Sari la conținut

allvlad

Membru
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    allvlad

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Hanoi
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Versys 300
  • Numar Moto
    nu mar... piersica

Informații profil

  • Motociclete detinute
    xl600v, TDM850

Vizitatori Recenți Profil

399 citiri profil

allvlad's Achievements

  1. Multumesc Amstaff pentru detaliile legate de Istanbul (si pentru corectura facuta... ). Despre drumul cel mai bun prin Bulgaria spre destinatia asta imi poate spune cineva ceva?
  2. Am de facut miercuri acest drum. Ar fi prea tare daca s-ar mai baga careva sa mergem impreuna, dar nu de asta am deschis topicul. Va rog pe cei care ati mai facut (de curand) acest drum cu moto sa-mi dea niste sfaturi privind drumul cel mai rapid si, eventual, posibile probleme pe care le pot intalni pe parcurs. De exemplu am citit ca viteza maxima pentru moto pe autostrada in Turcia este de 80 km/h... ceea ce mi se pare aberant. Multumesc anticipat celor care vor avea rabdare si buavointa sa imi dea vreun sfat.
  3. A fost primul meu astfel de eveniment la care am participat in Romania. Si ultimul. Nu din cauza organizatorilor (care s-au straduit sa faca ceva fain si, intr-o mare proportie, le-a si reusit, felicitari sincere pentru asta!). Doua sunt motivele pentru care nu mai am ce cauta la astfel de adunari: 1. Am nimerit (in zona in care am fost eu, cel putin) intre niste... indivizi care au avut o pasiune teribila de a-si tura motoarele aiurea (mai ales cand pe tortuar se gaseau personaje de sex feminin). Am inteles ca unul dintre scopurile acestei actiuni a fost "Ne propunem să educam participantii la trafic în spiritul respectului reciproc, al sigurantei si, nu în ultimul rand, al responsabilitătii sociale." Clar baietii cu pricina au umplut de respect timpanele pietonilor si ale celorlalti participanti la trafic! In speta l-as numi aici pe cel care a stat o vreme langa mine, un flacau cu un R1 (parca) galben cu numar de BR. Si as paria ca singurii centimetri functionali din viata lor sunt cei cubi ai motoarelor de sub ei... 2. In zona Pta Constitutiei, din cauza bramburelii politiei, care, in loc sa devieze traficul inca din Piata Unirii, a lasat sa se stranga o coloana de soferi super enervati de-a lungul Bulevardului Unirii, o parte a partricipantilor la marsul moto a facut schimb aprig de detalii anatomice si ecumenice/genealogice cu soferii respectivi. Ambele parti au dovedit inteligenta primatei careia i se pune o mitraliera in mana (circula un film pe youtube in sensul asta). In concluzie: am vrut sa vad cum e in Romania o astfel de manifestare, m-am lamurit. SI, parafrazand semnatura unui user de pe acest forum, imi rezerv dreptul de a nu saluta in trafic personaje ca cele enumerate mai sus. Inca o data, felicitari organizatorilor pentru eforturi si respect pentru cei care au participat decent la mars. Toate bune!
  4. Hai ca io scriu rar. In weekend-ul 17-19 mai as cam vrea sa merg la Simeria, unde este o petrecere organizata de Corvin Riders (clubul moto din Deva-HD). Cunosc cativa oameni din club, sunt SUPER FAINI, asa ca petrecerea promite Ce ziceti, ar fi o buna iesire pentru bucuresteni, sa ne cunoastem?
  5. O cunostinta de-a mea a fost saptamana trecuta la Ducati si dupa ce s-a invartit pe acolo un sfert de ora l-a intrebat pe baiatul care batea de zor in tastatura: "Ne ajutati si pe noi, va rog frumos?" Raspunsul a venit prompt: "Nu. Cel de la vanzari e plecat." Omul chiar venise sa puna mana pe ceea ce vrea sa-si cumpere. Asadar cred ca la Ducati este vorba de o politica de vanzari adaptata clientelei lor.
  6. Pun la bataie un parbriz stock de 4TX din 99, stare foarte buna, contra sumei de 80 de lei.
  7. Nu, Nicule, este un bec H1 pe faza scurta si unul H3 pe faza lunga.
  8. hmm... imi pare cunoscut acel 4tx...
  9. azi vad ca au deschis decathlon langa mine (policolor)... sacii de dormit sunt buni de dormit in camera (in nici un caz la potential +2 grade, cat e posibil sa fie noaptea pe valea lotrului). in schimb corturile sunt ok... nu alea circulare "plug & play", ci cele normale (igloo)... eu unul am pus ochii pe un gen de cort de creasta pentru 2 persoane cu un pret undeva in jur de 250 ron. daca vreti amanunte, ziceti, doar cobor din birou pana in magazin... plus ca am mult timp liber, fiind in preaviz
  10. cortul hannah e chiar ok pentru banii aia. IN NICI UN CAZ CORT INTR-O SINGURA FOAIE! n-o sa te ploua de la ploaie, o sa te ploua de la condens (testat personal). corturile intr-o foaie sunt bune cand diferentele de temperatura intre interiorul cortului (data de caldura degajata de corpuri) si exterior nu sunt mari. altfel afara poate fi senin sticla si inauntru sa ploua. cred ca nici un cort nu va intra in side case (din cauza betelor), dar se pot prinde foarte comod si elegant fie de carenele de sub sa, fie de topcase. sacul de dormit e sfant si aici nu se face rabat. nu volumul sau iti da confortul, ci materialul de umplutura (poti avea "unul gros de lana" care nici nu se compara cu noile materiale compozite de umplere a sacilor). ideal este ca indicele de temperatura extrema pentru care este proiectat sacul sa fie cat mai mic sub zero. cele cu indice de extrem zero sau peste sunt pleznitori.
  11. oameni buni, se pare ca blestemul transalp-ului ma urmareste si aici: a cedat melcul de kilometraj. de data asta insa din cazue obiective. respectiv fostul proprietar probabil a bricolat ceva la flansa aia care antreneaza melcul (flansa care are 2 stifturi de plastic) in sensul ca a inlocuit cele 2 stifturi cu 2 sincere holzsuruburi taiate... infiletate in plastic bineinteles, piesa aia a cedat, iar onor yamaha romania are un pret remarcabil pentru acest reper intrebarea mea este: aveti idee daca acest melc este comun mai multor versiuni de tdm 850? ca inteleg ca exista domnul Noro care desface mobra... sau daca aveti alte solutii, v-as fi tare recunoscator (in sensul asta )
  12. Va multumim... In aceeasi nota, se poate si gonflabile, sa nu mai tragem de mobra s-o ridicam? poti folosi orice gps pe mobra atata timp cat il feresti de vibratii/intemperii. eu am folosit cu mult succes un mio (a170 parca se chema) care avea si functie de telefon si, foarte important, suporta hartile de igo... il tineam in tankbag si aveam castile-n urechi. avantajul era ca puteam sa vorbesc la telefon si sa ascult muzica la drum lung fara probleme. dezavantajul era ca nu vedeai intotdeauna foarte corect display-ul... dar era nenea ala, marcel, care-mi spunea in casca ce urmeaza (l-am ales pe marcel nu neaparat pentru accentul maghiar, ci pentru ca, vorba unui prieten, "femeile oricum te duc aiurea intotdeauna")
  13. salut si bun gasit oamenilor de p-aci. de cam 2 saptamani sunt posesor de 4TX doar pe hartie (ca vremea de afara nu-mi da alte sanse momentan). si acum intrebarea frontala: pentru noi astia care am sosit mai tarziu la operatiunea "cricul central" va mai exista ocazia unui pret de 170 lei + transport? daca da, in ce conditii? multam anticipat de raspuns
  14. Nu faci nici o gafa... din pacate... RIP, Tibi...
  15. nu stiu daca am venit prea tarziu, dar as fi io al treilea initial vroiam un salonic, dar vad ca nu s-a inghesuit lumea, asa ca m-as baga la tura asta. ramane plecare maine dimineata? pe mine ma puteti culege de pe drum din 1 decembrie
×
×
  • Creează nouă...