Jump to content

Ovidiu M

Membru
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

About Ovidiu M

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Honda FJS400 SW
  • Numar Moto
    de SB
  • Club
    nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda ZX Dio 50 2T; Honda XL 250 4T; REX 50 4T; Kawasaki KLE 500

Recent Profile Visitors

286 profile views
  1. Salutare tuturor, Tot frunzărind YouTube și Google pe teme de motocicleta și oraș, inevitabil ajungi sa vezi cat de popular este acest vehicul in toată lumea. Se vinde pe toate continentele, peste 100 mil de bucăți vândute, fabricat continuu din 1962, consum aprox. 2,5 l/100 km, cutie semi-automata, fiabilitate exemplară, etc. Acum întrebarea: de ce nu prinde și la noi? De ce maxi-scuter și nu Honda Cub?
  2. Sunt in Germania cate vrei si la preturi bune. De exemplu: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=276222146&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.modelDescription=vx800&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=prev&searchId=071c4b21-d8d0-944f-d27a-874b1cdca6e1 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=276658566&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.modelDescription=vx800&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=90dd389c-01bb-b6f3-a7a2-650e54e8fa58 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=267347217&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.modelDescription=vx800&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=5525f066-2206-1558-fcbe-f1465608bc11 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=276971343&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.modelDescription=vx800&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=e3f9d709-c1af-6e36-e7d1-780ce65b3006 Sunt pe forum 2 baieti destul de laudati care aduc moto la comanda din Germania (pe la3-400E). Este mai sugur asa.
  3. Folosesc zilnic scuterul in oras. Nu inteleg fratilor de ce toba sport....Treaba aia cu "auzit in trafic" eu o consider o tampenie. DIn contra, se sperie conducatorul auto cand treci pe langa el si dupaia te mai miri ca au ceva cu motociclistii. Cand nu ai loc sau nu e sigur sa te bagi printre, nu te bagi si gata. P.S. Nu as da scuterul in oras pe nici o motocicleta. Parerea mea. P.S.2. Am avut 125, 250 si am 400cc. Cel mai bun il consider pe cel de 200-250 cc (neaparat injectie). Consum bun, manevrabilitate si putere suficienta pentru oras.
  4. Ia-ti scuter... :-)))) Sau Honda cu DCT...
  5. @initiator: Viziera coboara pana sub barbie. Este posibil ca in caz de impact major, viziera sa se deformeze si sa sara de la loc (probabilitate). La o cazatura (cred) ca ar proteja cat de cat deoarece lateralele castii sunt pana aproape de gura, acoperind aproape complet obrazul. In partea din spate coboara pana la ceafa. Zona mai critica ramane barbia. Pentru exterior intentionez sa-mi iau o casca integrala ( tot de la MT Helmets).
  6. Eu am asa ceva: https://www.mthelmets.ro/casti/casca-mt-avenue-sv-alb-lucios-ochelari-soare-integrati In oras e super ok. Si in afara pana la 100km/h e buna. Dupa aceasta vizteza deranjeaza zgomotul (nu suiera si nici nu intra curent chiar si la viteze mai mari). O foloses de 3 sezoane si se prezinta in stare mai mult decat ok (fara zgarieturi pe vopsea sau viziera, desi cateodata se plimba in voie prin topcase). In plus e foarte respirabila, are ochelari de soare foarte usor de folosit si un sistem (mai rudimentar ce-i drept) de blocare a vizierei. In concluzie, recomand. P.S. O folosesc pe un scuter Honda Silverwing 400.
  7. Se vinde in numele unei persone care nu are cont pe forum. Yamaha DragStar 650, an fabricatie 1998, inmatriculat, toate actele si taxele la zi. Motor: 2 cilindri in V, 41000 km, carburatie, 38CP, transmisie pe cardan, Culoare: rosu cu negru si mult crom Accesorii: parbriz touring, faruru suplimentare, trus scule de piele, genti laterale din piele naturala (home-made), spatar pasager si sissy-bar (nu apar in poze, dar exista), crash-bar, manete cromate. franjuri piele ghidon, feet-pegs pilot si pasager, plus multe altele vizibile in poze. Stare tehnica si estetica deosebita (arata mult mai bine in realitate decat in poze), vopsea si cromuri in stare foarte, foarte buna. Fara lovitiri, zgarieturi sau sunete ciudate ale motorului. Anvelope, discuri, placate, furca in stare foarte buna. Viitorul proprietar va primi si ulei si filtre pentru revizia de primavara In 2018 a primit si o revizie completa a grupului spate (problema clasica a acestui model). Se poate testa si vedea in Sibiu. Nu se accepta schimburi, iar vanzarea se face cu efectuarea tuturor aspectelor legale. Persoana de contact: Sorin 0743817830 Mai multe poze. Pret: 3100E negociabil la fata locului
  8. Mie asa mi se pare. Motorul in 2 cilindrii este mult mai rafinat si cu mult mai putine vibratii. Silverwing-ul mai este ajutat si de motorul prins pe cadri si nu pe bascule ca la majoritatea scuterelor, suspensia foarte buna si protectia la vant exemplara (mai conduc in paralel si motociclete si in afara de Honda Deauville, Silverwing-ul are o protective la vant mult mai buna. Cat despre viteza: o data ce trece de 30-40 km/h traage foarte bine (cel putin pentru stilul meu de mers). Eu de obicei in afara orasului merg cu pasagera de 50kg si eu am aproape 90kg. Am facut Transfagarasanul si Transalpina fara cea mai mica problema. Ca idee, am cam depasit majoritatea masinilor. La o viteza de 90-100km/h este o rezerva de putere pentru a depasi un TIR realtiv repede. Dezavantaje/puncte slabe: este greu, foarte fragil daca il dai de pamant (mi-a cazut de pe cric si carenele s-au spart rau de tot), consuma cam cu 0,5L mai mult decat un Burgman (4,5-5% indifferent daca e oras sau afara), cutia CVT e cam plictisitoare la drum lung si....cam atata. Cel putin din punctual meu de vedere. P.S. Ca idee, Silverwing-ul se apropie mai mult de o motocicleta decat de un scuter. In afara de pozitia de conducere specifica si cutia CVT nu prea are alte lucruri in comun cu scuterele. P.S. Parerile mele de bazeaza dupa ce am mai condus scutere: Kymco Xciting300, Burgman 400, Piaqggio Xevo400, Vespa si multe altele de 50cc. motociclete: Transalp, GS500, TDM850, SV650, Hornet, R6, KLE500 si 1 enduro.
  9. Sincer, se mai intampla. De exemplu prin traffic cei cu moto mai tot timpul simt nevoia sa ma depaseasca indiferent de viteza cu care circul eu. Ti se recomanda maxiscuter in principal pentru ca se pliaza cel mai bine pe ce doresti tu. Alt motiv (care pentru mine a fost decisiv): maxiscuterele mai noi cam au injectie, ABS, sistem de franare combinat, frane destul de bune, computer de bord, spatiu urias de depozitare, pozitie foarte comoda, etc la un pret foarte bun (cu mult sub al unei motociclete cu aceleasi "dotari"). Pentru mine a fost un compromis bani vs an fabricatie/ consum/ "dotari". Nu pot sa fiu ipocrit si sa nu recunosc ca mi-ar place o Honda NC750X sau Kawasaki Versys 650, dar momentan atat imi permit si atat am nevoie. A fost o decizie mai mult cu mintea decat cu sufletul. P.S. Chiar daca multi nu vor fi de accord, eu recomand maxiscuterul orcarui incepator. Sunt docile, usor de condus si lipsa treptelor de viteze iti permite sa te concentrezi mai mult pe traffic (ceea ce este foarte important atunci cand esti incepator). Bafta in orice ai alege bun venit in lumea moto (sau a scuteristilor, ca sa nu lezez "pilotii" de pe forum).
  10. Eu sunt subiectiv si recomand Honda Silverwing 400. Dupa cateva ture si pe un Burgman, pot sa afirm ca motorul de pe Honda este mult mai rafinat, potent, echilibrat ( in comparativ cu Burgman 400) si cu un consum foarte bun. Eu il folosesc la o naveta zilnica de aprox. 30 de km si ma simt foarte bine cu/pe el.
  11. Si eu am avut FIX acceasi dilema ca si tine. Dupa vre-un an de cautat si documentat am luat Honda Silverwing de 400. Pentru ce am eu nevoie (in Sibiu) este ideala. Putere suficienta si in oras si in afara (pentru stilul meu relative regulamentar de mers), consum foarte bun, spatiu de depozitare foarte bun si mai ales foarte, foarte comoda atat in oras cat si in afara lui. Am facut si drumuri de 3-400 km pe zi in afara si e foarte comoda (tot timpul cu pasager). Avantaje: Pentru oras, avantajele CVT sunt evidente, iar de asemenea multitudinea de pozitii in care iti poti tine picoarele e un avantaj. Protectia la vant este exemplara. Ca dezavantaje: cum s-a spus si mai sus, esti considerat scuterist (la semafor mai tot timpul cei cu moto pleaca tare sa iti arate ca ei au moto si tu scuter. O prostie, dar trecem peste...) si rotile mici nu fac casa buna cu drumurile foarte proaste. Este un scuter mare si greu. In opinia mea moto ideal pentru aceasta dilemma este Honda NC750X cu DCT (dar sare mult din pret). Eu spre ea tintesc in viitor. Bafta.
  12. Recomand Honda SW-T400 (versiunea mai noua de Silverwing 400). Motorul in 2 cilindrii este superior din orice punct de vedere fata de concurenta. Consumul este la fel cu cele italiene de 400, monocilindru. De asemena motorul prins pe cadru si suspensiile foarte bune sunt un mare atuu (moi, dar de incredere pe viraje). Mie imi intra 2 casti full face sub sa, sau in topcase-ul original.
  13. Au cei de la Sermoto un Transalp de 700 cu ABS destul de frumos. Este 4150 E pe site. Mai negociezi cu ei, mai faci tu un sacrificiu si o sa ai un motor tare fain...
×
×
  • Create New...