Jump to content

Ovidiu M

Membru
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

About Ovidiu M

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Honda FJS400 SW
  • Numar Moto
    de SB
  • Club
    nu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda ZX Dio 50 2T; Honda XL 250 4T; REX 50 4T; Kawasaki KLE 500; Kymco X-citing 300

Recent Profile Visitors

421 profile views
  1. Din pacate discutia a cam deraiat de la subiect...intentia mea era doar de a lauda curajul, atitudinea si felul de a fi al italianului nostru, nicidecum de jigni posesorii de GS. Mai bine puneam titlul: Un "italiono vero"
  2. Inainte de toate va salut cu respect (va respect experienta si faptul ca ne impartasiti si noua din ea). Cuma am precizat si in topicul initial, exprimarea este de tip pamflet. Pe mine ma fascineaza tot timpul cand apare cate o persoana de genul celui prezentat care isi indeplineste visul si traieste clipa indiferent de obstacole sau limitari (de cele mai multe ori financiare). Aluzia la GS am facut-o intrucat acesta este cam cel mai complet utilaj per-total (in opinia mea) si intrucat nu oricine si-l permite, eu admir o persoana care " motocicleste" cu ce are. Ce-a de a doua aluzie, am facut-o intrucat m-am lovit de "n" ori de snobi cu bani, care considera ca daca nu ai ultimul racnet de motocicleta (GS in speta), nu poti face touring sau nu te numesti motociclist, chit ca ei fac 2000 km/an cu ele, in special intre casa si parcarea mall-ului cu ele. Si ca sa va raspund la intrebare, m-am dat pe un GS fix 1 km si din pacate sunt acrii strugurii pentru mine. Acest prieten cu GS este partenerul meu de plimbari. Da, stiu, soc...un scuter si un GS impreuna...blasfemie...dar uite ca ne place si ne intelegem bine impreuna. Toate cele bune tuturor.
  3. P.S.3 Am uitat o faza si mai tare: la un semafor am dorit sa cobor si sa felicit putin omul, da' ce sa vezi...isi canta italianul nostru in casca si fredona cu o asa o pofta, incat am renuntat.
  4. Hai că asta e bună... Ar fi culmea sa am ceva cu Vespa, când tot un scuter am și eu. Nu te-ai prins, mai încearcă.
  5. Salut, tu chiar u ai cu sa te ocupi ? de faci poze in public? cu ce e deranjeaza alti participanti la trafic? ai nevoie de comedie ?  mergi la teatrul  de comede

    1. Nguyen

      Nguyen

      Ilie, esti beat?

  6. Astăzi, prin Sibiu: doar el și Vespa lui în 2 timpi,cu far ce lumina in funcție de turație, fara GPS, ABS, ESC, quick-shifter, încălzire în toate cele, alte sisteme PLM care sunt mai mult folosite la lauda între oamenii cu bani decât la ture. Mie, sincer, omul asta mi-a înseninat ziua. Despre asta e motociclismul: plimbare, zâmbete, trăiri, amintiri. Nu despre laudele la terasa sau in spatele tastaturii despre cele "n" dotări ale utilajului. P.S. Poze cam nașpa, știu, dar sunt făcute în mers. P.S.2 A nu se înțelege că am ceva cu GS-ul sau cu cei ce și le permit. Este doar pamflet.
  7. Em am luat de la tarabele de pe marginea drumului cand am facut o tuta pe respectivele drumuri (pe unde sunt si magneti). Si pe TA si pe TF. De exp. cu TF gasesti la tarabele de lamga lacul Balea.
  8. Salutare tuturor, Tot frunzărind YouTube și Google pe teme de motocicleta și oraș, inevitabil ajungi sa vezi cat de popular este acest vehicul in toată lumea. Se vinde pe toate continentele, peste 100 mil de bucăți vândute, fabricat continuu din 1962, consum aprox. 2,5 l/100 km, cutie semi-automata, fiabilitate exemplară, etc. Acum întrebarea: de ce nu prinde și la noi? De ce maxi-scuter și nu Honda Cub?
  9. Sunt in Germania cate vrei si la preturi bune. De exemplu: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=276222146&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.modelDescription=vx800&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=prev&searchId=071c4b21-d8d0-944f-d27a-874b1cdca6e1 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=276658566&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.modelDescription=vx800&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=90dd389c-01bb-b6f3-a7a2-650e54e8fa58 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=267347217&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.modelDescription=vx800&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=5525f066-2206-1558-fcbe-f1465608bc11 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=276971343&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.modelDescription=vx800&pageNumber=1&scopeId=MB&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=e3f9d709-c1af-6e36-e7d1-780ce65b3006 Sunt pe forum 2 baieti destul de laudati care aduc moto la comanda din Germania (pe la3-400E). Este mai sugur asa.
  10. Folosesc zilnic scuterul in oras. Nu inteleg fratilor de ce toba sport....Treaba aia cu "auzit in trafic" eu o consider o tampenie. DIn contra, se sperie conducatorul auto cand treci pe langa el si dupaia te mai miri ca au ceva cu motociclistii. Cand nu ai loc sau nu e sigur sa te bagi printre, nu te bagi si gata. P.S. Nu as da scuterul in oras pe nici o motocicleta. Parerea mea. P.S.2. Am avut 125, 250 si am 400cc. Cel mai bun il consider pe cel de 200-250 cc (neaparat injectie). Consum bun, manevrabilitate si putere suficienta pentru oras.
  11. Ia-ti scuter... :-)))) Sau Honda cu DCT...
  12. @initiator: Viziera coboara pana sub barbie. Este posibil ca in caz de impact major, viziera sa se deformeze si sa sara de la loc (probabilitate). La o cazatura (cred) ca ar proteja cat de cat deoarece lateralele castii sunt pana aproape de gura, acoperind aproape complet obrazul. In partea din spate coboara pana la ceafa. Zona mai critica ramane barbia. Pentru exterior intentionez sa-mi iau o casca integrala ( tot de la MT Helmets).
  13. Eu am asa ceva: https://www.mthelmets.ro/casti/casca-mt-avenue-sv-alb-lucios-ochelari-soare-integrati In oras e super ok. Si in afara pana la 100km/h e buna. Dupa aceasta vizteza deranjeaza zgomotul (nu suiera si nici nu intra curent chiar si la viteze mai mari). O foloses de 3 sezoane si se prezinta in stare mai mult decat ok (fara zgarieturi pe vopsea sau viziera, desi cateodata se plimba in voie prin topcase). In plus e foarte respirabila, are ochelari de soare foarte usor de folosit si un sistem (mai rudimentar ce-i drept) de blocare a vizierei. In concluzie, recomand. P.S. O folosesc pe un scuter Honda Silverwing 400.
  14. Se vinde in numele unei persone care nu are cont pe forum. Yamaha DragStar 650, an fabricatie 1998, inmatriculat, toate actele si taxele la zi. Motor: 2 cilindri in V, 41000 km, carburatie, 38CP, transmisie pe cardan, Culoare: rosu cu negru si mult crom Accesorii: parbriz touring, faruru suplimentare, trus scule de piele, genti laterale din piele naturala (home-made), spatar pasager si sissy-bar (nu apar in poze, dar exista), crash-bar, manete cromate. franjuri piele ghidon, feet-pegs pilot si pasager, plus multe altele vizibile in poze. Stare tehnica si estetica deosebita (arata mult mai bine in realitate decat in poze), vopsea si cromuri in stare foarte, foarte buna. Fara lovitiri, zgarieturi sau sunete ciudate ale motorului. Anvelope, discuri, placate, furca in stare foarte buna. Viitorul proprietar va primi si ulei si filtre pentru revizia de primavara In 2018 a primit si o revizie completa a grupului spate (problema clasica a acestui model). Se poate testa si vedea in Sibiu. Nu se accepta schimburi, iar vanzarea se face cu efectuarea tuturor aspectelor legale. Persoana de contact: Sorin 0743817830 Mai multe poze. Pret: 3100E negociabil la fata locului
×
×
  • Create New...