Sari la conținut

crazyfrog

EX+
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    1990
  • Numar Moto
    indoit, bineinteles..

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Minimobra, Mobra, Ij, Zundapp, Yamaha XJ, ZZR250, EX400 GSX400, ZZR400, CBR1100XX, ZX400, GSXR750, GSXR1000, VTR1000, ApriliaRSV, R1, Hayabusa. Plus scutere si trotineta cu motor.

Vizitatori Recenți Profil

294 citiri profil

crazyfrog's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. @bogdan_harea Risipa de timp si energie de care vorbesti este mult umbrita de risipa facuta de chiar idolul tineretii tale motociclistice, care a suferit mult ca nu a avut vioara intai la revistele de auto in care scria de moto, iar cind a ajuns sa o aiba in sfarsit s-a apucat sa il balacareasca pe alde bietul Cristian Stanescu de la moto life si direct si sub pseudonim, si cu motiv si degeaba si intr-una, de ne-a stricat la multi cheful si bucuria ca se deschisese inca o revista. Culmea, pastorita de el. Adica si-a dat singur in cap. Nu ca Stanescu o fi mai breaz, da macar statea cuminte in revista lui si daca scria timpenii, (si scria deseori, da il iertai, asa ca pe un copil mic..) macar o facea pe banii lui. Pe Nastase, desi il caracterizeaza acelasi infantilism, (probabil pitoresc acu vreo 20 de ani cind nu se intimpla nimic si bun-rau, era singurul) nu poti sa il ierti cum nu poti sa il ierti nici pe copilul ala rau care chinuie pisici si iti pune piedica atunci cind intorci capul. Acestui copil Nastase merita sa ii tragi cite o chelfaneala epistolara de cite ori prinzi ocazia, ca sa isi redimensioneze maretia la proportiile ei firesti. Cit despre mine, zici ca am suferit. Poate, ca nimeni n-a avut viata perfecta, da eu unul m-am vindecat la timp de cite ori am suferit cu ceva, insa unii sufera in continuare, si de aceea trebuie ajutati sa li se curme "suferinta" Stii la cine ma refer..hehe. Cit despre anonimat, il pastrez. Daca Nastase si cei trecuti de prima tinerete odata cu el reprezinta "barbatia" atunci vreau sa ramin etern copil si las si anonim. Desi exista riscul sa ma recunoasca vreo fata careia i-am scris vreodata vreo scrisoare si sa ma treaca brusc in rindul "barbatilor" PS Am avut si eu mobra. Mi-am cumparat-o pt ca imi placeau motoarele. Dar asta era demult. Si am si eu citeva cupe din campionatul national dar nu public poze scanate cu ele sub pseudonimul freedom.. hehe
  2. Da, cel cu Sahara a fost un articol F. bun. Desi scris la persoana 1, nu dadea nici o clipa senzatia ca ar fi altceva decit relatarea unei aventuri autentice prin ochii protagonistului. Daca si la intoarcerea de la Pripiat Bogdan o sa scrie tot asa note de calatorie, autentice, fara inflorituri burlesti (ca altii.. hehe) o sa fie inca un articol captivant chiar si pentru cei fara realizari motociclistice. Oricine citeste cu placere ce fac altii, care fac un nume bun motociclismului, fara a se pune neaparat pe ei in prim plan. Abia astept urmatorul.
  3. Nu am cum sa injur revista Motociclismo si nici Univers Moto. Sunt 2 publicatii solide care in proportie covarsitoare provin din bazinul editorial al revistelor mama. Iar alegerea justa a subiectelor internationale care atrag si intereseaza publicul roman este o nota buna pentru coordonatorii redactionali ai editiilor romanesti. Cu toate acestea, continutul produs prin contributie autohtona, nu are cum sa nu fie mai important, pt noi cei de aici. Si in aceasta idee, atita timp cit Dan Nastase apare in caseta redactionala, orice comentariu sau critica despre el devine automat asociata cu revista. Si orice articol publicat sub semnatura sa se reflecta indirect asupra credibilitatii sau imaginii intregii reviste. Sa speram ca aceasta influenta va fi atit de pozitiva pe cit o doriti si o credeti voi, dar daca nu, asta veti descoperi singuri in tirajele distribuite. Univers Moto nu a simtit in nici un fel plecarea lui Dan. Ba chiar a trecut neobservata, in afara comunitatii apropiate a cunostiintelor sale. "Aptitudinile" redactionale ale lui Dan insa, aproape au distrus revista UM. Pentru ca, contrar a ceea ce afirma el public intotdeauna, revista nu era a lui, nu a facut-o "la rugamintea nemtilor" pe care el i-a acceptat, ci brand-ul Univers Moto a fost creat de marketing-ul Motor-presse pt Romania, la fel cum Motociclismo nu e a lui Ciocalteu sau Bacila ci este un brand Edisport, licentiat doar acestora. Insa un brand poate fi distrus asa cum este si creat. Ghilimelele din titlul post-ul meu sunt o aluzie clara la persoana lui Nastase. Si un semnal de alarma mascat a ceea ce poate face personalitatea lui reala si jurnalistica. Daca voi ati reusit sa il tineti sub control, atunci felicitari. Desi sincer ma indoiesc. Iar articolul cu pricina, pe care l-am satirizat, e un plagiat evident, pentru cine stie putin engleza, fara nici o mentiune clara la realii autori, pt ca mentiunea titlului unei publicatii, fara autor si publisher, nu tine loc de agreement de republicare. Asta a fost si este stilul lui Dan. De aia l-am numit impostor, si din pacate a convins pe multi de "valoarea " sa, care s-a bazat intotdeauna pe exploatarea neinformarii sau a credulitatii celorlalti. Asa cum spuneai si tu. Unii nu stiu engleza.. Iar altora li se prezentau "Aventurile lui Dan si Manuela la munte si la mare" drept culmea touring-ului si offroadului. Ajunge sa va uitati chiar acum pe sectiunea intilniri si evenimente de aici de pe site. Niste baieti entuziasti au plecat de capul lor cu motoarele la Cernobil. Au deja 9000 de vizionari aici pe site. Ala e subiect romanesc, nu traducerile lui Nastase de pe net sau amintirile din excursiile si cursele personale. Au mai facut si fac si altii calatorii si curse. Si recente chiar, nu din 1974 toamna.. Jurnalistul autentic, valoros, scrie despre altii nu isi face autobiografia, iar atunci cind nu poate, nu plagiaza la limita interpretarii.. Eu am scris si o sa mai scriu, nu obsesiv ci repetat. Si despre Dan si nu numai. Adevarul poate aparea uneori ca un atac la persoana.
  4. Mai da ce tari sunteti la combatut! Va credeam mai creativi. Cred ca cel mai tare va deranjeaza ca nu injur sau nu spun ceva care sa va faca sa strigati "lupul" Daca motociclism.ro este un site public si nu site-ul vreunei societati inchise sau secrete, atunci sa stiti ca accesul aici se face pe baza de mail, nickname si parola. Nu pe baza de merite ale vietii de motociclist sau jurnalist sau doar una sau nici una din ele. Ca daca ar fi asa ar trebui sa fie dati afara vreo 99% din useri care in opinia voastra nu au merite cit meritele inchipuite ale lui dan nastase. Voua vi se pare ca Dan Nastase e vreo legenda, mie mi se pare ca e un biet impostor care din egoismul sau a facut uneori mai mult rau decit bine "vietii motociclistice". E parerea mea. Anonima. E strigatul gloatei. Nu va place, n-o cititi. Vezi, asta e frumusetea unui forum public, a democratiei in general. Trebuie sa traiesti alaturi de parerile care te incurca. Nu ascuns in spatele unui titlu de revista unde scrii numai tu, iar posta redactiei sau phony express o controlezi sau o scrii tot tu. Nu va convine forumul? Scrieti la revista. Acolo eu si altii nu avem dreptul sa intram, ca-s banii lui Ciocalteu nu ai mei si face ce vrea cu ei. Nici acolo nici pe site-ul motociclismo.ro care nici nu prea merge dealtfel. Eu si altii putem sa ne hotarim sau nu sa va dam cei 7,9 lei sau nu, si sa citim sau nu reclamele care va platesc salariile. Si sa va birfim sau nu in piata publica. Adica pe forum, la adapostul anonimatului. Daca ma prezint inseamna sa intru in joc si nu am de ce. Prefer sa fiu un mic plebeu, un amarit de cititor "nerealizat" motociclistic, dar cu drept la opinie. Cand te sui in fata multimii sa ii prostesti sa te voteze sau sa te cumpere, si cineva iti striga huo, ce faci? Ii ceri buletinul si cv-ul? Nu. Ii raspunzi in asa fel incit sa-l convingi, nu incerci sa-l ucizi, pt ca nu ai nici o sansa. Esti prea mic in fata multimii. In fata celor mici, multi, dar platitori. A simtit vreunul din voi vreodata asta? Si cind nu mai esti pe placul plebei, a amaritilor fara realizari motociclistice, a platitorilor de revista, cind ramai doar cu o gasca mica care bea bere cu tine si te pupa in renume toata ziua, ce faci? Pai faci ce a facut Dan Nastase la Univers Moto. Pleci sau se inchide revista. Care acum isi revine incetisor, dar nu din lipsa lui ci din prezenta lui prea indelungata, care a dezamagit o majoritate ce vroia sa citeasca Motorrad in romana si in schimb a ajuns orbita numar de numar de farul lui Nastase din editorial. Putinele subiecte romanesti (pt ca nu se pot face inca 70 de pagini pe luna doar din ce se intimpla in Romania moto) au fost monopolizate, nu de dorintele majoritatii motociclistilor ci de egoismul lui Dan de a se prezenta pe sine ca regele (si regina) domeniului. (si de a mai servi pe blat un prieten doi din importatori care erau atenti si mai dadeau cite un decont de benzina international, sau cite o manusa macar..) Echilibrul editorial-comercial, romanesc-strain, atit de necesar existentei REALE nu idealizate a unei publicatii, a fost rupt de cultul personalitatii lui Dan Nastase. Dupa care a plecat si a esuat la voi la revista. Si a devenit nu problema mea ci problema voastra, draga redactie.. Avem asa de mare nevoie de idoli de lut ca sa il promovam in continuare pe Don Quijote si Dulcineea moto? Cred ca e mai mare nevoie de un circuit, de informatii obiective, de o groaza de lucruri pe care pasiunea noastra nu le are inca. Lasati broscoii sa oracaie, ca fac bine .. Daca nu au dreptate n-o sa-i asculte nimeni, nu? Unde sunt broaste, e apa curata..
  5. Daca vreti un loc mai "urban" e un bar/pub pe splai intre victoriei si izvor, pe dreapta dupa benzinarie. Nu are firma, scrie doar..YAMAHA!! Am fost pe-acolo sapt. trecuta si baiatu'de acolo care e motorist a zis ca Duminica da discount la scuteristi/motoristi si pune si motogp-ul la plasma. Eu m-as duce sa vad GPul la racoare.
  6. Haha..uite mah, ce am gasit navigand pe infernet. Articolul original cu the engine oil bible din care Cavalerul Copy Paste si-a tradus singur si fara ajutor informatia despre Moartea Neagra! Nu stiam ca e asa simplu sa devii "Regele Motociclistilor" cu o vizita-doua la Amkart, sa te vada lumea si o ora doua pe net, sa facem banii de o bere.. Pai daca asa se face jurnalismul, hai sa ne luam mai bine abonament pe Click Net de banii de revista si citim si singuri. http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html © Christopher J Longhurst
  7. crazyfrog

    Rusine

    Ca un cotidian ca Ziua se vrea sau este respectabil e o discutie lunga. Insa orice publicatie care isi asuma rolul de voce si oglinda a unei comunitati ar trebui sa ia atitudine direct, nu numai prin contra articole. Daca scria cineva in vreun ziar sau chiar aici pe forum un articol similar, dar antisemit sau anti- rromi sau cu atacuri la adresa ..minerilor, sa zicem, ne trezeam cu 7 procese de la 7 organizatii, cu demonstratii in strada si cu smardoi la usa. Una e sa zici ca Dan Nastase are un stil desuet de scris sau ca revista Motociclismo are greseli de tipar,si alta e sa iti doresti (doamne fereste) moartea intregii redactii si sa povestesti cum te vei bucura de ea. Cam asta exprima "jurnalistul" de la Ziua, si dupa parerea mea cred ca ar trebui obtinut un raspuns oficial de la aceasta publicatie si facut cunoscut atit prin revista cit si pe forum. Cred ca ar fi un gest care ar exprima intr-adevar ca publicatiei Motociclismo ii pasa de imaginea inca micii si eterogenei comunitati moto si nu doar de propriile tiraje si incasari publicitare sau de alta natura facuta pe spatele ei. Poate suna dur, dar e parerea mea (de broscoi nepopular:) Acum sa vedem cavalerii cum lupta...
  8. Am o dilema. Ce o fi mai bine, sa construiesti un personaj fictiv si circotas in spatele caruia sa se afle o persoana reala, si sa se cheme forum, sau sa construiesti 10 personaje reale in fiecare luna care sa te linga si sa te pupe si sa te ridice in slavi, in spatele carora insa sa fii tot tu, si sa se cheme "posta redactiei"? Varianta a doua s-a mai vazut aplicata, slava domnului nu la revista de fata inca, asa ca daca raminem doar la prima versiune de forum, eu zic ca iese toata lumea mai cistigata.. Cit despre regi si astea.. nu mai e loc. Regele cailor putere e Daniel Onoriu, regele motociclistilor e Dan Nastase.. Dar daca ma pupa cineva in.. avatar de 3 ori, prind si eu macar post-ul de print.. Hai, gata. Urmatorul articol.
  9. Mai draga, e foarte impresionant.. V-am zis eu ca suntem in clubul sfintelor fecioare.. Am indraznit sa pingarim un viteaz salut de pionier.. Eu nu am criticat sau satirizat vreo revista fie ea UM sau ML sau MTCCLSMO.. (cred ca asa se prescurteaza..) eu am ras copios de ditirambele nobile ale cavalerului cazut si ramas fara cal, care nu se abtine nici acum de la glume pompoase cum e articolul in cauza.. hehe. Ma rog, stilul lui. Iar eu am stilul meu. Daca nu va place, scrieti voi mai bine. Sunt convins ca sunt destui care s-au saturat de consens in jurul "iubitului si nobilului conducator" fie el motociclist sau om politic sau amandoua. Mai era unul Iliescu, care ne dojenea la consens da l-au votat si l-au scos afara.. Urmatorul a fost Nastase. Adrian. Aceiasi soarta.. Astia de pina acum erau in politica. Mai e unul. La moto. Tot Nastase.. o fi vreo coincidenta?.. Da pe cel din urma nu tre sa il scoata nimeni pe bara ca e simpatic. Ne face sa ridem, iar risul e unul din efectele secundare ale jurnalismului de calitate, nu? Asa ca nu e loc de cearta, doar de umor. Asteptam cu interes seria a doua a articolului, "moartea neagra in doi timpi" cu aplicatie la mopeduri si propulsoare de tuns iarba.. Maestre, ai cuvintul!
  10. hehehe.. da freedom si richelieu si .. altele cum crezi ca se decripteaza? Tot Nastase sub alt coif .. hehe.. e veche tehnica de la lansarea lu'univers moto si scandalul pluralist de atunci cu stanescu saracu' da ce-mi place mai mult e cind vad ca imediat ce faci vreo critica sau satira pe forum sar cavaleri ai inchizitiei si te aduc la ordine si ginduri bune, de parca ar fi aici clubul sfintelor fecioare, nu forum de motociclisti "boiemi rebeliti si eliberati" vorba unora.. Asteptam cu interes cel mai potrivit raspuns
  11. http://abc.net.au/rn/ockhamsrazor/stories/2007/1895697.htm Baieti, cu respect pt destinatiile voastre de vacanta, sper ca nu va duceti pe urmele Elenei Filatova aia zisa Kidofspeed care a publicat pozele alea cu cernobyl in 2004. Aveti mai sus un link care explica cum ala a fost pe jumate hoax. Adica fata si-a luat casca cu ea si a facut excursia cu autobuzu pe care vad ca o vreti si voi si a facut pozele cu casca pe mina. Restu sunt facute in padurea de linga casa.. cu motoru'lu barba'su. Adica nici vorba de calarit motoare printre strontisori. Femeia isi facea doar publicitate pt o carte pe care o vinde cu patruj'de dolari pe net.. ca tre sa manince si ea la fel ca si redactorii moto de pe la noi. In rest bafta si plumb peste koitze.... )
  12. In primul rind tin sa aduc sincere felicitari tuturor baietilor (si fetelor, ca o vad si pe Renatta pe acolo..) care fac aceasta revista posibila. (in ciuda altor publicatii imposibile dintr-o anumita parte a presei de specialitate, sic!! ) Bravo, tineti-o tot asa, pe cind ne dati si poster si CD si premii in bani, la pret de coperta cu discount 100% cum isi doreste fiecare motociclist pasionat care vrea mai mult? Am remarcat insa ca aveti acolo prin preajma redactiei pe unul mic, dar care promite, si pe linga care, un Marc Sandu, sau Mircea Eremia sau Frederico Aliverti si Cristian Cavaciutti sau Marius Bacila (uups.. asta-i sefu' deci numai de bine.. ) ; toti acesti jurnalisti intra intr-un con de umbra! (ceea ce e bine, ca-i cam cald afara..) E trecut in caseta tehnica ca si consultant, ceea ce ma face sa cred ca are dreptul din cind in cind la cite o consultatie gratuita. Ceea ce este cu atit mai bine! De cind am citit articolul sau din Nr.2, numit "merge ca(np)uns"si inspirat din thrillerul cu acelasi nume, pe numele sau "The engineoil bible", am intrevazut curajul sau aproape religios, de a pune problema atit de direct, si de a inchide inca din subtitlu oricarei publicatii coranice sau talmudice despre ulei, orice posibilitate de a se impune! Am citit cu sufletul la gura despre "moartea neagra", citez: "o oribila substanta neagra si lipicioasa (care) a fost cauza defectarii tuturor propulsoarelor" si am coborit intr-un suflet la bietul meu scuter ca sa constat usurat, ca are motor si nu propulsor, deci pentru o vreme cel putin e imun. De fapt ce e moartea neagra si ce vrea muschii ei? E un flagel istoric, cu originile in uleiul de tigaie si inrudit cu pecinginea anvelopei, mucegaiul ghidonului sau buba pistonului, si care in secolul XXI asa cum bine puncteaza autorul, s-a transmutat si.. (acum citez:) "duce la crearea unor depozite reziduale gelatinoase. Este ca un fel de smantana neagra.." O boala generalizata a motoarelor, care din 2005 incoace produc "noroi" orice ai face.. Oricum clarificarile si precizarile ulterioare ale acestui curajos cavaler al motopixului au darul de a ne mai reda zimbetul pe buze. Rasuflam usurati afland ca uleiurile minerale sunt naturale iar cele sintetice sunt produse in laborator si nu in fabrica. Si in ciuda diverselor "scoli" care au diverse puncte de vedere sau a binevoitorilor si a oamenilor de marketing care nu au facut niciodata altceva decit abureli, autorul ne scoate din aceasta ceata si ne sfatuieste salvator si la obiect: folositi intotdeauna ulei de cea mai buna calitate. Ce e aia? Aflam probabil in numarul urmator. De la citirea articolului am luat hotarirea sa deschid scest topic in care fratii si surorile motociclistice sa semnaleze si ei articolele care le-au "placut" mai "mult". Gentleboyz start your toyz! Va salut cu parul!
  13. Mai dragilor, da voi cu cine faceti distributia? Ca unde sunt puncte Rodipet nu au auzit de voi iar unde distribuie Hyparion -(OMV etc.) nici atit. Vezi ca va da tzeapa Hassan Audi de la Rodipet si va da revista direct la retur.. Mai pe scurt e f greu de gasit. Luati si voi de la distribuitor lista cu chioscurile unde au dat-o si publicati-o macar pt. orasele mari, ca altfel lumea renunta usor si isi mai ia 2 cole la 2 litrii de banii aia.. Asa un sfat. Sper sa nu va ofuscati orgoliile din atit
  14. crazyfrog

    SMAEB 2007

    SMAEB SCUTY-RACE O mini etapa de mini motociclism cu miniparticiparea FRM si a citorva minisponsori La efort minim distractie maxima!
×
×
  • Creează nouă...