Jump to content

emilian_rks

Super Membru
  • Content Count

    783
  • Joined

  • Last visited

About emilian_rks

  • Rank
    Enduro - turist

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    lukic_emilian

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Recas - Timis
  • Carnet moto din
    2007

Recent Profile Visitors

2,209 profile views
  1. Ce anvelope ai? Eu am patit asemenator cu Conti Trail Attack pe Vstrom si Heidenau K60 pe Transalp - tot cam in plaja aia de viteza. Au patit si altii - sunt discutii pe advrider.com despre voblajul la cele 2 tipuri de anvelope.
  2. Posibil sa fie mai scurt, nu l-am comparat cu ala vechi sa vad daca e diferit. Da, hyperpro e mai gros. https://www.stromtrooper.com/v-strom-modifications-performance/31816-sonic-front-hyperpro-rear-springs.html Tot in link-ul asta, arcul hyperpro pare mai scurt.
  3. Exact, fara saiba era motorul mai jos. Eu ziceam ca pe cricul lateral daca e mai coborata motocicleta, ea va sta mai dreapta, daca e mai ridicata - va sta mai aplecata.
  4. Mi-am facut un dispozitiv din lemn si cu un cric hidraulic tip crocodil ca sa dau arcul original jos si sa il pun pe ala nou. Imediat ce am pus arcul nou sus, statea mobra aproape drept pe cricul lateral cu preload-ul la minim, ceea ce nu era valabil cu arcul original. Asa ca mi-a facut un prieten saiba si e mai bine. Eu arcul l-am luat din UK de pe ebay.
  5. Da, la arcul progresiv spate a trebuit sa ii fac o saiba distantoare ca SAG-ul initial era prea mare. Pe fata incearca totusi cu niste teava PPR, iti tai 2 bucati mai lungi decat distantierele originale (sa zicem 10-15-20mm mai lungi), le pui sus si vezi cum merge, nu e mare bataie de cap - oricum mai ai si reglajul de preload din capacele de la furca. Daca nu iti place ideea cu PPR pe care sa il lasi acolo definitiv, dupa ce ai gasit dimensiunea corecta, poti sa iti faci distantiere din metal de lungimea potrivita.
  6. Salut, pune linistit teava PPR, eu la mine am taiat arcurile, parca 5 spire ca sa intaresc furca fata - am facut-o asa de test, daca merge bine, daca nu atunci imi iau arcuri mai tari. Dupa ce le-am taiat am pus 2 bucati de teava PPR in locul bucselor de tabla ce erau originale, ca sa compesez arcul mai scurt, peste arc oricum vine o saiba deci PPR-ul nu sta direct pe arc. Modificarea asta am facut-o in 2013. Anul trecut am schimbat uleiul in furca si tevile PPR si inca aratau OK, nu aveau buza sau crapaturi. Plus, am mai facut chestia asta si la Tranalp, dar cred ca un an dupa ce am facut la Suzy si n-are nici Transalpu-l nici o treaba.
  7. 6. recomand prin Jina: https://goo.gl/maps/TxXQc6iGDoasxktX8 7 & 8. daca ai timp, e mai frumos asa: https://goo.gl/maps/tsUvbR51xY4vzsFCA
  8. De la Oravita pana la intersectia de dupa Racasdia unde faci stanga, asfaltul e cam prost, valurit, peticit si cateva bucati proaspat asfalatate. De la DN 57 catre Sasca drumul e foarte rau, plin de gropi si asfaltat nou ici - colo, cu treceri bruste de la asfaltul nou la vechi. De la Sasca la Carbunari: a fost candva asfalt, acum e mai mult macadam, iar bucatile unde a mai ramas asfaltul, e plin de gropi. In Carbunari e asfalt nou. De la Carbunari la Moldova Noua e macadam, parca mai bunicel decat Sasca - Carbunari.
  9. Adica pinionul fata cu un dinte in minus si pinion spate cu 2 dinti in plus fata de configuratia originala.
  10. Al meu la 71500 inca nu era intins, doar rolele aveau joc mare si de aia l-am schimbat.
  11. Eu pana am reusit sa fac rost de o cheie de bujii de Honda Transalp care merge si la Domi, am folosit o cheie tubulara din teava, ca aveam un set cumparat, dar a trebuit sa rotunjesc putin colturile.
  12. E neasfaltata bucata intre granita jud HD cu GJ si pana la intersectia catre Cerna Sat: https://goo.gl/maps/iQgdndxaQ4o Inainte de Cerna Sat mai sunt ceva urme usoare de asfalt si drum betonat. Eu am fost anul trecut ultima oara, dar un prieten a fost acum o luna si drumul e la fel, neasfaltat, dar anul asta s-au pus si bariere la intrarea in parcul national Domogled.
×
×
  • Create New...