Sari la conținut

jordash

Membru
  • Număr conținut

    368
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    fara
  • Numar Moto
    ----
  • Club
    ......

Informații profil

  • Motociclete detinute
    jawa 350 , aprilia pegaso 650 , suzuki bandit 600s
  • Interests
    serpentine....multe serpentine

Vizitatori Recenți Profil

1.100 citiri profil

jordash's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. caut si eu asa ceva , cele doua mai mici sunt de pe motor ,( pe ele vine bascula ), iar cea mai mare este de la amortizor.. » Post actualizat in 10 Mar 2015 08:10 ...
  2. cam asa aratam acum , putin ciufuliti... » Post actualizat in 02 Jan 2015 19:36 l-am achizitionat intreg , dar spart peste tot...avea joc in ghidon si vedeti in poze cauza , mai trebuie sa vad bucsele de la bascula sau cum ii zice ca si acolo are joc...in rest e ca nou )
  3. reglaj carburator necorespunzator...sau vezi sa n-ai cumva nivelul prea mic
  4. am inteles...daca punea colegu o virgula unde trebuia intelegeam de prima data
  5. deci e echipat yamaha? sau majesty e echipat honda? la motorizarea phanteon ma refer
  6. va salut baieti! de ceva vreme ma tot gandesc la un maxi pt oras..vreau ceva pe care sa stau bine (am 1.92) , sa ofere protectie la vant si sa consume cat mai putin..phanteon-ul ce are in + sau in - de majesty 250 spre ex..? sau burgman 250 ... Foresight 250 e tot phanteon dar e in 4 timpi? care e treaba ca nu inteleg
  7. eu daca ar fi sa ma intorc in timp as lua fara dar si poate transalp...pt ca: motor mai echilibrat , mult mai fiabil , ciclistica ok...la monociclindru , si aici ma refer la pegaso si f650 la drum lung si mai ales pe serpentine este obositoare , trebuie sa mesteci prea mult in cutie...sunt multe dezavantaje de care iti dai seama in timp...protectie la vant net superioara la transalp , iar pe offroad unde ajunge bmw ajunge si honda in acelasi ritm pentru ca nu vorbim de hard enduro..exclus la aceste modele...ceva mai greu trans pe off...bft la achizitie!
  8. Nu vand si nu cumpar nimic....ma intereseaza schimb de experienta cu detinatori ai aceluiasi motor
  9. Salutari!! Am tot cautat pe forum ,dar nu am gasit nimic despre Sfera....daca exista topic ,rog un moderator sa-l stearga pe acesta. Deci :exista posesori al acestui model?
  10. sunt de aceeasi parere cu mony : cui pontou care nu inchide sau nivel necorespunzator...daca se inneaca este de la cui , daca porneste ajutata cu benzina in capul pistonului este nivelul prea mic , sau plutitor spart
  11. normal e intre 1400 si 1600 , eu il aveam la 1500 si nu mi s-a intamplat niciodata sa-mi moara motorul in nu stiu ce situatii , asta ca sa-l contrazic pe colegul care zice ca e normal pt un monocilindru , probabil trebuie sa te mai obisnuiesti tu cu mono , atunci cand vi de pe 4 in linie e un pic ciudat...totusi incearca sa bagi carburile pe vacumetre
  12. am bagat eu 10w40 tot motul dar mobra avea peste 50.000...trebuie sa iei in considerare ca tu ai 20.000 , ca 10w fata de 5w este semisintetic din cate stiu
×
×
  • Creează nouă...