Sari la conținut

Maniax

Membru
  • Număr conținut

    233
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Suceava
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Honda xlv 600, Yamaha Xt 550
  • Numar Moto
    Provizoriu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ij Jupiter 4, Suzuki rf 600

Vizitatori Recenți Profil

790 citiri profil

Maniax's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Arhiva de mess a mea, suprinzator, nu contine asa ceva. In schimb contine intrebari fara raspuns catre voi cerand ceva actualizari in legatura cu acea volanta din cateva zile consecutive. Si mai mult de atat, mesajul cu defectul putea fi transmis telefonic, cand am discutat si am intrebat expres daca piesa e in stare buna chiar din prima zi, si mi s-a confirmat ca este in resgula, cu toti magnetii pe ea; tot atunci cerand sa fie trimisa prin fan courier cu posibilitate de deschidere a pachetului. Deasemenea puteam sa aflu de defect daca ati fi raspuns la cele n telefoane pe care le-am dat fara raspuns. Oricum mi-am dat seama cum merge treaba la voi daca un om zice ca piesa e in regula, fara probleme si apoi altul imi zice ca era de fapt defecta (asta dupa ce ma plang pe forum, ca asa direct nu s-a putut).
  2. Un review negativ pt Iron Wolf Custom Moto (wolf_nomad), deoarece a zis ca imi aduce o piesa de care aveam nevoie si ultima data cand a raspuns la telefon era la 30 km de orasul meu; de atunci a trecut o saptamana si tot nu a parcurs se pare acei 30 km. Am discutat pe mess si cu partenerul lui cred, care a zis ca ma anunta el ce e cu piesa respectiva cand vorbeste cu omul, dar se pare ca si acesta a "uitat" sa imi mai zica ceva de cateva zile bune. Nu am pierdut nici un ban ce-i drept insa am fost blocat cu un motor o saptamana, timp in care puteam gasi piesa in alta parte. Singurul lucru pe care il doream era sa aiba decenta de a spune ca au dat piesa altuia care i-a oferit mai mult sau ca pur si simplu nu mi-o mai poate da. LE. Am uitat sa mentionez ca userul de pe forum este harley86
  3. Voi va mirati ca iti trebuie autorizatie pt detector de metale, dar ce ziceti ca in Romanica persoanele fizice nu au dreptul sa detina detectoare de radiatii ionizante (contoare Geiger) de nici o culoare. Adica daca tu locuiesti de exemeplu intr-o zona cu steril radioactiv si vrei sa te feresti de zonele "calde" nu poti pt ca nu ai voie sa ai detector. Sa nu mai vb ca la nici unul dintre depozitele de fier vechi pe la care am fost nu exista nici urma de detector de radiatii.
  4. Ia vezi aici . Cred ca vei gasi ce ai nevoie .
  5. Salut. Cu scoala pt A e cam nasoala treaba pt ca nu exista poligon in SV, deci nu prea ai unde sa faci practica. Daca vrei sa vii prin SV sa vezi cum e pe moto enduro si daca ai o inclinatie spre asa ceva te-as putea eu ajuta cu o Yamaha xt 550 pt o tura pe drumuri de tara, cu conditia sa pui tu gazul . Cat despre moto, daca esti cumpatat ca sofer si nu vrei sa te spargi in figuri poti sa o iei si mai mare. Treaba cu pretul e in functie de ce asteptari ai. Daca vrei boboc, trebuie sa sari cu banul. Daca nu te deranjeaza prea mult cate o carena crapata, zgariata, etc se pot gasi moto bune mecanic la preturi decente. Daca vrei sa mai vb baitanlucian pe Yahoo Messenger. Noroc.
  6. Pai chiar nu e al meu, si decat sa plec la drum(vreo 230km) si dupa vreo 100 km sa raman fara incarcare, am preferat sa il testez in jurul orasului, unde daca ramaneam fara incarcare n-ar fi fost o problema. Asta nu inseamna ca nu mi-a facut placere testul . P.S. As fi vrut sa am eu 1500 de euro sa imi iau VTR 1000 din 2001 .... Dar e buna si babuta din 88 de 600, tot v2
  7. Am facut vreo 100 km cu motorul ieri si azi, cu noul releu, am turat-o pana pe la vreo 5000 rpm. Se pare ca deocamdata tine respectivul si chiar sub carena nu se incinge prea tare. Speram ca mai pot face inca vreo 200 km cu el. Inca o data mersi mult de sfaturi.
  8. Eu am dat doar o tura scurta cu motorul respectiv, stiu ca cel de la care a fost cumparat a zis ca e limitat ca e importat din Japoni (toate stickerele pe el sunt in japoneaza). Cat am mers cu el am obs ca pe la 6000 cam (zic si eu ca nu era geana pe turometru, poate o fi mai mult) se comporta ca si cum nu ar mai avea aprindere. Eu am mers prin oras cu el si am vazut treaba asta pe acceleratie, iar cand schimbam in treapta superioara disparea fenomenul, adica accelera bine peste viteza la care aparea limitarea. Oricum nu ma prea intereseaza pt ca nu e moto meu iar prietenul e incepator si e f bine ca nu o sa poata merge tare cu motorul .
  9. Pai cred ca are ceva de-a face cu faptul ca legislatia din japonia limiteaza motoarele de strada pe la 180-200kmh; probabil ca e limitata la o anumita turatie, care in cea mai inalta treapta de viteza inseamna viteza de deplasare pe la 180 kmh. Nu am gasit mare lucru pe net, dar uite un link cu ceva info http://www.askanowner.com/qa/view.asp?guid=&sid=1&qid=57059 .
  10. Asta cu coolerul de calc e o idee buna, mersi mult pt ea. Cat despre turat, stii cum e cand nu e lucru tau te poti ca atare (in cazul meu cu f. f. multa grija). Si oricum modelul e japonez si e limitat pe la vreo 5-6k rpm taie aprinderea, deci nici vorba ca as putea ajunge in zona rosie.
  11. Asta cu riscurile e inerenta la chinezarii, insa am luat cel mai mare releu pe care l-am gasit si partea interesanta e ca partea cu rasina are aceleasi dimensiuni ca cel orig de honda si gaurile sunt fix la aceiasi distanta ca la releul original (cu alte cuvinte se potiveste perfect la gaurile din cadru). Poate sunt paranoic, dar mi se pare ca astea doua potriviri nu sunt doar simle coincidente.
  12. Dupa ce am cautat pe net dupa sh-uri si am vazut cam ce preturi au si mai apoi in portofel , am mers pana in bazar si am gasit magaoaia din poza de mai jos. Are 6 fire, trei galbene(fazele), unu rosu, unu verde si unul negru. L-am montat provizoriu, scoate tensiune intre firele rosu si verde, intre 13,8 si 14,4 indiferent de sarcina; tensiunea e si stabila la turatie constanta indiferent de sarcina (fara consumator, f. scurta, f lunga). Partea ciudata e ca nu imi dau seama ce e cu firul ala negru. Tensiune iese fie ca e legat la masa fie ca nu si intre el si firul rosu nu este tensiune. Aveti voi vreo idee? P.S. Toata istractia a costat 45 de ron. Am uitat sa pun poza.
  13. Maniax

    Incident

    M-am exprimat gresit mai devreme. Pv ala de infractiune e pe baza declaratiei scrise de "infractor", pe care omul poate sa nu o semneze, sa o retraga dupa aia pe diverse motive, etc. Fara declaratia infractorului si/sau martori ag constatator nu prea are cum sa faca pv ala. Astfel de cazuri, ca si cele cu nr rosii expirate, ajung pana la urma cu NUP. Si se primeste amanda contrav. si suspendare pe 1-3 luni a permisului, deci practic pana la urma tot contraventie ajunge. Politia nu are de ce sa te treaca in baza de date pt ca nu esti gasit vinovat def si irevocabil(de aia si primesti dovada inlocuitoare cu drept de circulatie) si chiar daca te trece, tu de cate ori ai fost oprit de politie si cand ai dat permisul ai fost verificat in baza de date? Eu unul niciodata, si am fost oprit de multe ori, inclusiv radare, parcare neregulamentara, etc. Eu unul prefer riscul asta decat sa fac lunar vreo 400 de km ca niste rahati turcesti sa dea o semnatura si o stampila ca imi dau ei mie voie sa circul inca o luna. Just my 2 cents. Aici ai mareeee dreptate, degeaba ne chinuim noi sa invingem sistemul, sunt mult prea multi idioti care deabia asteapta sa prinda "infractori" de genul asta ca sa dea bine la calificative.
  14. Am verificat tensiounea la relanti este de 28-29V oricare combinatie de faze aleg. Nu am turat mai tare pt ca era rece motorul si nu am vrut sa risc. Ma gandesc ca e bine, mai ales la 1200 rpm, nu?
  15. Maniax

    Incident

    Tu povestesti aici despre contestarea unui proces verbal de contraventie, cind noi in speta asta avem o "infractiune". Ce proces verbal sa conteste? Pai si la infactiune se intocmeste un proces verbal, numai ca nu e tip ca cele de contrav., este scris la calculator de catre ag. constatator dupa o declaratie scrisa de mana de catre "infractor" la momentul constatarii infractiunii (cand te duce la sectie). Tu poti sa iti retragi declaratia aia (un motiv cred ca gaseste orice avocat bun )sau sa refuzi sa o scrii sau sa o smenezi. Oricum, regula de baza ca sa eviti problemele este sa NU DAI PERMISUL cand ti-l cere. COpie legalizata si atat.
×
×
  • Creează nouă...