Sari la conținut

packardb

Membru
  • Număr conținut

    66
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://packardb.blogspot.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    -

packardb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mda, insa nu mi s-a intamplat mie ...desi ocazii au tot fost. Dar nu e cazul de fata ... Cand vine tiru' pe rosu', iar tu ai 120 in Bucuresti, ca deh, vrei sa faci 30 de secunde de la Zepter la Casa Poporului, atunci clar ai cota parte la vina...Dar daca tu intrii in intersectie cu 40, 50km/h, tot se opreste mobra aia in timp util, sau apuci sa vezi tirul din timp... Asta ma pasioneaza ...racerii imprastiati pe asfalt ...Restul e cancan. Eh, asta e buba, ca desi e plin forumul de moralisti & co ...tot se gasesc raceri care sa aibe o scuza pentru ca s-au tavalit ...Si de fiecare data, ei mergeau regulamentar, incet si totusi nu au putut sa evite nimic ... Hai sa fim seriosi, mai toti am gafat, insa unii din noi, aia mai moralisti, chiar au invatat ceva din gafele astea ...De oprit la accidente am tot oprit ...binenteles ca n-ai cu ce sa-i ajuti. Rar se intampla sa ajungi primul la locul accidentului, iar atunci cand totusi esti primul, ori esti cel implicat, ori tovaras cu cel implicat Fiecare e liber sa faca ce considera de cuviinta la locul accidentului. Daca Nicole considera ca e mai interesant sa faca o poza pentru ca deja au ajuns tovarasii racerului si SMURD-ul atunci n-o condamn. Daca in schimb e prima la locul faptei si ea nu a acordat asistenta de prim-ajutor ranitului, atunci trebuie crucificata (eu iau cuiele).
  2. Donc, cazul de față nu este chiar unul din cele descrise mai sus... Hai să excludem plecările de la semafor (maxim 40/h care era cand te-ai uitat tu pe bord, nicidecum cea de la care ai început să frânezi că ai văzut căscăul că vine spre tine ...) că ne complicăm...Hai să excludem și cazurile în care facem deviz-ul la service-ul unui amic, ca să obții cât mai mulți bani din repararea mobrei acasă...(aviz gaborilor de la rutieră de pe forum care fac asta )... Noi vorbim de doi motocicliși care veneau încet și regulamentar la semafor și care nu au zărit sinucigașul ...Acum dacă-mi zici că boschetaru' a sărit de după mașină fix în gâtu' racerului când acesta devansa jeep-ul (că am ințeles că era o mașinuță mai măricică)...închid forum-ul și mă duc la treaba mea ...dar bag mâna în foc că nici raceru' nu mergea cu 50 și nici boschete n-a sărit fix în gâtu' racerului ...eu zic că poate ar trebui investigat mai mult cazul decât să avem încredere în ce zice fratele/mama/tatăl motociclistului implicat. De rip și alte povești motocicliste de forma: Nu contează ce-am facut eu, contează că ăla a greșit, e forumul plin. Nu văd de ce vă supără fata asta care vă aduce știrile cât sunt calde...gen, fix înainte să se instaleze rigor mortis. Astfel, dragi colegi de ...șosea, dacă muriți cu prioritatea și cu dreptatea în mână, nu rezolvați nimic. Lecția e simplă, mergi în oraș? CAȘTI OCHII BINE...ca să nu te plângi că boschetarii nu pot fi trași la răspundere, sau că tinerele domnișoare cu una, două sau mai multe facultăți îți fac poze pe spațiul public deschis traficului rutier ...mai exact, pe caldarâm. Iar domnișoara Nicole se descurcă destul de bine cu bârâitoarea ei de 125cc. și are destui km făcuți cu mașinuța din dotare
  3. Aproape că-mi era dor de toți racerii ăștia nocturni. Poate că ați uitat motivul pentru care vă luați mobră...nu pentru aderența la frânare, nici pentru siguranța fizicului tău și a pasagerului în cazul unui accident, CI PENTRU CĂ VĂ PLACE ADRENALINA și acceptați toate riscurile pe care o mobră le aduce. Dacă pe timp de seară, nu reduci viteza la limita evitării oricărui pericol în apropierea intersecțiilor și a trecerilor de pietoni, atunci îți asumi riscul ca oricând să iasă în față vreun boschetar sau vreo tută căscată. Nu e normal să se întâmple așa ceva, însă vine cu riscurile meseriei, meseriei de a fii racer pe meleagurile mioritice. Nu-ți plac șansele? Ura și la gară., ia-ți mașină. Iar poveștile cu daunele totale la 40km/h le-am auzit de m-am acrit. La 40km/h, dacă te infigi în frâne nu te tăvăleși în ultimul hal nici tu, nici mobra. Nu face mobra daună totală și nici echipamentul ăla nu se terfelește cât să nu mai poată fii purtat. Deci, până nu văd o înregistrare video cu accidentul în care să se vadă ochiometric că ăla circula regulamentar, rămân sceptic. Iar domnișoara Nicole e invitată să-și continue "reportajele" morbide...poate așa le intră mintea-n cap mini-racerilor în devenire ...ăștia care nu au permise dar conduc mobre > 125cc. Mai mult, nu există nici un regulament care să interzică postarea legăturilor către alte site-uri în cadrul forum-ului, iar dacă totuși există, e ascuns bine. În continuare, asfalt uscat, fir întins și ce vă mai urați voi între voi ...dar în special, căscați ochii bine, ca să nu vină fata să vă facă poze ...
  4. Nr. moto era B-91-... nu l-am notat că nu mi se părea interesant. Mobra un CBR RR galbenă. Ceea ce nu am înțeles este cum a reușit să f**ă furca în așa hal. Logan-ul acela nu are nici o vină decât că se afla p-acolo staționat. Am tras niște poze cu telefonu' ...și l-am furnizat. Poze aici: http://bucurestean.com/WP/2009/09/01/accid...r-auto-vs-moto/
  5. ...sa fim mai exacti. Vezi tu, cand iese Soso in flacari din curba aia nu mai poti sa spui ca nu ai acordat prioritate pentru ca tehnic nu ai timp sa-l vezi. Iar cand il vezi, automagic, opresti duba! EI NU S-AU ATINS!!! si o sa vezi ca daca te duci la politie si-i spui ca x nu ti-a acordat prioritate ...raspunsul il stii prea bine Faptul ca nu avea pornita lumina de drum e o contraventie de care se face vinovat 100% soferul dubei ...dar clar nu de asta nu a putut opri Soso bolidul
  6. Bon, intrucat am obosit sa ma lupt cu morile de vant, trag niste concluzii pentru urmatorii mobristi ai tarii... - rulati cu absolut cu orice viteza vreti deoarece, nu conteaza ce faceti voi, conteaza ce fac aia - mergeti cu 100% incredere ca, daca sunteti pe drumul prioritar nu o sa va iasa nimeni in fata - schimbarea directiei de mers spre stanga se face numai si NUMAI in dreptul marcajului discontinuu, daca o roata a iesit de pe marcaj atunci la revedere, tre sa vi se ia permisu' - daca motociclistul o comite grav, si moare, atunci e clar, RIP + "era baiat bun" Lasa-i ma ..sa asa se creeaza precedentul ...unu' scapa si de lege ca dubistului i s-a facut frica, cand aceeasi faza o sa-i fie facuta de catre unu' cu AUDI sau Mertzan, atunci o s-o suga grav. Soferul de A4, Jeep & co n-o sa-i mai fie frica, teama, o sa vina Garcea, o sa declare culpa comuna sau cum am tot auzit: "Viteza ucide! Un motociclist care a confundat drumul public cu pista de circuit a ajuns la spital in urma unui accident ce s-a petrecut din vina acestuia. Mergand cu viteza nu a mai apucat sa observe de autoturismul de pe contrasens incepuse manevra de schimbare a directiei de mers pentru a intra intr-o parcare."
  7. Nice try, vezi ca inaintea dubei e un logan si un ford, sau opel, dreaq stie, vezi ca niciunul nu a dat semnal stanga, vezi ca nici unul nu a redus nici o viteza ...parerea mea e ca minti de ingheata apele Ok, faptul ca nu a aprins luminile e alta poveste, contraventie, si aia e. Vezi ca, faptul ca mai avea 1m pana la discontinuitatea liniei NU INSEAMNA CA A TRECUT PE LINIE CONTINUA!
  8. Absolut, vezi Hârlău Nu numai că o căutau cu lumânarea ...și înțeleg, ți-ai luat SS, ești racer de Mureș, te dai tare, să fii sănătos, dar nu poza în victimă când îți întoarce unul în față, că ai parte din vină, dar mai și au tupeul să zică cum că n-aveau viteză & co. Poate voi n-ați înțeles, însă viteza se compară cu viteza maximă admisă de lege pe tronsonul de drum pe care s-a întâmplat accidentul...faptul că voi mergeți cu 220 în mod constant face să vi se pară 150 puțin, e problema voastră. Spre deosebire de mulți de pe forum, am fost acolo, DIN CE VEDE DUBISTUL NU ESTE TIMP DE OBSERVARE, curba e destul de ciudata, nu se vede dacă vine cineva decât după ce a finalizat curba și a ajuns în linie dreaptă cu dubistul. Deci, din nou, dubistul a dat semnal, a redus viteza, a început manevra de schimbare a direcției de mers prin virare la stânga după ce s-a asigurat că poate efectua manevra în condiții de siguranță, cel puțin până să apară Soso...care din nou, să nu credeți ca e timp căcălău de la ieșirea din curbă până la dubă ...mai ales când O ALERGI! Dubistul vede motociclistul, oprește brusc manevra, iar Soso trece glonț pe lângă el. Prostia dubistului că s-a apucat să declare ca nu s-a asigurat sau na, cine știe cum l-au speriat gaborii, legal, nu s-au atins, dubistu' nu are nici o vină și toți au trecut prin, "NU E CONTACT NU AM CU CE SĂ VĂ AJUT". Ce ne facem totuși cu cei care consideră că "NU CONTEAZĂ CE-A FACUT SOSO, CONTEAZĂ CĂ DUBISTUL NU A ACORDAT PRIORITATE!", vedeți că dacă se dovedește că motociclistul a avut viteză, dubistul nu mai cade sub incidența neacordării de prioritate, sau na, într-un caz fericit, culpă comună.
  9. Știi ...acei 2, 3 cm de protecție pe care ți-i oferă geaca, ar putea să facă diferență dintre plămâni perforați și o contizie sau o simplă plagă. Absolut, asta a fost și va fi un lucru prost înțeles foarte mult timp în România Și parcă îți vine să-i spui "Ce-ai făcut reisăre, ai piz*it-o? Ce? N-ai avut cască? Nasol..." "Nu ma, ca yo merg încet, cu grijă, am experiență, nu e prima dată când mă dau, mă leși? ...Ai tu grijă de tine, nu-mi mai purta mie de grijă..." Pentru toți aceștia natura le-a pregătit o surpriză Și toți cred că știm că pentru un părinte, a-și îngropa copilul este cea mai mare pedeapsă.
  10. Da ...adevarat si asta, si altii cand gresesc, si platesc, sunt echipati, si plata e mai mica. Nu avea ce sa caute fara casca. Acelasi lucru l-as putea spune si despre echipament. Iar chestia asta tipic "romaneasca" cu: "Toti gresim..." e fix p**a. Toti gresim, dar unii parca o cauta cu lumanarea. Una e sa gresesti sa ii dai mai mult gaz decat prevede legea, sa iesi un pic in decor, si alta e sa ii dai mai mult gaz, sa iesi in decor si sa fi imbracat sumar, lejer de vara...ca "lasa ca nu ti se intampla nimic..." Nimeni nu se bucura de moartea lui (cred), dar clar a gasit ce-a cautat. A mizat pe faptul ca nu i se intampla nimic, ca n-are cum...si i s-a intamplat. Intrucat avea casca (deci stia ce e aia) e vina lui si numai a lui ca n-a purtat-o. Acelasi lucru si pentru geaca, care i-ar fi putut probabil amortiza din cadere si din traumatisme. Chiar daca e cald, chiar daca sunt 40 grade Celsius afara, PURTATI CASCA, GEACA si MANUSI. Altfel, nu va intrebati de ce vi se perforeaza plamanii, de ce vi se sparg capetele etc.
  11. Stii tu ...de parca ai fost acolo ... Pentru cei care isi mai aduc aminte de discutii, uitati aici filmarea completa...am dat peste ea din greseala...Din secundele 0:10-0:26 se observa ca drumul era numa' bun pentru "reising". Stiu, Soso mergea incet, a facut tot ce s-a putut pentru evitarea accidentului, dubistu' e un mu*st si un satanist, AMR-ul nu face nimic
  12. packardb

    Accident Lia Manoliu

    Pana una alta, politia aparent nu considera ca motociclistul a fost lovit din spate. De asemenea, asta cu daca esti lovit din spate esti automat nevinovat nu merge chiar asa... Sunt anumite cazuri mai complicate in care chestia asta cade Vezi intr-un caz de neacordare de prioritate cand soferul care n-a acordat prioritate a avut norocul ca, cu o secunda inainte de impact sa pozitioneze autovehiculul corect ...daca exista martori care vor spune ca tu, cel care l-ai lovit pe cel care n-a acordat prioritate, ai franat din timp si ca el s-a bagat fara sa se aigure, cam ai dreptate si va fi scos ala vinovat. In cazul de fata vad ca e mai complicat, martorii nu mai sunt, toba e nu stiu cum lovita. Destul cat sa-i permita lu' garcea sa-l scoata din cercetari pe ala nevinovat De notat pentru toata lumea, daca aveti vreun accident si va mai puteti misca, 1. NU SCHIMBATI DELOC POZITIA AUTOVEHICULELOR(vezi ridicarea mobrei), 2. LUATI NUMERELE CAT MAI MULTOR MARTORI, 3. CHEMATI SALVAREA PENTRU ORICE (cuvant urat), 4. INCERCATI SA FILMATI/FOTOGRAFIATI AUTOVEHICULELE, POZITIONAREA LOR etc (daca aveti telefoane cu camera).
  13. Ninjablade, calmeaza-te...tu uiti ca topicul asta nu este ca sa povestim ce ne mai fac mobrele, cum se simt ele, ce ne mai fac familiile & co. Topicul Accidente este aici pentru a invata din greselile altora...daca tu vrei doar sa "notezi" accidentele unora si atat, afla ca altii chiar vor sa inteleaga ce (cuvant urat) s-a intamplat ca eventual sa previna. Omul a spus ce s-a intamplat si aparent lumea nu prea crede ca e genul de accident "inevitabil"...El a stat, a claxonat si i s-a parut ca aia s-a oprit etc. Inainte sa ne para rau de cate unu' care-si pune viata in pericol, vrem sa ne asiguram ca el a facut tot ce se putea pentru a preveni incidentul/accidentul. Nu te mai apuca tu sa te iei de cei ce-ti explica faptul ca legea interzice putzoilor de 18-20 de ani sa aibe mobre de 600, rezultatul il vezi in majoritatea topicurilor cu R.I.P. Ca tine gandesc si aia fara permis, cu el suspendat, fara numere, cu motocicleta furata etc. Pentru urmatorii mobristi care vad masini cu rotile bracate spre strada, cu botul masinii iesit un pic spre strada si alte mici chichite care iti arata ca un conservar va iesi din parcare, REDUCETI VITEZA LA LIMITA EVITARII ORICARUI PERICOL, chiar daca aveti prioritate, chiar daca vi se pare ca puteti oprii in cazul in care ... samd. Vi se pare ceva ciudat cu o masina, infigeti-va in claxon si incepeti sa reduceti considerabil viteza.
  14. absolut dar traiesc si nu stau prin spitale ... Voiai tu sa ai ultimul cuvant ...rectificam, data viitoare o sa fie un Audi A4
  15. Nu, nu sa induca in eroare lumea, asta a fost concluzia primelor cercetari. La revedere si la gara. Cercetarile nu se vor opri aici, in continuare vor fi chemati martorii in baza carora, motociclistul va avea castig de cauza. Hai sa nu ne mai agitam ca sticlele de pepsi, si sa asteptam sa vedem cum decurge ancheta. Asteptam ca Mihai sa ne mai dea detalii picante din cadrul anchetei.
×
×
  • Creează nouă...