Jump to content

Patrick boissy

Membru
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

About Patrick boissy

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Carnet moto din
    1979
  • Numar Moto
    hr90fab
  • Club
    smart brasov

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mult,foarte mult
  1. RECTIF MANI 28 GENERAL http://dakar.sport.francetv.fr/classements...e=M&type=CG
  2. bien sur mon ami comme tue le se tu e mon idol com un dieu pur moi! je parle de tua a benua il e tre ensanter de te resevuar lui osi il taime!! une sel shose tu dua avuar ton celebre casqu et ta tenu de venjeur masche on taten!!!! pur la niol jen e de dealu (le vilaj d'ervin) je t'aime patrick sans corecteur d'ortografe Mesaj completat
  3. Zona Lacu-Rosu-Hasmasu Mare este o rezervatie naturala si nu este voie sa conducci motocilcleta acolo Poti sa te duci la Lazarea, Ciumani, Izvorul Mures, dar tot ce este de la km 9 spre Bicaz in partea dreapta este interzis. De la varful Pangarati spre Lacul Rosu spre dreapta si stanga este interzis. Poate sa se duca linistit la Lazarea, Ditrau, Izvorul Mures Eu acum sunt in Franta si nu o sa pot sa te ghidez, dar poti sa-l suni pe Domokos la nr. 0744573175 sau Polgi(Primarul din Lazarea) la nr. la 0728319272 care te va ghida in siguranta, daca va avea timp. Insist pe faptul ca zonele Lacu-Rosu-Hasmasu Mare ( parc natural sunt strict interzise cu vehiculele tot-teren si sunt supravegheate de jandarmi cu ATV-urile ) Daca chiar vrei sa faci motocicleta acolo, poti contacta padurarul de la Trei-Fantani care este endurist si cunoaste zonele interzise si zonele autorizate. Contacteaza-l pe Zoli de la magazin la 0731831978 care iti va da coordonatele sale. Am afisat in magazin hartile cu parcurile naturale si numarul de la care poti sa iei toate informatiile. O Gasca de enduristi( Sex-simbol, Pintek, Csabi, Gabor) se aduna dimineata pe strada exterioara la Gimi. Poti sa te duci din partea mea acolo, si sunt sigur ca ei o sa te ghideze. Cu prietenie, Patrick.
  4. ervin loc 43 CP 17 din 20!!! Erich Brandauer loc 36 Graham Jarvis loc 49 Chris Birch loc 51 Mesaj completat sorina sandu loc 3!!
  5. acest subiect e binevenit am retinut din comentariul tau mai multe critici legate de cursa de la deva si comanesti la deva am participat la cursa ca pilot la comanesti am ajutat la organizare: 1. pentru prolog 2.legat de marcarea traseului in ceea ce priveste comentariile tale 1.marcaj deva:sunt de parere ca ar fi putut fi marcat mai bine in special in intrsectii si "drum gresit" in primul tur in intersectii erau "impegati"care dirijau fiecare clasa pe propriul circuit (ca si anul trecut),ceea ce a functionat foarte bine in cea de-a 2a zi intersectiile au fost orgnizate diferit ,cu sageti pentru fiecare categorie,dar marcajul nu era suficient si nu se remarcau intersectiile legat de marcajul "drum gresit"nu exista (legat de acest subiect :exista in regulamentul FIM toate directivele legate de marcaj)personal consider ca acest sistem preluat de toate organizatiile occidentale de 50 de ani si-a dovedit eficacitatea comanesti: tinand cont de problemele intalnite la deva si in alte curse am propus organizatorilor sa ii ajut la marcaj circuitul a fost controlat de Liviu Bocarnea care mi-a confirmat ca acesta era marcat foarte bine si mai ales legat de intersectii in ceea ce priveste lipsa lor de profesionalism mi-as permite sa-ti atrag atentia asupra mai multor fenomene nu a plouat-a fost potop!din toate ipotezele catastrofice niciuna nu a prevazut potopul! vineri dimineata Ionut ne-a anuntat ca paraul ciobanus nu mai poate fi traversat cu moto si ca vor fabrica un pod din lemn!ceea ce a fost facut sambata dimeneata in urma ploilor care au continuat podul a devenit neexploatabil ;in plus un alt parau de care nu-mi amintesc numele a devenit impracticabil ceea ce a facut ca planul "b" sa fie inexploatabil organizatorii au avut de ales intre 2 solutii ori sa anuleze cursa ori sa marcheze 10 km de circuit in urgenta ceea ce a fost facut!!! ma gandesc ca intradevar aceasta portiune nu a fost suficient marcata (au lucrat 7 zile sa marcheze cei 60 km ai circuitului ) legat de gradele de dificultate ale circuitului sunt de aceeasi parere ca organizatorii sufera de sindromul "romaniacs" din toate participarile mele la romaniacs nu am impins niciodata pus cap la cap, cat in prima urcare de la deva! legat de prima bucla de extrem din comanesti le-am propus sa nu o introduca in caz de ploaie a intervenit si fenomenul ATV care a distrus complet si ultimul "grip" sunt de parerea lui Stefan ca legat de semnatura ta ar fi bine de stiut cine esti PS e mai usor de criticat decat de facut si cu aceeasi ocazie tin sa le multumesc tuturor organizatorilor chiar daca nu sunt mereu de acord cu "filozofia" lor legata de curse
  6. Greg se intoarce in Romania intre 7-11 iunie 2010 o zi pentru incepatori,a doua zi pentru clasa B ,a treia zi pentru elita si ultima zi va fi dedicata posesorilor de moto de trial cei interesati sunt rugati sa trimita un e-mail la adresa office@patrickmoto.ro
  7. in atentia tuturor cluburilor organizatoare de concursuri ! pentru o buna desfasurare ,trebuie neaparat sa fiti pregatiti cu arbitrii federatia formeaza arbitrii cu titlu gratuit stiu ca vor fi asemenea curse din februarie sau martie de aceea sa va interesati din timp
  8. nu cred ca cineva are ceva impotriva Craiovei sau a vreunei alte localitati din sudul tarii! dimpotriva ,iarna unde in Ardeal nu se poate face motocicleta ar fi binevenit un concurs in lunile februarie sau martie undeva in sud unde conditiile climaterice sunt mai bune calendarul din mai pana in octombrie este supraincarcat dar in lunile februarie-aprilie si noiembrie -decembrie sunt libere daca un club din sud s-ar ocupa sa faca un concurs la inceputul sezonului(februarie) ar avea mult succes eu personal sunt dispus sa acord tot sprijinul acestor organizatori
  9. International Enduro FestivalTransilvania 27 28 29 08 2010 gheorgheni harghita Mesaj completat International Enduro Festival Transilvania 27 28 29 08 2010 gheorgheni harghita
×
×
  • Create New...