Jump to content

Marius '95

Super Membru
  • Content Count

    785
  • Joined

  • Last visited

About Marius '95

  • Rank
    cautator de noduri

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila
  • Carnet moto din
    2008.10.07
  • Motocicleta
    Yamaha FJR1300A

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha TDM900A

Recent Profile Visitors

1,188 profile views
  1. Un traseu similar planuiesc incepand cu 23 septembrie. Mai devreme nu pot.
  2. Why make it an app instead of a web site?
  3. Salut. Ma gandesc la o tura de o saptamana prin cele doua capitale. Merg cu sotia pasager; planul este sa vedem obiectivele turistice si shopping. Astept amatori care sa ne insoteasca si recomandari despre cazare si ce sa vedem acolo. Mergem incet, ca pensionarii. Luni 6 Mai: Braila - Bucuresti - Craiova - Drobeta. Dormit la Drobeta. Marti 7 Mai: Drobeta - Belgrad pe malul sarbesc al Dunarii. Opriri dese, poze, etc. Dormit in Belgrad sau prin apropiere. Miercuri 8 Mai: Vizitat Belgrad. Joi 9 Mai: Belgrad - Budapesta. Dormit in Budapesta sau prin apropiere. Vineri 10 Mai: Vizitat Budapesta. Sambata 11 Mai: Budapesta - Arad - Brasov - Braila. Posibil dormit pe drum, daca suntem prea obositi. Exista si varianta sa plecam cu o zi sau doua mai devreme.
  4. Prea frig pentru mine, chiar si cu parbrizul de autocar.
  5. Daca sunt peste 10°, eu as face o plimbare la Tulcea sa vad acvariul. Plecare din Braila pe la 11:00-12:00.
  6. TNG o sa lucreze la Go Racing din decembrie, Grant si alte doua service-uri nu raspund si alte doua service-uri nu se baga/n-au timp. Am de ales intre Go Racing si Dual Tours. Ce sa aleg?
  7. Sunt Marius. Posesor de FJR albastru. Va salut!
  8. Acolo unde sigur nu-i nici unul (Braila), deci o sa vin in Bucuresti la service. BTW, scrie sub foto, daca te uiti.
  9. Sunt fericitul posesor al unui FJR. Acum, intrebarea dificila: ce service-uri decente avem pentru FJR?
  10. N-am precizat: FJR gen 2 (2006+) cu tobe originale. Nu e o palma distanta; era bine daca era si juma' de palma! Practic, daca tineam talpa un pic mai in spate pe scarita, calcaiul imi statea pe toba. N-am gasit poza mai buna: http://www.moorespeedracing.co.uk/user/products/large/90064%20Yamaha%20FJR1300A%202006-2016%20-%20Rear%20Hugger%20(GRP).jpg Nenea asta si-a montat alte scarite, mai lungi, probabil din acelasi motiv, si observi ca sunt prelungite in fata, ca in spate nu-i loc. http://onlymotorbikes.com/public/91/yamaha-fjr-1300-a-2012-moto.jpeg » Post actualizat in 12 Oct 2018 12:33 In sfarsit, niste imagini bune: https://www.ebay.com/itm/263955860760 Observi distanta infima. Toba are deja pete - cineva deja si-a topit bocancii. La voi nu se intampla? Cum ati rezolvat?
  11. Salut. Fost posesor de TDM 900A, 5 ani pauza, acum vreau un FJR. Am facut o tura scurta prin oras ca pasager. Ma nelamureste o problema: Sunt absolut surprins ca nu exista nici un fel de protectie la toba sub scaritele pasagerului. Voua (sau pasagerelor voastre) nu vi s-a intamplat sa va topiti talpa bocancilor pe toba?
  12. - Ce inseamna "sistem de incarcare cu capacitate marita"? Are si alternator mai puternic? - Pretul include topcase-ul din poze? Sau suportul? Ce model este? - "lumini de ceata cu led" sunt altele decat "proiectoare cu led"?
  13. Motocicletele din anul ala au avut niste recall-uri: ECU, contactul, legatura la masa, butonul de pornire, etc. Care din ele s-au facut?
  14. Daca este yamaha, poti verifica codurile de eroare si starea senzorilor direct din bord. Vezi manualul de service. Daca senzorul nivelului de ulei s-a activat, ar trebui sa ramana aprins beculetul rosu din bord. Nu cred ca asta e problema. Senzorul de la cric, ambreiaj si inclinare nu te lasa sa pornesti motorul deloc. Adica nu face nici un click. Ce inseamna ca nu mai ai curent deloc? Bateria descarcata dupa 3 incercari de pornire? Daca da, ori nu ti-a mai incarcat bateria in timpul mersului si a ramas fara curent - de-aia nici nu invarte motorul, ori s-a ars electromotorul (scurt).
  15. Eu am un X60 Tablet si n-a mers cu Phoenix BIOS Editor. BIOSul Lenovo e modificat fata de Phoenix-ul standard. Am folosit AndyP's SLIC Tools pentru a desface BIOS-ul in componente, am aplicat PhnxPatch pentru whitelist, am suprascris trojanul de la Computrace si am lasat SLIC Tools sa-l impacheteze la loc. Nici asa n-a mers cum trebuie. In 50% din bootari nu vedea modulul WWAN. A trebuit sa aplic si smecheria cu contactul #20 (sau care e). Acum booteaza doar cu butonul radio pe ON, alfel se blocheaza. Dar macar merge WWAN-ul... Daca afli cum se editeaza VID/PID si iti merge, zi-mi si mie, ca ma cam supara ca nu pot pune butonul pe OFF. PS: Grija mare cand scrii noul BIOS! Eu am incercat de proba sa vad daca booteaza de pe floppy USB cu combinatiile de taste de pe internet si n-a mers. Daca nu-ti mai booteaza sunt sanse maxime sa trebuiasca sa te duci cu el la cineva care se ocupa de programat EEPROM-uri.
×
×
  • Create New...