Sari la conținut

jonlup

Membru
  • Număr conținut

    474
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    jonlup

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    down under
  • Carnet moto din
    mai 2007
  • Motocicleta
    cb900f hornet
  • Numar Moto
    rosu
  • Club
    pai inca nu...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SV650S, CB500, CB900, SFV650
  • Interests
    una-alta... da' mai mult alta.

jonlup's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. jonlup

    Accident Vasile Milea

    Sa nu uiti cand iesi iar in trafic, unghiul mort nu e botezat degeaba ca "mort" :-) Bafta!
  2. Fostul proprietar prezinta incredere? Daca ai/aveai vreun dubiu, uleiul ar fi trebuit schimbat. Oricum zici ca ai facut 6000km, cred ca ar trebui shimbat. Problema de care zici nu cred ca ar avea legatura cu uleiul, cred ca ar fi aparut mai gradat, mai lent in timp, daca era din cauza de ulei. Alte simptome mai prezinta? Gandeste-te putin, poate ai mai modificat ceva la ea intre timp si n-ai dat importanta? Mesaj completat poti sa explici mai detaliat treaba asta? Mie nu-mi face nici un sens, da' daca mai incerci o data poate ma lamuresti...
  3. multzam de link-uri, l-am cumparat de pe ebay, pdf. daca il vrea cineva, PM. Mesaj completat Salutare! Ce stiti de ECU Gladius-ului, se poate reprograma? Cum? Multzam. Mesaj completat pune parbriz, diferenta se simte. cat despre stil... poate te obisnuiesti sau il montezi doar cand pleci la drum lung sau la alergat
  4. cat am mai cautat anul trecu oglinda stanga de sv650s 1999... de curiozitate, cu cat dai oglinda aia? Mesaj completat exact ca a mea (99%)! fosta, ma rog... de ce o dai? daca nu sunt prea curios...
  5. Salutare. Are cineva manual de service pentru Gladius? Sau unde se poate gasi - eventual contra cost. Multumesc.
  6. preturi mici inseamna calitate mica garantata. am patit pe pielea mea. reciproca insa nu e valabila intotdeauna: preturi mari = calitate mare. ramanem tot la vorba aia... beleshte okii ca sa nu beleshti punga
  7. 58000, abia cumparata, hornet 919f din 2002. ma pregatesc sa schimb ulei, nu stiu cand/cum l-a facut cel dinainte.
  8. Fiti bre atenti, ale mele scartaiau la franare, doar fatza )
  9. incearca sa le modifici... de tot! adica da-le jos )))))) mai concret, ce te supara la evacuarile astea?
  10. hihihi nu-i bai bre, m-a incurcat cu tipul care zicea ca are discurile strambe Mesaj completat nu va luati la hartza, io sunt omul cu discurile cam uzate, omul cu discurile strambe e altcineva. s-a incurcat omul, mai recititi si voi o data si revenim ontopic Mesaj completat revin cu sugestia, nu stiu daca te-ai uitat: http://www.ebay.com.au/ http://stores.ebay.com.au/zoneproductsshop daca nu gasesti in al doilea link, cauta user-ul "zone-products"; e fabrica in UK si daca-l intrebi iti spune exact ce te intereseaza - cand fabrica, la ce pret, cat costa transport si ce mai vrei tu sa-l intrebi - sa-i spui ca nu esti in UK, pt ca cred ca din pretul afisat iti poate scadea TVA-ul lor - dar nu stiu care ar fi regimul la intrarea in RO. spor!
  11. Corect, era cam tarziu la mine si am incurcat sensul cuvintelor... discurile cred ca nu au fost schimbate. Placutele par sa arate destul de bine (uite atasez o poza cu ele spalate si cu spray-ul respectiv), nu stiu daca s-ar merita sa dau banii pe altele, sa le schimb (placutele )... Mesaj completat multumesc de urari, intr-adevar, face un zgomot interesant. nu m-am hotarat inca daca o sa pastrez tobele astea sau sa pun ceva mai silentios... desi moda e sa faci si ceva galagie cand mergi, nu? la intrunire... poate, cu un pic de noroc, o sa apar calare prin 2012. dar sa traim pana atunci si sa fim sanatosi Mesaj completat Frana e o chestie destul de importanta la o motocicleta si discurile indoite nu cred ca le poti aduce la forma originala oricat de meserias ai fi... si asta ar putea sa afecteze mai mult sau mai putin functionarea normala a franei... la un moment dat. sau poate nu. Eu n-as risca sa raman fara frane intr-un moment critic, ar insemna sa mi-o fac cu mana mea. Asa cum imi iau echipament pe mine inainte sa plec la drum, asa as echipa si motorul. Dar asta e doar ce-as face eu. O alta idee ar fi sa investesti banii in discuri doar daca ai de gand sa tii motorul. Daca vrei sa-l vinzi... zi-i cumparatorului de problema, ca sa poata face o decizie in cunostinta de cauza. Salutari.
  12. Salutare! De vreo luna mi-am procurat un CB900 Hornet, promotia 2002. Rosu, ca al tau Am o intrebare, poate banala: de ce imi scartaie franele fatza, cand opresc la intersectie zici ca opreste 336, nu un motor de 200kg. Azi tocmai am spalat toate placutele de frana cu spray (Motul, brake clean). Discurile sunt cam uzate (motorul are 50k km si nu cred ca au fost schimbate), dar maine o sa dau si pe ele. Dar mi-e frica , ca scartzaitul ala oribil o sa persiste si nu mai am alte idei; voi ce-ati facut in situatii de-astea? Sa ne-auzim de bine! Mesaj completat Sa pun si cateva poze, facute la repezeala in garaj, inainte de a pleca la munca. Are tobe Scorpion (s-ar putea sa nu trec inspectia cu ele, ca sunt shtantzate cu "for track use only"), dar si o mica razuiala pe capacul motorului. E doar estetica, nu cred ca are sens sa demontez motorul pentru acel defect optic, eu personal pot sa traiesc cu el asa Mesaj completat Am avut Varta la alt motor si a fost stricata foarte usor de un releu de incarcare defect... a trebuit sa le inlocuiesc pe-amandoua. Nu zic ca nu sunt bune Varta, nu pot sa zic sigur pt ca eu am pierdut-o relativ repede, ceea ce voiam sa zic e ca ar trebui sa verifice toate componentele care pot contribui la simptomele care le-a descris - baterie, releu incarcare, alternator, pierderi de curent in instalatia electrica (poate mai sunt si altele, eu doar atata stiu). Asta ar trebui facuta de un mecanic sau de tipul respectiv, urmarind manualul de service. Eu am reusit sa dibuiesc problema urmand manualul... but that's just me. Nu stiu ce model are el, eu am manual de service pentru CB900 Hornet pe care i-l pot transmite cumva, daca ii poate folosi imi poate da un PM. Sa ne-auzim de bine. Mesaj completat Nu vreau sa-ti stric bucuria, iti zic doar parerea mea: tine minte cand ai schimbat bateria si mai masoar-o din cand in cand, sa vezi cum se comporta (ce curent are inainte/dupa un drum rezonabil de lung, cat incarca). Daca ai rezultate dubioase in scurt timp, e posibil sa ramai si fara bateria cea noua. Totusi verifica in manualul motorului daca tensiunea de incarcare e buna la 14.5 volti, sa nu ai surpriza neplacuta sa zica, de exemplu: la 5000rpm cu consumatori tensiunea sa fie maxim 13.5... si tu sa ai 14.5. Succes! Mesaj completat Exista o fabrica in UK care face discuri de frana, nu stiu daca livreaza in Ro, ii poti contacta pe ebay, au username "zone-products". Eu intentionez sa-mi iau in curand de la ei set complet de discuri, probabil ca o sa fie sub 300euro cu tot cu transport.
  13. inca 10... Mesaj completat ... inca 10... Mesaj completat ... si inca 10.... Mesaj completat ... inca 10! Mesaj completat ...inca 10!! Mesaj completat 10 in plus... Mesaj completat penultimele 10... Mesaj completat ... si ultimele 8 imagini si gata! enjoy! PS: super organizarea, felicitari Heavy Bikers si Seawolves!
  14. mama ei de limba matematica asta... Mesaj completat mi se pare ciudat ce zici tu... adica am mai vazut, de exemplu, masini mergand una dupa alta pe sosea. da' nu mi-am dat seama ca toate urmau trasele ideale aratate de masina din fatza... am crezut ca ele urmau panglica aia de asfalt care se numeste sosea. se pare ca la motociclisti e altfel, primul face trasa "ideala" si ceilalti se tin ca legumele fara de creier, dupa el... Mesaj completat aia care "zbierau" pe multe topicuri ca mana-n gaz poate sa o bage orice maimuta erau niste dobitoci. pana ai re-descoperit si tu roata... Mesaj completat prea simplu pentru un erou. de ce nu te-ai legat la ochi? Mesaj completat sa ai parte de viata lunga si de miliarde de kilometri! e clar ca n-ai toata tabla pe casa. Mesaj completat ... si atunci ai sa realizezi ca lumea e mult mai complexa... Mesaj completat exact! Mesaj completat poate era benzina, poate era lichid de frana, poate era antigel, poate era apa... nicaieri nu era nici un fel de service? pe bune??!?!?? ca idee, care ar fi fost sansele ca urmatorul service moto sa aiba busonul care-ti trebuie? probabil ca erai in desert si nu circulau motociclisti, nici macar alti oameni, care sa stie de vreun service... Mesaj completat pe bune, tu te auzi ce spui? ca nu ai avut de ales?!? Mesaj completat nu-ti mai lua alta casca... e prea scumpa si oricum motivele privind siguranta nu au importanta, ia-ti niste ochelari de ski si iti pui si niste vata in urechi si ai rezolvat problema. si inca ceva in plus o sa ai asa: o sa te recunoasca lumea si pe strada, nu numai pe forum. ca de fapt asta urmaresti, nu?
×
×
  • Creează nouă...