Sari la conținut

djwilly

Membru
  • Număr conținut

    67
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://.
  • Yahoo
    .
  • Skype
    .

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2000
  • Motocicleta
    Honda NX 250
  • Numar Moto
    1
  • Club
    ;

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda NX250
  • Interests
    .

Vizitatori Recenți Profil

568 citiri profil

djwilly's Achievements

  1. Salut, am vazut ce celalat topic creat de mine (acu 7 ani) a sudat cateva motoare dar este abandonat. Exista doritori pentru un mic grup de enduro sau trail ? E mai fain sa iesi la tura cu cineva , decat singur.
  2. Stimați Tovarăși, Ambalați motoarele, vine primăvara. Ce ziceți de o ieșire în 5 martie? Potențial ceva nu foarte departe dar fain.
  3. intr-un final problema sa rezolvat. In cazul meu nu stiu cat e de particular, dar am dat jos carburatoarele si le-am curatat ultrasonic. Dupa am remarcat, ca desi in carte scrie aberatii de pilot jet si membrane si dealea, surubul de aer/bezina nu a avea (de cand am cumparat eu moto) arc . Am montat un arc, l-am reglat la 1,5 ture si throttle stopper-ul la 3 ture. De asemenea am curatat filtrul de bezina din rezervor si am dat jos rugina din rezevor cu o solutie pe baza de apa (Metal Rescue) Nu mai tuseste deloc si merge bine.
  4. mersi de pareri, intadevar am gasit cartea deja demult. Cand am primit motorul in 3 cutii mari de lem (cadru, motor,acareturi). Am asamblat tot cu greselile si rectificariled e rigoare inclusiv un piston wiseco cu cota mai , mare. AM mers cu el azi inca o tura prin padure si trage bine in general dar nu trebuie bruscat acceleratorul ca se opreste motorul facand o bufnitura. Incep sa cred ca in esapament. Ceea ce nu prea suna bine. Rectific afirmatia de maidevreme, am dat jos bujia si e alba e interior(in ciuda diferitelor reglaje).Deci e prea sarac amestecul , dar de unde ia aer fals nu imi daus seama ca am golit un flason de spary de pornire peste tot si nu a sarit turatia absolut deloc. Eek are dreptate, trebuie sa dau din nou jos carburatoarele si sa vad cu amanuntul ce pute acolo.Am sa fac asta indata ce vin cele 2 kituri de carburator. Am sa postez rezolutia.
  5. intaleg afirmatia, se poate sa ia prea multa benzina. Cuiul punctor in ambele carburatoare pare sa fie la locul potrivit. Carburatorul curge putin cand NU e pornit motorul; dar cred ca e din cauza garniturilor uzate de la paharele. Se poate sa traga aer fals de la paharele? Membrana de vid nu are, este pe butuci de aluminiu (am uitat cum le spune, jigloare?) daca socul inchide bine, hmmm??? buna intrebare. Cred ca la momentul ast, singura optiune imi ramane sa cumpar 2x kit-uri de reconstruit carburatoarele cu garnituri si etc. sa vedem apoi... Dar imi puteti spune si mie ,care este pozitia standard al surubului de aer (ala galben ascutit care intra in carburator)? 1tura? Apoi care este pozitia standard a surubului de relanti(cel care ridica putin sau coboara jiglorul din carburatorul din stanga) tot 1 tura?
  6. OK, intaleg, dar cum scap de acest gol? bujia este negricioasa , evident de undeva ia aer fals... dar reglajul de relanti tine motorul la relanti, air surubuld e aer este la 1tura, daca il inchid putin parca se imbunatateste putin situatia, daca il deschid nu se intmpla nimic. DAca il deschid 3 ture moare.
  7. Nu are dop. Mai am o pereche de carburatoare. Si nici alea nu au dop. mersi » Post actualizat in 17 Aug 2016 10:32 am verificat si schimbat colierele de pe admisier. De asemenea si o-ring tot de la admisie ca sa evit aerul fals. Daca pun spray de pornire sau altceva pe admisie, nu schimba turatia.
  8. va salut, a mea capra porneste relativ bine, dar daca acelerez brusc motorul moare si face un pop. Nu imi dau seama daca e in toba sau carburator... In schimb daca o turez treptat, se tureaza corect si suna corect. Pariul meu este pe amestecul aer/benzina. In manualul de xl600r vorbeste (aiurea ) de un Pilot screw: http://www.hondaxl.it/download/Manuali/XL600R_honda/part_04_bis.pdf La mine este doar o gaura acolo jos fara filet fara nimic, deci nu am ce regla asa cum zice acolo. Supapele sunt noi, reglate, lantul de distributie nou. Relantiul stabil la 1300RPM Carburatorul l-am curatat cu spray de carb. Imi poate spune cineva daca am omis vreun reglaj la carburatoare? sau altceva? mersi.
  9. Pot primi si eu un numar de telefon in privat? Daca trec prin Timisoara cu Tiribomba, tare mi-ar placea sa fac o tura cu voi. Sau macar ca pasager pe o alta moto. mersi.
  10. Ma bucur ca topicul creat de mine a reusit sa organizezecateva ture moto in Timisoara. Asfalt uscat
  11. da pistonul wiseco este mai rezistent oarecum, am avut deja ocazia sa il pun putin la proba, si motorul a fost asamblat complet. Ce ziceam mai sus in nonsensul meu ca pistonul wiseco functioneaza altfel, este ca » Post actualizat in 03 Jul 2016 16:14 am avut ocazia sa testez pistonul wiseco, mie unul imi place si pare de calitate. Ce ziceam mai sus in nonsensul meu, ca pistonul wiseco e alfel, este ca : are 4 adancituri pentru supape, ceea ce pistonul original honda xl nu are Si sageata in sus care e echivalentul notatiei IN de pe pistonul original honda, vine de fapt nu spre admisie cum zic unii "destepti" ci spre esapament. Asa din cauza la un smecher deasta de mecanic francez am indoit un rand de supape, ca i-a fost lene sa se uite pi site-ul wiseco unde spune cum vine pozitionat. Apoi pozitionarea segmentilor dupa schema de mai sus e foarte corecta, da o putere, de tre sa ai grija cum dai drumu la ambreiaja, alfel o dai de gard. Ma bucur ca topicul creat de mine a reusit sa organizezecateva ture moto in Timisoara. Asfalt uscat
  12. mersi de apreciere » Post actualizat in 28 Apr 2016 08:10 Doar ca si explicatie pentru viitoare intrebari si cautari. Daca pistonul este Wiseco, puteti face o comparatie cu cel original si veti vedea ca are santurile pentru supape sus si 3 gauri fata verso + urechile de la axa sunt mai mici; ceea ce pistonul original nu are. Astfel pistonul wiseco in mod clar functioneaza altfel, evacueaza diferit etc. Pentru a obtine un randament corect (puteti face un test dyno dupa instalare) poza de mai jos descrie pozitionarea corecta a segmentilor pe un piston Wiseco.
  13. @ Berevoescu Mihai -Multumesc pentru explicatie, este logic ce spui si am sa tin cont @ florinelu07 - daca ne manca atunci nu trebuie scarpinat, ci trebuie spalat.... am pus deja segmentii vechi si pistonul vechi , total aiurea si a mers motorul. Distributia vine cu un lant nou, nue mare lucru de pus cum trebuie. Si nu am sa merg la un mecanic ca sa faca ce stiu si eu pe o caruta de bani. Intreb ca sa nu gresesc, nu pentru ca ma plictisesc. @ emilian_rks - Multam pentru informatie
  14. Va salut, pentru o honda PD03 din 83, model XL600r am cumparat un set piston nou Wiseco si am rectificat cilindrul la 101. Acum vreau sa asamblez motorul, am tot ce imi trebuie, dar in carte spune ca segmentii trebuie sa fie fata in fata adica la 180° unul de celalat, ca sa poata sa se roteasca. Logica mea spune ca se rotesc liber doarece pistonul nu are nimic pe el ,ce ar putea tine segmentul in acelas loc. Dar am vazut pe Utube diverse tutoriale de Clocking ,care zic ca trebuie pusi segmentii in anumite pozitii. Imi poate spune si mie cineva ,care a mai facut asta, cum trebuie montati segmentii?
×
×
  • Creează nouă...