Sari la conținut

SABBYKE

Membru
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Numar Moto
    BV-12-SBK

SABBYKE's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am luat saptamana trecuta un set Dunlop GPR 300 si am tras in weekend de ele rau de tot pe drumul de poiana (locuiesc in Brasov). Sunt foarte multumit de ele (adica nu pleaca nici la iesirea din acul de par cand pui gazul maxim in viteza intai si esti cu scaritele pe jos iar pe curbele de 160 Km/h merg ca pe sine ). Si mie mi s-au parut suspecte la 675 de lei perechea 120 cu 190 (am Z 1000) . Nu stiu inca cum merg pe ud dar la banii astia e cea mai buna afacere.
  2. SABBYKE

    Accident In Codlea

    e relativ ok , cel putin cu moralul , marti il opereaza la picior si am facut misto impreuna cu el despre tija , va fi yojimura cu siguranta doctorii au spus ca in trei luni e ca nou deci in august va fi din nou pe motor cel putin asa spera si el
  3. vreau sa imi cumpar un fzr de 1000 din 95 motorul merge bine da cam suna lantul in el . trbie desfacut tot motorul sa schimbi lantul de distributie avind in vedere ca e intre cilindri sau doar capacul de la chiulasa? tebuie schimbate si pinioanele? daca are cineva un manual de reparatii sau stie vreun link de unde sa pot sa-l iau mi-ar prinde foarte bine . sau eventual un sfat. miine il cumpar
  4. ca sa nu vi se para exagerata asocierea cu Kevin Scwantz va spun ca ininte sa apara articolul in revistaUNIVERS MOTO discutam cu un amic posesor al unui zx7r si bun in ale ghidonajului cu scoala de pilotaj la activ(in germania) tocmai acest subiect. de cind s-a refacut integral drumul de poiana in argoul nostru il numim "circuitul de poiana". pe acest asa zis "circuit" ne dam weekend de weekend cind e sezon si nu-s intilniri. doi onorabili proprietari de R1 si GSX-R-1000 sint pieduti sistematic si fara drept de replica de acest ZX7 cu toate ca au 50 de cai in plus si motoare mai usoare si experienta pe deasupra. tragem deci concluzia ca un cuplu si o putere prea mare corelate cu greutatea unui fulg nu sint tocmai ideale pe sosea si performantele lor din hirtii nu pot fi exploatate decit de profesionisti pe circuite si cu slck-uri . altfel aceste date ramin mindria hirtiilor si eventual a liniilor drepte . oricum cititi articolul din UNIVERS MOTO din arilie 2004.
  5. si modelul de 750 e la fel de frumos poate chiar mai frumos vopsit si pe deasupra e si cel mai bun motor de pe piata pentru muritorii de rind ca supersport motoarele de 1000 mi se par exagerate si nu e numa parerea mea m-am bucurat sa citesc un articol sa vad ca am aceeasi parere cu KEVIN SCHWANTZ. cit depre design mi se pare ca SUZUKI e singurul motor sport de pe piata care arata a motor PROFI si nu exercitiu de design
  6. istoria intilnirilor de motoare in rominia incepe sa capete ceva greutate concursurile initiate la intilniri au devenit deja clasice cu toate ca unele dintre ele s-au cam prafuit intre timp am deschis acest topic pentru ca orice idee noua e binevenita si poate ca ar fi bine ca organizatorii intilnirilor sa arunce un ochi si aici
  7. pina la urma tot ajungi la GOLD-WING
  8. io zic sa-ti iei V-MAX ca o sa simti din plin cea ce vrei . din pozitia pe care o ai pe ea simti mai mult decit pe orice spider pe verificate.
  9. orice motociclist adevarat ar trebui sa stie sau macar sa fi auzit de TT vreti mai mult am niste casete video , incerc sa le fac mpeg-uri si sper sa si reusesc ca sint din state adica NTSC. daca va intereseaza ne vedem la CHEILE TURZII sau mai urgent trimite-ti un mail cam dupa 15 februarie ca o sa le am mpeg si gasim o solutie sa vi le dau si voua . (sabbyke@yahoo.com)
  10. SABBYKE

    Pozitii :)

    CA SA MA FAC MAI BINE INTELES
  11. SABBYKE

    Pozitii :)

    LA UN ANUMIT NIVEL POATE FI DISTRACTIE NU PERICOL
  12. APROPO DE CASA SCARII, EU AM LASAT ODATA MOTOCICLETA ACOLO SI MI-A AJUNS , DIMINEATA AM GASIT O TIGARA STINSA PE SA , DOAR SINTEM ROMANI SA-I MOARA CAPRA LU' ION . ORIUNDE ALTUNDEVA CRED CA E MAI IN SIGURANTA , CHIAR SI AFARA
  13. MOTOMANIAC ARHITECT , MAI DA NISTE DETALII POATE NE CUNOASTEM , EU AM TERMINAT IN 2000 LA BUCURESTI.
×
×
  • Creează nouă...