Sunt intradevar depasit de problema, da de scris tot am s-o fac, si de data asta mai in detaliu. Sunt sigur de faptul ca e o chestie minora de care doar voi la rece v-ati putea da seama, ca eu nu stiu...frate...
In vara motoru pornea la cald f bine, cu cat statea mai mult cu atat mai grea era pornirea...dupa 2 zile mai greu...dupa 1 saptamana dadeam vreo 5 min la demaror.Pornea si mergea inegal dar in cateva minute se incalzea si totul intra in normal. Acum a stat 2 luni la caldurica...si salut! Am scapat-o! M-am apucat ca omul gospodar...am curatat rezervorul si filtrele(benzina si suflat cel de aer), am pus benzina SHELL POWER RACING care are cifra octanica mare pe care am considerat-o de ajutor, verificat caneaua(e pe ON). Vine benzina,asta am verificat-o cu pompa alimentata. Scuipa pompa la ~1,5m. Am pornit mai jos. Curatat carburatoarele fara a le demonta separat. Au fost demontate bloc si nu s-a umblat la cele 3 suruburi de reglaj sincro.Curatarea a fost facuta sus la vacumetre si jos la plutitoare. Ce era acolo nici in carburile de dacie n-am vazut. Totul e clean. Am verificat cu demaroru' - compresia,dar fara ceas(trage). Gaturile din cauciuc ce fac legatura sunt ok.Nivelul constant este la ~1mm fata de capac, ceea ce e ok. Bujiile sunt noi si aprinderea e verificata: tesitura pe volanta vine la semn cand cilindrul 1 e la pc mort superior. Scantei sunt pe toate 4.
Nu stiu...fara sincro ar trebui sa porneasca!
Ce n-am verificat e evacuarea! Stie cineva ce rol au cele 4 suruburi de pe coturile de evacuare. Se poate aduna calamina si strangula evacuarea?
Scuze pt intarziere, problema inca nu s-a rezolvat.