Jump to content

Andi

Super Membru
  • Content Count

    812
  • Joined

  • Last visited

About Andi

  • Rank
    Avansat

Recent Profile Visitors

386 profile views
  1. He,he ...ce vremuri ! Si eu imi amintesc de l.u.v de pe forum. Cred ca strips ai avut de la Iulian. El se ocupa cu asa ceva Ultimele doua luni au fost ca pe vremea cind am deschis topicul asta. Pline de jucarii noi. Prima cu care am sa ma laud a fost un r9t urban G/S. Poate cel mai uritzel dintre r9t-uri dar cu asta am avut ocazia sa merg si ca de obicei n-am putut refuza . Mi-a placut r9t-ul original din prima zi da' nu prea ma asteptam sa pun mana pe unul. Asta cu care am mers are suspensii si frane mai ieftine dar nu pot sa spun ca sunt rele nici astea. Iar motorul este adictiv.
  2. Au trecut mai mult de 10 ani . Cind am inceput topicul asta cunosteam pe toata lumea de pe forum . Acum probabil nu stiu pe nimeni. Stie cineva ceva despre Dobrescu?
  3. Eu sint un bosorog pe "mobra". Dupa multa vreme din nou pe mobra. Deci ma salutati sau nu?
  4. A mai trecut un an fara sa "gust" nimic. Frustrare maxima. Am incercat sa cumpar un 950 sm da' nu mi-au aprobat creditu' asa ca ...frectie. Azi insa placere maxima ; ar trebui sa-i ridic in slavi pe astia de la BMW de aici. M-am dat cu motoretele lor o ora si jumatate .Intii cu un hp2,apoi cu un r1200s si la sfirsit cu k1200r. Inca imi tremura miinile de placere.HP2 e bestial .Si r1200s e misto. K-ul ala nu a fost exact pe gustul meu. HP2-ul si 1200s-ul au acelasi motor si daca pt o sportiva nu e impresionant de puternic,pentru un sm e. E manevrabil, are cuplu,putere,are un akrapovic care suna
  5. Iar a trecut vre-un an fara sa se intimple nimic mai interesant decit sa intru intr-un magazin,dpdv moto. Iar cind m-am hotarit sa fac un efort si sa-mi cumpar un fier am avut o mare surpriza. As fi putut cumpara cam orice motor cu rate la infinit ...da nu mi-as fi permis sa-l asigur. In primul an aici m-au jefuit astia cu asigurarea la masina iar acum s-ar parea ca o vor face cu asta pt. 2 roti la fel.
  6. A trecut ceva vreme de cind gustam cite o noutate doua pe saptamina. De fapt in ultimii doi ani nu am mai atins o motoreta decit cind am dat examenu' de care scriam mai sus. Da' acum vreo trei saptamini m-am dus sa vad o cursa din campionatul de aici si am avut surpriza sa aflu ca mai toti importatorii aveau motorete "demo'...mai toate modelele. Numa' ca nestiind treaba asta m-am dus relativ tirziu la circuit asa ca nu prea am mai reusit sa ma lipesc de ce as fi vrut. Am crezut ca nu o sa mai calaresc nimic dar pina la urma am reusit sa ma "lipesc" la BMW. Unde nu mai erau decit doua motorete.
  7. Andi

    Choppere La Toronto

    Pai nu prea mai am . Astea le-am facut la salon. Si dupa cum spuneam nu sint fan chopper,dar pot sa recunosc cind imi place ceva. Bafta!!
  8. Andi

    Choppere La Toronto

    Uite inca una . Neagra ca corbu' !!!
  9. Nu sint vre-un fan al genului dar mi-au placut. Nu stiu daca pozele spun totul... Le-am vazut azi la "Supershow".
  10. Mda...si eu o lalai prin Toronto de vre-un an. Inca n-am motor pt.-ca sint prea idiot si nu-mi ajung banii! Momentan,sper. Miine dimineata ma duc la Moto-Show...daca mai apare cineva si e doritor de companie vorbitoare de lb. romana,sa dea un semn aici pt. ca o sa citesc inainte sa plec.
  11. M-au ajuns blestemele ! M-am uitat in urma si am vazut ca nu am scris despre asta. Am dat asa zisul traseu (intr-o parcare ) . Pina aici nimic deosebit. Aici,ca sa ai sanse la o asigurare cit de cit mai omeneasca, tre sa faci un curs de ..."ride safe" , sa zicem. Si iata cum ma duc eu ca o floricica , fericit nevoie mare ca ma dau cu motoru din nou dupa 8 luni,...si acolo marea surpriza. Cursul (18 ore pe motor) si examenul se faceau pe chopper. Nici acum nu mi-a trecut supararea.
  12. Pai discurile au masa si diametrul mai mici decit restul rotii si ca atare viteza trebuie sa fie mai mare . Presupun ca a facut el niste calcule. Iar treaba cu "sacapatul de efectul giroscopic" nu a inventat-o el,asta e rostul principal al rotilor din aliaj usor ori din carbon. Oricum mi-a parut interesanta rezolvarea pe care a gasit-o. Buba e ca adauga masa "nesuspendata" , care masa afecteaza suspensiile...
  13. Pai in primul rind scade doar ef. gir la roata din fata.Ramine la cea din spate iar motoreta se apleaca mult mai rapid. Cica!
  14. Am intrat azi la un dealer de carute sh (e plin pe aici de d'astia) si ...sa cad pe spate!! Ce credeti ca avea ala printre dube si jeepuri? O Bimota sb6r noua si un Ducati 998 Bostrom Replica. Bestiale!!! Nu mai puteam sa ma dezlipesc din locul ala. Tot azi am citit in Road Racing World despre o inventia a unui "baiat" destept. A facut un mecanism care face discurile de frina sa se invirta in sens invers decit roata cu scopul de a elimina efectul giroscopic. Si o face cu succes. Fiind un prototip,insa, mai are de lucrat la masa angrenajului pentru-ca este vorba de masa nesuspendata iar cres
  15. Agusta e grea.Pe circuit nu are nici o sansa in fata japonezelor. Are o viteza de virf respectabila pentru-ca a fost proiectata sa fie asa.Orice japoneza de 1000 careia ii schimbi calcatura o maninca pe piine dar isi pierde din calitate pe circuit.Una peste alta Agusta e frumoasa si de mari figuri. Atit! As prefera o Aprilia rsv mlle factory oricind.Agusta e pt.un drum pina la un club en vogue!
×
×
  • Create New...