Sari la conținut

Bolidul

EX+
  • Număr conținut

    18
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Targoviste
  • Club
    Valah MC

Bolidul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vad ca inca sunt nelamuriri cu privire la locul desfasurarii intrunirii, asa ca va voi da cateva indicatii. Teoretic este aproape imposibil sa va rataciti. Oricum, ar fi bine sa stiti ca in Targoviste sunt multe sensuri giratorii: 1) Dinspre Bucuresti: dupa ce intrati in oras mergeti numai inainte. Veti observa, la un moment dat, ca sensurile de cirulatie vor fi despartite de cunoscutele ronduri de flori (sau ierburi, cum vreti). Mergeti pe langa aceste ronduri de flori doar pana la prima intersectie. Acolo veti face dreapta. Locul desfasurarii intrunirii se poate vedea din intersectie, fiind situat la cateva sute de metri de aceasta. 2) Dinspre Ploiesti: la intrarea in Targoviste veti trece peste un pod. La prima intersectie dupa ce treceti podul faceti stanga si, dupa cateva sute de metri, ajungeti la locul dorit. 3) Dinspre Sinaia: la intrarea in oras este un pod. Dupa pod este un sens giratoriu. Mergeti inainte pana ajungeti la un alt sens giratoriu (parcul Chindia). Acolo faceti stanga si o tineti inainte pana ajungeti la de acum celebrele ronduri de flori (de altfel intre sensurile de circulatie veti observa, in afara de iarba, o constructie din caramida, denumita Poarta Bucurestilor). La prima intersectie va veti intalni cu cei care vin din Bucuresti. Diferenta ar fi ca voi faceti stanga, pe cand ei fac dreapta. De acolo vezi mai sus, la punctul 1. 4) Dinspre Campulung: la intrarea in oras este un sens giratoriu. Mergeti inainte pana veti ajunge la un alt sens giratoriu (acelasi sens giratoriu de la parcul Chindia - vezi punctul 3). Faceti la dreapta. De aici incolo vedeti indicatiile pe care le-am dat la punctul 3, Sinaia. 5) Dinspre Pitesti-Gaesti: Deja a intrat in traditie faptul ca veti ajunge la un sens giratoriu. Mergeti inainte pana se termina strada. La capat faceti dreapta si, surpriza, ajungeti la celebrul sens giratoriu (parcul Chindia - vezi punctul 3). Faceti la dreapta. De aici incolo vedeti indicatiile pe care le-am dat la punctul 3, Sinaia. Sper ca am fost suficient de clar. Daca urmati indicatiile ajungeti la locul desfasurarii intrunirii foarte repede. Numai bine. Adi
  2. Nici cei care au venit pe motoare nu au fost scutiti de astfel de evenimente. De exemplu nici eu, nici pilotul motocicletei cu care am venit nu am primit embleme.
  3. Intrunirea a fost excelenta, cu o singura exceptie: parada. Nu a fost nimic organizat, fiecare a plecat cand a vrut, la semafoare s-a asteptat cand era culoarea rosie, nu a fost un singur grup care sa ii cuprinda pe toti cei prezenti in parada, ci au fost mai multe, in functie de cum se pleca din camping, traficul in oras s-a desfasurat ca intr-o zi obisnuita etc. Practic nici nu o poti numi parada. P.S.: stie cineva ceva de baiatul care a incercat sa se ridice pe o roata in camping, dar a cazut, ranindu-se la piciorul stang?
  4. Bikini bike wash , drive test quad-uri, loc amenajat pentru burnout-uri ... Foarte interesant.
  5. Oricum, cei de la Univers Moto au spus ca fiecare dintre cele 2 motociclete are avantaje si dezavantaje. Avantajele Hayabusei: motorul (se pare ca nimeni nu poate construi ceva mai bun), stabilitatea extraordinara la orice viteza si consumul mic de carburant. Avantajele BMW-ului: confort deosebit, frane si tren de rulare foarte bune. Dezavantaje Hayabusa: frane foarte proaste (se pare ca este de dorit schimbarea lor la cumpararea motocicletei), protectie deficitara la intemperii si suspensia cam dura pentru o motocicleta touring. Dezavantaje BMW: nu este prea sportiv, consuma cam mult si este foarte scump. Daca ar fi sa raportam cele doua motoare la clasa din care fac parte (sport-touring), atunci Hayabusa reprezinta segmentul sport, iar BMW-ul segmentul touring al acestui concept. Numai bine. Adi
  6. Hai sa lamurim putin lucrurile. In Targoviste sunt in acest moment 3 motociclete Yamaha R1. Posesorii sunt: Piciu (George), Luci si Cristi (fratele lui Luci). Cele 3 motoare sunt identice. Din pacate 2 dintre ele sunt lovite. Intreg mai este numai motorul lui Cristi. Pe forum sunt 2 anunturi de vanzare: motorul lui Luci si cel al lui Cristi. Motorul lui Cristi, singurul care mai este intreg, este si cel mai putin rulat. Cei doi frati doresc sa-si cumpere tot R1, dar modelul 2004. Din pacate nu pot fi de acord cu Judas Iscariot. Motorul lui Luci are nevoie de mult mai multe piese decat o carena noua si un radiator. Partea frontala este complet distrusa. Ca sa va faceti o idee, cele trei spite ale rotii din fata s-au rupt, roata aratand acum ca un inel pe care se afla un cauciuc. Motocicleta se sprijina acum in butucul rotii. Pe langa intreaga parte frontala se pare ca motorul are nevoie si de un cadru nou. Partea din spate si motorul sunt intacte. Aproximativ in aceeasi stare se afla si motorul lui Piciu. Cat despre Luci, deja ati aflat in ce stare se afla. El doreste sa-si transforme motorul intr-un streetfighter. Cam atat. Numai bine. Adi
  7. Ma bucur ca ti-a placut muzica. Inseamna ca sunt pe drumul cel bun . Numai bine. Adi
  8. Lasand la o parte muzica indiana pe mine m-ar interesa care sunt parerile voastre referitoare la muzica de fundal. Eu ascult de obicei symphonic metal, gothic metal si death metal melodios. Mai putin ceea ce se potriveste la o intrunire de motoare, adica heavy/power metal. Practic la intrunire s-au auzit toate piesele pe care le am eu si care sunt cat de cat adecvate unei intruniri moto. Daca imi spuneti ce ati dori sa auziti va promit ca pana la anul ma voi pune la punct cu colectia mea de melodii. Oricum ma bucur sa constat ca v-ati simtit bine. Numai bine. Adi
×
×
  • Creează nouă...