Sari la conținut

Guzzistul

EX+
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2006

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Moto Guzzi Sport 1100

Guzzistul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutari, Salutari Uite asa mi-ar place mie sa ma plimb prin tara.... exact cum arata poza ta; Cu un Guzzi de cruaziera prin munti. Sa respiri aer de munte, sa te opresti din cind in cind sa admiri frumusetiile tarii, sa visitezi manastiri ... la mine aici, cum spun am mers pest 3000 km si am vazut acelasi lucru pentru majoritatea drumului - deshert. Mergi a proasta de simti cum se raceste clima de la latitudine la latitudine iar pe drum nu tu peisaje, nu tu serpentine... doar drumu parca tras al dracu cu liniaru la nesfirsit. Intr-o zi cind o sa-mi permita cofarul am sa revin in tara doar pentru acest lucru. Sa o vad cum mi-ar place mie de pe saua tsoaglei Pina atunci mai visez putin.
  2. Nu am mers inca cu Breva dar un lucru (din pacate) tin minte; am vazut o Breva noua ramasa la margine de sosea acum vre-o doua luni. . Am mai citit si pe Internet ici si colo despre unele plingeri privind Breva. Cica sistemul de injectie se defecteaza usor la ele si trebuie cipul electronic ajustat, cica unele se supra incalzesc... De fapt precum poate stii Guzzile sunt notorii pentru imperfectiuni din fabrica. Tsoaglei mele i-am facut de curind servisul... parca ia mai dat un pic de viata. Ii fac servisul in mod religios la fiecare 5000 km. Asa ii invatata cu fostul stapin (coleg de lucru care de fapt e nebun; are 4 Guzzi (Cali 1100, un Le Mans, un Guzzi Sport 1100 un alt Cali nou tot 1100 si un Ducati 999) Eu nu de mult am avut concediu si am facut o calatorie din Brisbane (Queensland) pina la Hay (New South Wales) dus intors 3200 km. Abia la drum intins incepi sa te intelegi cu ea asa la un nivel mai profund. Doar de pe la 120 km/h in sus incepe sa isi vina in fire. Vibratiile dispar intru totul si simti ca, caracterul motocicletei se schimba. Odata asezata la drum deschis (auto strada) o simti cum toarce intins si e flaminda de sosea. Simti bataia pistoanelor aproape de genunchi ... o simti cum lucreaza, cum raspunde harnica la acceleratie.. parca numai ca sa te faca fericit ca ai cumparat-o nu stiu ... dar cind motorul merge bine (in cazul meu aproape tot timpul) e imposibil sa nu te atasezi de el. Singura problema e pozitia corpului in timpul calatoriei. Primii 200 kms merg usor dar dupa aia ti se pune in spate. Mai bagi gaz sa tii piept cu vintul, sa te mai proptesti in el in a te mai odihnii dar n-o poti tine tot in 160 km / h Precum poate vezi si in poza ghidonul e dus jos pe furci la maximum ... asta mai mult pentru effect cosmetic. Adica arata mai agressiva..... dar unde ma infoiesc cu ea la altii pe la intersectii platesc cu dureri de shale atunci cind nu ma baga nimeni in seama :-) In sfirsit Moto Guzzi, in Australia este considerata o marca exotica. Multe din companiile de asigurari (in afar de doua de care stiu eu) nu ti le asigura. Intr-o zi sper mult sa vin din nou in Romania si sa o iau asa cum se cuvine. De la un capat la altul pe sa
  3. Multumesc mult. Da intradevar sunetul e tare. Tobele sunt deschise la maximum :-) face multa zarva
  4. Nu stiu de MG Breva dar tsoaglei mele nu-i place de loc aglomerarile, startul si stopul continu. Ambreajul si acceleratia sunt grele (ca dupa 6 luni iti face pumni de piatra nu alta). Cutia de viteza e rudimentara si clankaie cumplit la fiecare shimbare de viteza (mai ales in jos) ... Ca performanta motocicleta mea e usor loata de o Honda 600 cc - fara nici o discutie (poate nu asa mult in curbe). Acum. Motto Guzzi are un motor 'agricol' care nu a avut mari schimari in ultimii 30 ani. Este un moto simplu si relativ usor de intretinut. Servisul se poate face chiar si acasa, fara sa ai nevoie de unelte specializate. Motocicleta e realtiv grea, lucrul care mi-a salvat pielea in citeva ocazii cind am intrat in curbe cu viteza prea mare - greutatea ei a assistat automat la redresare si a scos-o din serpuiri. Motocicleta are transmisie prin cardan - nu tu probleme cu lanturi inlargite, ruginite sau roti dintate tocite ... cardanul te tine 150.000 km fara sa-l schimbi. Acum. Motivul pentru care eu am ales Guzzi (lucru Italian si fusherit) si nu o marca Japoneza este pentru ca Moto Guzzi are personalitate. Are o fire anume... un comportament pe care odata ce te-ai obisnuit cu el rar cind poti sa te mai desparti. Guzzi este tipul de moto care, daca ai grija de el, te poate tine pina la batrinete... De Guzzi se spune ca-si termina rodajul abia pe la 60.000 km (o exagerare bineinteles dar in ea e si o samanta de adevar)
  5. Buna ziua la toata lumea, Prietenii imi spun Doru. Locuisec in Brisbane, Australia si am avut prilejul de a va gasi pe internet Sunt pe motor doar de anul trecut si intr-un fel sunt mindru de faptul ca nu am calarit nimic in afara de Moto Guzzi... asa ca nu as putea face comparatie cu alte motoare Mi-ar face mare placere ca intr-o zi sa trag o tura prin toata Romania, dar din pacate deo-cam data nu-mi permite buzunarul Oricum pina atunci ma put bucura de povestirile si perpetiile d'stra
×
×
  • Creează nouă...