Sari la conținut

reeve

Membru
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    iasi
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Ce se gaseste la taraba

Informații profil

  • Interests
    Open space, open road, open mind

Vizitatori Recenți Profil

233 citiri profil

reeve's Achievements

  1. reeve

    BURSA LOCALA

    /index.php?...p;#entry1835127 Ultimul pret, inca negociabil (daca nu o dau asa... cred ca o pastrez) -> 3450 euro.
  2. reeve

    BURSA LOCALA

    Pentru ca anuntul pus pe Bikeshop nu a retinut toate datele anuntului, revin aici cu detalii: Motocicleta este din 2001, are 37100 km, este inmatriculata si se afla in Iasi. Cam toate modificarile au fost efectuate pe la 25000-28000km. A fost adusa in 2008, cu rulaj in tara sub 1000 km (datorita mie - putin timp liber si incepator). Foarte multe optionale la ea, atat montate cat si separat: Bord electronic + derulator harti cu comenzi pe ghidon - Touratech IMO R300, Manere incalzite, Parbriz African Queens, Protectie Far, Scut de aluminiu, Arcuri furca fata White Power, Monoshock spate White Power, scarite de enduro - metalice si de dimensiuni mai mari, Protectie carene foarte solida, Suport coburi, Coburi de aluminiu Zega de la Touratech cu doua canistre pt benzina de 2l fiecare, atasate, Anvelope Dunlop Trailmax noi. Pe langa astea care sunt montate, mai dau: Set cauciucuri Mefo de enduro - cam la jumatate din viata (pt fun in padure), Galerie de evacuare de Africa Twin (fara catalizator) si toba finala African Queens Dakar Racing 2 (astea erau montate cand am luat-o, mai adauga ceva putere si zgomot), bordul original, monoshock-ul original, filtru de aer (daca il mai gasesc). Pret: 3650 eur Pretul este negociabil, insa trebuie s-o vedeti ca sa putem discuta. Motivul vanzarii - urmeaza sa plec din tara si nu are sens sa o las sa astepte. Eu sunt Iulian si ma puteti contacta pe PM sau la tel 0766538185 la orice ora rezonabila (pana la 23.00) PS: nu dau nimic separat, las aceasta placere noului proprietar.
  3. Salut, as avea si eu nevoie de un sfat. Pentru ca pe 22 sep am programare la RAR (facuta pe 25 iulie) si pentru ca toba pe care o am montata este o African Queens neomologata, care suna bine insa peste nivelul admis, credeti ca ar fi mai bine sa imi montez galeriile originale si muffler-ul Leo Vince (omologat), pe care vad ca oricum nu il vrea nimeni? Nu de alta, insa nu as vrea sa fiu respins si sa mai astept 2 luni pentru inca o incercare. Ideea e ca daca nu se testeaza nivelul de zgomot, as vrea ca motocicleta sa fie omologata asa cum e (mai ales ca mai am si bordul modificat). De asemenea, se uita cineva la caucicuri, pentru ca pe spate am de 130 (certificatul belgian nu specifica dimensiunile rotilor)? Please help...
  4. Salutare, Pentru ca in sfarsit am adus animalul (XL650V din 2000) acasa si pentru ca a venit cu cateva piese in plus m-am gandit sa vi le ofer, poate aveti nevoie: Amortizor spate (inlocuit la 28000 km) - pret produs nou 735,4 eur -> 220 eur pt voi * bonus: arcuri furca fata Muffler Leo Vince X3 pt transalp (nou in cutie): pret catalog 359 eur -> 260 eur pt voi Bord original complet (inlocuit tot la 28000 km) - pret catalog 794 eur -> 230 eur (inca nu am facut poze insa daca sunteti interesati va trimit) *bonus: plasticele din jurul lui Si mai am de donat: parbriz stock, cablu kilometraj. Vor mai fi si galerii de evacuare si toba originala (insa doar daca am sa trec RAR-ul cu ceea ce am acum, insa pentru asta trebuie sa asteptati pana in septembrie) PS: nu stiu sigur daca am voie sa postez aici, insa ma gandesc ca in afara de transalpisti nu prea este cineva interesat de piesele astea (oricum voi pune anuntul si la vanzari ca sa fiu sigur) PPS: preturile sunt usor negociabile. Contact pe PM
  5. Nu chiar, a fost prin Romania si Tunisia, in rest a alergat prin padurile Belgiei. ... in legatura cu intrebarile mele, alte sfaturi nu aveti ?
  6. Salut, Incerc si eu sa intru in clubul posesorilor de transalp cu acest exemplar, pe care il iau de la un prieten din Belgia: Problema este destul de evidenta. Intrebarea este cat de mult trebuie sa aranjez fata ca sa trec de RAR (avand in vedere ca pe mine nu ma deranjeaza zgarieturi si alte cele) si credeti ca vor fi probleme cu bordul schimbat, asa cum se vede in imagini? Inca o chestiune, cam cat credeti ca ma ajunge reparatia carenelor si este oare nevoie sa pun semnalizarile originale, avand in vedere ca el le-a montat pe cele de mai sus? Please help...
×
×
  • Creează nouă...