folosit-o cam o saptamana cu drumuri scurte prin oras adik cam 30 - 40 min tura. La ultima tura cand am venit de la munca in timp ce mergeam a inceput sa dea rateuri in toba de la cilindrul fata si nu mai tragea ,abia am ajuns acasa mai mult intr-un piston. Am crezut initial ca e vorba de sincronizarea carburatoarelor. Am facut rost de vacumetre si am purces la sincronizare,operatiune executata cu succes deoarece la demontarea carburilor nu am desfacut cablul de sincronizare. A mers frumos la relanti si in ture ,am strans toate sculele si am montat rezervor si sea si dai bice . A mers bine sa zic vre-o 3 km si dupa aceea iar rateuri in toba de la cilindrul fata. Verificat bujii cea din spate ok cea din fata neagra rau ,ce zic amestec prea bogat si dai si regleaza din surubelul de aer si dai si dai si nimic. Dupa cateva zile ce zic ba nu da scanteie ca lumea cred ca e de vina luleaua ,hai sa le schimb , nimic. Ba daca s-au dereglat supapele hai sa le reglam si dai si desfa si regleaza (nu prea am avut ce sa reglez). Asta am facut-o ieri cand la trminare a inceput ploaia. In seara asta am venit de la munca iau casca si da repede o tura. pornesc motorul ,o ia usor plec ,merge bine ,trage si dupa 3-4 km.......................iar rateuri.Nu mai stiu ce sa fac ,ceva sfaturi plz. Asfalt uscat si toate bune!
  4. salutare vedeti ca e un baiat in craiova de fapt langa craiova cam la 20 km si are un vx 800 de vanzare pt. piese si am vb.cu el si mi-a spus ca il da laa preturi negociabile asta e nr de telefon 0755.938.138
  5. Incearca sa vezi daca intra mai mult inauntru,fa o comparatie cu cel de la carbul din fata,adik:demonteaza surubul la carbul din fata,si trebuie sa iasa cu totul apoi scoti cablul si arcul si indepartezi surubul si bagi la loc cablul si introduci pistonasul cu cablul atasat(ca sa nu ai surpriza sa ramana inauntru),faci o comparatie,si daca cel din spate e mai iesit decat cel din fata,incearca cu o teava subtire sau un dorn sa il introduci usor inauntru prin batere usoara cu un ciocanel mai mic dupa care incerci sa-l tragi si tot asa poate se urneste din loc.Din ce ai spus tu daca s-a demontat tot la el inseamna ca si cablul e rupt nu si a ramas doar pistonasul inauntru si eventual postila care este in capatul lui.Esti din bucuresti?Daca da,da un PM si vin pe la tine daca ai timp si vrei sa ne uitam putin la el.
  6. Deci din poza pe care ai pus-o tu reiese faptul ca ala nu e surub ala e pistonasul.Acum ori nu ai vazut tu bine sau nu ai aratat ce trebuie pt.ca acolo se insurubeaza in carburator doar surubul din plastic prin care trece cablul de soc care se fixeaza in pistonas.Daca e blocat ce ai aratat tu inseamna ca e blocat pistonasul si se scoate prin tragere(nu este infiletat),daca are cablul in el trebuie sa-i tragi ca sa iasa.Daca nu are cablul in el inseamna ca e blocat poate cu pastila din capul cablului.Acum eu nu stiu exact ce ai tu acolo dar am pus desenul asta sa vezi ca ceea ce ti-am scris.
  7. Daca nu e din plastic surubul cum ii zici tu inseamna ca nu e cel original,desfa-l pe celalalt si vezi daca are filet pe stanga si poate ca ti-l strangea in loc sa-l desfaca,ce sa-ti zic cu grija si rabdare cred ca o sa reusesti.Desfa cablul si baga o cheie inelara de 10 parca si incearca,ce se poate intampla ca doar e din plastic.Multa bafta!
  8. saltare am si eu un vx 800 si m-ar interesa daca cumva nu mai folosesti tobele si sunt ok as vrea sa le cumpar (sau macar cea de pe dreapta)si cred ca si rezervorul daca cumva nu are probleme 0747126457 stell_nick@yahoo.com bucuresti
  9. Omule cel care a constatat asta ti-a spus si cauza,ca e foarte simplu sa zici ca e blocat. Ok dar de ce e blocat ? Din cate stiu eu se blocheaza cam din 5 cauze si anume : 1.cablul blocat 2.arc inexistent 3. cilindrul deformat 4.lacasul(gaura)deformata 5. obiect strain in lacas Deci tu ce ai la el ? Verifica in ordinea asta si vezi si tu ce are,la a 3-ia cauza incearca sa-l folosesti pe cel de la carbul din fata si atunci vezi daca nu e deformat. Gaura unde intra cilindrul,si la asta ai o rezolvare ,iei frumusel ambele carburi si te duci la un nenea frezorul-rectificatorul si iti masoara gaura de la carbul din fata si iti rectifica si gaura de la carbul spate,asta doar daca e deformata . Si daca ai ceva in acea gaura care opreste cilindrul se scoate . Sper ca ti-a fost util ce ti-am scris aici si da-ne de stire si noua cu ce ai facut. Bine ai venit in randul VX-arilor !
  10. salutare am o intrebare are cineva vre-un etrier de spate in stare de functionare sau de unde pot gasii un set de garnituri de pistonase sau un set de reparatie de etrier de spate la un pret mai rezonabil nu-mi dati siteuri din state ca astia nu trimit la noi nici daca garantezi cu casa,e adevarat ca acolo sunt cele mai ieftine da poate stiti voi pe undeva pe aici mai ieftinute.asfalt uscat
  11. uita-te pe aici poate ai noroc My link
  12. mosule si eu am patit asta si nu a fost de la bujie ,a fost de la sincronizare da nu stiu cum s-au desincronizat asa singure carburile.la fel am schimbat bujiile intre ele si surpriza aia naspa functiona perfect pe cilindrul fata si aia buna nu mergea pe spate.prima data nu am crezut ca e de la sincronizare da am citit si cica daca amestecul nu este corect adika mai bogat se inegreste bujia se uda si nu mai functioneaza.daca ai pregatit-o pentru plimbare poate ai umblat si la carburi sau la cabluri si atunci poate ai desincronizat carburile sau poate ai probleme cu carbul spate io stiu infundat sau blocat pe deschis si i-a mai multa benzina nu stiu.in principiu cand amestecul e prea sarac stiu ca se incinge si motorul mai tare.nu sunt un specialist da am patit o gramada de chestii din care prin eliminare am ajuns la unele concluzii si am rezolvat problemele aparute.bafta si asfalt uscat. asa e al meu e cu 3 pozitii si de aceea cred ca a intrat benzina in baia de ulei pt. ca a ramas deschis pe reserve
  13. nu exista posibilitatea asta deoarece alimentarea nu se face prin cadere ci cu ajutorul unei pompe vacumatice care nu da benzina decat cand pornesti motorul si de aceea nu cred ca a intrat pe la carburatoare.de curs rezervorul a curs sigur ca am vazut eu pe unde si de aceea am zis ca a intrat pe undeva.
  14. Fratilor am un necaz sau asa cred eu.Am reusit sa schimb capacul de la stator si surpriza cand am desfacut capacul vechi. Am rezervorul spart pe undeva si trebuie sa identific locul,iar din aceasta cauza mi-a curs toata benzina pe motor in decurs cred eu de vreo luna. Pana aici nimic decat o mare balta dedesupt care a fost absorbita de trotuar. Alta e buba,ca benzina asta adika o parte din ea a ajuns in motor in baia de ulei si nu stiu cum drek s-a intamplat asta. Capacul pe care il aveam era sudat si stiu ca picura de aceea am si cumparat altul,dar nu avea cum sa intre benzina pe la spartura asta insemna ca nu se mai aplica legea gravitatiei si a luat-o benzina in sus. Acum voi ce parere aveti exista vre-un loc pe unde ar putea sa intre benzina in motor,exclus sa intre prin carburatoare,admisie,supapa deschisa si segmenti uzati sau sparti ca sa ajunga sub piston. Benzina din cate am vazut s-a scurs pe capacul de la electromotor si de acolo in motor da pe unde ca eu nu-mi dau seama.ar fi o locatie da nu sant sigur se poate sa curga pe la rulmentul de la electromotor(acolo nu e si un semering ca nu stiu). Dati-mi de stire sau dati-va cu parerea despre aceasta problema pt ca nu stiu ce sa fac ca sincer sa iau sa dau motorul jos ca sa vad daca e vre-o problema tehnica chiar nu am chef,sau poate e o simpla scurgere desi nu e normal pt. ca atunci cand ploua s-ar putea intampla acelesi lucru ceea ce nu este ok.
  15. ti-am dat PM si daca poti sa raspunzi tot PM
×
×
  • Creează nouă...