Sari la conținut

offroadmaster

Membru
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

offroadmaster's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am dat solutii ce s-ar fi putut face...citeste cu atentie. Totusi aceste cupe sunt competitii,nu? Au un clasament? Am auzit un pilot spunand ca la prima urcare "extrem" a stat o ora si jumatate pana i-a venit randul sa fie tras cu troliul sus si cand a ajuns sus avea ambreajul prajit si nu a mai putut continua cursa. Atunci intreb,Cine castiga aceste cupe? Cine are pile la baietii cu troliul sau cine cunoaste traseul si stie unde sa-si trimita staff-ul cu troliul...Ma intreb unde este performanta? Sau poate nu am citit regulamentul si conteaza micii si berea de dupa cursa?
  2. Asa cum exista critici de tot felul m-am gandit ca poate ar fi de folos sa existe critici si in domeniul competitiilor moto. Si am sa incep(din pacate cu etapa de la Comanesti) unde am remarcat o MARE doza de amatorism in ceea ce priveste organizarea de asemenea competitii. Problemele au inceput de cand am ajuns in parcul moto care nu exista.Organizatorii au dat vina pe ploaie si au recunoscut ca nu se asteptau ca unii sportivi sa vina cu TIR-ul la cursa.Asa ca ne-au spus doar unde nu e voie sa parcam masinile,in rest,descurcati-va... Traseul...total neadecvat pentru conditiile atmosferice existente,nefacand altceva decat sa creeze o confuzie generala si sa determine unii sportivi sa plece acasa inainte de ziua finala. Am observat o tendinta gresita in randul organizatorilor de a confunda ENDURO cu TRIAL-ul. Bine inteles acest gen de intrecere nu are nimic in comun cu enduro mondial si astfel daca nu avem unde sa ne pregatim pt. acest gen de competitii cand incercam sa participam la o cursa de europene nu ne clasam in primii 10 sa nu mai vorbim de mondiale. Dar nu conteaza noi organizam extrem enduro gen REDBULL ROMANIACS si mai e un trend: Probabil organizatorii de la Comanesti au auzit de cursa de la Deva si si-au propus sa-i depaseasca in dificultatea traseului,doar ca spre deosebire de Comanesti la Deva timpul a fost frumos si organizarea profesionista,desi si acolo trseul lasa de dorit... In rest multe probleme,incepand de la inscrieri si pana la finalul competitiei ,probleme care au lasat un gust amar multor sportivi... Avand in vedere conditiile atmosferice exista posibilitatea ca toti sportivii,indiferent de clasa,sa mearga pe traseul de clasa C care era OK,urmand ca departajarea sa se faca in functie de turele parcurse si viteza fiecaruia. Ca sa nu mai spun ca s-ar fi putut face departajarea prin proba speciala pe traseul de la prolog. Dar in confuzia generala de dimineata nu i-a venit nimanui ideea... In rest au mai fost mici inconveniente cum ar fi cativa sportivi rataciti din cauza marcajelor si indicatiilor organizatorilor care au fost depasiti de situatie.Un post de control trecere aflat in ceata unde oficialii trebuiau sa te fluiere ca sa treci pe la ei. Cu siguranta am suparat cativa baieti care trebuie sa recunoastem au facut tot ce au putut si pe care-i sfatuiesc sa se consulte cu FRM si cu alti profesionisti in asemenea gen de competitii cum e Patrik care a organizat un prolog de nota 10 si-i rog sa ma scuze ca am indraznit sa-i critic.
  3. Orice circuit e bine daca exista.E mai mult decat nimic,dar nu inteleg de ce ati sarit asa pe mine ca mi-am dat si eu cu parerea.Din pacate asta e adevarul.Cat despre domnul Ciprian,din pacate tot asta e adevarul.Ca a organizat ceva etape,le-a organizat ca sa iasa putin din anonimat.Am auzit zilele trecute ca ar fi cheltuit din banii juniorilor alocati de catre federatia europeana de motociclism si acum nu are sau nu vrea sa-i inapioeze si mai umbla si la santaj:"AS vrea sa organizez si anul acesta ca sa pot sa va dau banii inapoi".Ca sa nu intrebam cum sta cu omologarea traseului care a cam expirat.Un om cum e Butuza Marcel care are circuitul de la Zarnesti si care a organizat prima etapa de CE nu e interesat de reclama pt.ca nu se compara circuitele.Cat despre organizarea de supermoto pe Baneasa nici nu mai incape vorba Stie Dl.Ciprian de ce!
  4. Circuitul de la Ciolpani e un circuit slab din pct.de vedere tehnic.Nu e de mirare deoarece este facut de un om sub limita mediocrului in materie de motocros.
  5. Nu conteaza pe sosea daca moto.are cu cativa cai in minus pt.ca oricum in oras avem voie cu 50 km/h.Asa ca am curaj sa fac un test de genul primul comanda ultimul plateste:) Astept variante!
  6. Dragi piloti,cei care ati comentat aici mersul cu genunchiul pe jos,as vrea sa va vad pozele,ca imi suna a discutie intre pescari
  7. Draga Makalu! Ai zis ca esti fan Yamaha,dar ce Yamaha detii sau conduci?
  8. Nu va speriati fratilor.Honda are o politica tare ciudata.Face motociclete de serie relativ cuminti pt.a putea fii conduse de marea masa care "E prosti dar e multi". Daca vrei in schimb sa alergi la curse cu o Honda poti sa o faci "sa fie cea mai buna"dar te costa de doua ori mai mult si nici atunci nu gasesti sa cumperi kit-ul A.
  9. Mai copii! Voi confundati HARD ENDURO cu o plimbare in gasca prin munti.Dar imi place entuziasmul vostru:)
  10. In cazul asta luati-va Honda si atunci nu mai ai nevoie decat de benzina si spray de lant
  11. Retiani,abia astept luna Iunie sa va vina motoarele(sursa e cumva Csaba?)si sper ca ma invitati si pe mine pe drumul spre Zalau sa facem cateva comparatii!!!
  12. Eu as opta pt. noul model Honda 1000 rr.
  13. Deci,draga scuterica,ma scuzi ca ma bag si eu in discutia asta,dar in calitate de pieton da-mi voie sa-ti dau un sfat: Atata timp cat KTM este mai ieftin si mai bun decat ceea ce vrei tu sa vinzi va trebuii sa faci un sacrificiu si sa cauti un pilot BUN care sa-ti promoveze produsul.Pentru asta sper sa scapi doar prin ai face cadou o motocicleta pt.ca pilotii buni mai pot cere si bani pt.serviciul pe care ti-l fac.Daca nu alegi bine pilotul si acesta nu castiga cursele detasat ramane loc pt.interpretari si atunci iar vei avea probleme cu vanzarile. Dupa cum vezi e greu tare sa intri in lumea CURSELORRRRR!!! Daca esti interesat iti mai pot oferii sfaturi in acest subiect.
  14. In calitete de pieton iti spun ca aproape asa stau lucrurile,dar trebuie sa admitem ca tehica avanseaza si un model nou e mai bun decat o honda mai veche cu un an sau doi.Spune-i te rog lui Mircea sa ma caute daca vrea sa mai umflam putin 954 lui...
×
×
  • Creează nouă...