Jump to content

bogdan.marinescu

Super Membru
  • Content Count

    1,585
  • Joined

  • Last visited

About bogdan.marinescu

  • Rank
    Tru

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.eluaproject.net

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Neverland
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    Vivi

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki SV650s, Kawasaki ZX6R

Recent Profile Visitors

384 profile views
  1. Multumesc! In mers nu ii simt deloc greutatea, iar la manevrele pe loc si la viteza foarte mica am inceput sa ma obisnuiesc cu ea. Ajuta si marsarierul cand e cazul
  2. K1600GT. Cu totul alt caracter. Fara indoiala e o motocicleta mai putin versatila, dar potrivita pentru ce vreau eu, iar motorul e incredibil.
  3. Tu ai multa dreptate. Motocicleta e foarte OK, dar unii oameni au pitici pe creier. In cazul meu, 90% din motivul pentru care am schimbat-o este motorul. Foarte OK pentru o persoana rezonabila, dar mie imi plac motoarele mai puternice. Problema nu e ca ar avea nevoie de mai multa putere, dar nu-mi da zambetul ala tamp cand dau ceva mai tare din acceleratie In rest, am simtit de cateva ori nevoia unui cruise control real (nu solutiile care blocheaza acceleratia), dar asta e un punct minor. Si cam atat pot sa-i reprosez. Multumesc, dar am rezolvat deja partea cu sport-touring
  4. Multumesc! O precizare: incerc sa vand motocicleta impreuna cu toate accesoriile, deci deocamdata nu vand accesorii separat.
  5. Vand Suzuki V-Strom 1000XT, an de fabricatie 2017 (modelul nou, cod DL1000XAL8), 8952km. Unic proprietar, cumparata noua de la Motoboom, abia iesita din garantie pe 14.06.2019. A fost tinuta sub husa in timpul sezonului si in garaj iarna. Nu am mers niciodata pe off-road cu ea. O vand pentru ca am trecut la sport-touring si nu am ce sa fac cu doua motociclete. Se vinde impreuna cu urmatoarele accesorii (se pot vedea in poze): - Parbriz Givi AirStream (se ofera si parbrizul original). - Sa joasa Suzuki (se ofera si saua originala). - Incalzitoare manere Suzuki. - Crash bar Givi. - Tank bag + inel suport tankbag de la Givi. - Suport top case Kappa + Top case Givi V47NN. - Suport genti laterale Kappa + genti laterale Givi K40N (noi, nefolosite, in punga). - Ungator de lant ScottOiler (varianta care se conecteaza la vidul de la motor si nu are nevoie de alimentare). - Cric central Givi. - Extensie cric lateral Givi. - Bara pentru accesorii de la Givi (KFB3114) pe care se poate monta un suport pentru GPS sau pentru telefon mobil. Am un suport pentru Samsung Galaxy S7 de la SW-Motech, daca este util il dau si pe el in pret. - Toolbox KS250 de la Givi. - Un set de lumini suplimentare NEMONTATE, luate de pe eBay (nu au fost montate pentru ca nu a vrut nimeni sa le monteze pe perioada garantiei). Am cazut o singura data cu ea, de pe loc, in timp ce incercam sa o dau jos de pe un trotuar. In urma cazaturii au aparut cateva zgarieturi pe crash bar si pe aparatoarea de la toba (se vad in poze). Intre timp crash bar-ul a inceput sa rugineasca in zona zgariata, asa ca am curatat rugina si am acoperit zona cu vopsea auto. Cu aceasta ocazie am acoperit si zgarieturile de pe aparatoarea de la toba. In momentul de fata aceste defecte optice sunt vizibile doar de la distanta mica. Tocmai i-am facut revizia anuala (pe 18.06.2019) la MotorTeam Bucuresti, s-au schimbat uleiul si filtrul de ulei (de la Suzuki). ITP valabil pana la 10.08.2019 + carte de service. Se poate vedea in Bucuresti, zona Dr. Taberei/Favorit. Pret: 8900 EUR. Drive-test in principiu doar cu banii in mana. Detalii la telefon 0723 797 486 - Bogdan
  6. Multumesc pentru sfaturi. O sa arunc o privire si la S1000XR, pare interesanta.
  7. Spuneam acum cateva pagini ca as face un drive test cu un GS1200, pentru ca sunt curios sa vad cum se misca motorul. Motorul de pe Vivi (V-Strom 1000XT) mi se pare absolut suficient pentru oricine (in conditii de solo riding cel putin), dar am avut un ZX6R inainte care m-a lasat cu anumiti pitici pe creier. Da, stiu ca nu le pot compara din motive evidente, dar piticii nu se misca de pe creier asa usor. Asa ca astazi am fost la un drive test scurt (cam 40km in total pe DN1) cu un GS1200 (motocicleta de test de la Bavaria). Concluzia a fost ca e motocicleta foarte OK, dar diferenta intre motoare nu e chiar atat de mare pe cat ma asteptam eu. Cei ~25CP in plus de pe GS1200 se simt, dar nu suficient de mult incat sa merite un upgrade din punctul meu de vedere. Asa ca am capatat un nivel nou de apreciere pentru Vivi dupa acest drive-test. O sa testez si un GS1250, am inteles ca trebuie sa apara in curand la drive test (aveau deja un R1250RT), dar concluzia a fost clara pentru mine: Vivi are un motor mult mai sprinten decat ma asteptam eu.
  8. Deocamdata e bine de stiut ca se poate, multumesc. Revin cu un telefon cand ma decid ferm (si dupa ce iau cateva pastile de nitroglicerina pe langa mine ...)
  9. Salut, se poate transporta o motocicleta pe traseul Romania-Spania (zona Valencia/Alicante) si retur?
  10. Da, exista si variante interioare, eu am doar varianta exterioara. Nu le dau jos. Tin motocicleta sub husa tot timpul si am grija sa nu se vada pe langa husa. Iar daca mi le fura nu e chiar asa mare paguba, am dat cam $25 pe ele pe aliexpress.
  11. Bine de stiut, multumesc. Citisem https://my-fobo.com/product/fobobike#specification (partea cu "FOBO strongly recommends use of sensors with only metal valves...") si m-a pus pe ganduri, am niste senzori cu greutate similara. Dar cred ca o sa le dau o sansa valvelor originale.
  12. Foarte buna ideea, mersi. Nici macar nu ma gandisem la astea de 60 de grade.
  13. Multumesc pentru sfaturi. Intrebarea a doua acum Stie cineva unde pot sa gasesc un set de valve metalice care sa se potriveasca pe rotile de 1000XT? Am incercat valvele tip T de la Fobo (https://www.fobotyre.com.au/tyre-t-valve) dar mi s-a spus ca nu se potrivesc pe roata din fata, pentru ca are un canal destul de adanc in interior. Asa ca am mai cautat pe google, dar aparent nu stu ce sa caut, pentru ca nu am gasit nimic. Initial ma uitam dupa valve T, acu ma multumesc si cu niste valve normale. Vreau sa pun niste senzori TPMS si nu prea imi vine sa-i pun pe valvele de cauciuc, chit ca au cam 8-9g fiecare.
  14. Salut, am nevoie de un sfat: am un V-Strom 1000XT si vreau sa-i pun incalzitoare de ghidon. Stiu ca exista variante aftermarket, dar ma intereseaza cat de bune (sau proaste) sunt cele de la Suzuki (adica https://shopbikes.suzuki.co.uk/catalog/product/view/id/59877/s/57100-28860-000-heated-grip-set/category/1649/). Stiu ca sunt mai scumpe, dar imi place cum arata pe motor, nu mai e nevoie de o unitate separata de comanda asa cum am vazut la cele aftermarket.
×
×
  • Create New...