Eu vreau sa-mi pun, m-am interesat si cica reduce la jumatate consumul, undeva pe la 100W. Le -am folosit la o parada toate 3 ca sunt montate pe faza lunga si asa mi-am ars alternatorul. Asa ca grija mare.
Si a mea se incadreaza in acceasi parametrii. Am 70.000 km si merge ca si noua. Mai bubuie tobele la decelerare de cand le-am schimbat, la carburatoare n-am umblat doar le-am curatat cu spray. Parca porneste mai degajat.Numai bine va doresc.
O intrebare pt. posesori: Am un zdranganit in partea din spate (cardan, bascula, suspensie cred) cand rulez pe piatra cubica sau denivelari.Aveti idee de la ce o fi ?
Unul dintre criteriile dupa care am ales acest model a fost sarcina utila mare, aprox.215kg. La fel este si gabaritul, deci daca esti o persoana inalta nu o sa arati disproportional cu motocicleta. Am rulat pana in prezent 50.000km fara nici o problema. Restul detaliilor tehnice cred ca le stii. Cat despre estetica, asta depinde de gustul fiecaruia.
Cluj-Alba Iulia-Vintu de Jos-Orastie-Simeria Veche -(stanga) Hateg - Caransebes - Resita: 300 km.
Din Resita ai 2 variante cu distante aproximativ egale(200km):
Varianta rapida: Resita - Voiteg(Voiteni)- Moravita - Vrsac(SRB) - Beograd.
Varianta pitoreasca :Resita - Anina -Oravita -Naidas- Bela Crkva -Beograd.
Cheile Nerei sunt accesibile moto numai daca faci rocada cu motorul(il cari tu in spate,vorba unui prieten de-al meu). Poti ajunge la inceputul lor(Sopotul Nou) sau la sfarsitul lor(Podul Bei). Pt.motoare sport e recomandabil traseul prin Oravita - Socolari -Potoc.