Sari la conținut

gisurvey

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    TM
  • Carnet moto din
    2006
  • Numar Moto
    TM 99 GIS
  • Club
    free rider

gisurvey's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. gisurvey

    Yamaha Dragstar

    da, intr-adevar vad ca nici la nemti nu mai sunt in oferta cele 2 modele.... 650 parca nu mai era de anul trecut chiar... dar de aici si pana la "nu se mai fabrica"...V-star 2008 de 650 si 1100 este bine mersi la oferta in state. da' poate o fi alta motocicleta complet, ca vad ca si pretul e cu totul altul
  2. gisurvey

    Hog Romania

    Raspunsul la intrebarile tale (probabil retorice) se afla chiar in postul pe care tu l-ai scris (mai mult sau mai putin corect). Inainte de a mai incepe o inca polemica, incearca te rog sa intelegi ce am scris. PS Nu am H-D.
  3. de la un fan de Dragstar... marime+greutate: si eu am avut aceeasi dilema. cu toate ca la inceput ma orientasem pe ceva middle (600-800), am zis ca nu o voi schimba prea curand si asa am ales Dragstar 1100 Clasic, avand oarecum si posibilitatea. daca esti cumpatat si ai cat de cat talent la mers pe 2 roti, greutatea motorului nu va constitui o problema. pentru mine asta este primul motor si experienta anterioara la condus motoare era...0. l-am culcat o singura data, de pe loc, cand m-am suit prima data pe el, la prima oprire. dupa, nici o problema - sta singur in picioare ) pe el am invatat sa merg. estetic: look-ul este inconfundabil, parerea mea, in special daca vrei ceva clasic (pentru mine LIPSA radiatorului a constituit un avantaj aici)...dar pana la urma totul tine si de anuminte preferinte personale. tehnic: asta este, unii probabil ca nu vor fi de acord cu mine, dar eu unul nu vreau sa pierd timpul pe intretinere la motor, asa ca prefer ceva cat mai simplu: asa ca la plusuri poti trece cardanul si racirea pe aer - dezavantajele acestora nu mai conteaza ) customizare: cred ca ai ce alege, in special in state cred ca sta cel mai bine la accesorii dintre japoneze. probleme: pana acum...0. asta in 3000 de km, atat am apucat pana acum. singurul lucru care ma deranjeaza la ea, ar fi vitezele, care sunt prea scurte parca...dar sunt compensate de cuplu in mare parte. sper sa te ajute. multa bafta.
  4. de ce nu incerci la Romi?
  5. toata compasiunea pentru nefericitul eveniment si romanescul "putea fi si mai rau". talentul artistic de narator este insa incontestabil... multa sanatate...
  6. unde ai gasit-o, ca sa nu mai pierd si eu timp sa caut?
  7. cred ca incep sa ma clarific ... taxa de prima inmatriculare ne bulverseaza
  8. mersi de sfat lupule, ma voi gandi la ce ai zis
  9. ms klaus ok, deci asta insemna dragstar cred ... aaaa, ba nu. acum am inteles: intre yamaha si kawa cel mai bine este sa alegi HD si culmea, imi tot curg balele dupa un HD, DAR: 1. e primul meu motor 2. insist pentru unul nou, si la noi inca nu exista retea oficiala de dealeri+service 3. pretul Cele de mai sus pot fi considerate nesemnificative, dar se aduna. Asa ca mi-am facut urmatoarea socoteala: imi iau una din titlul topicului acum, si daca totul va fi in regula voi "avansa" cand voi simti ca trebe. PS mama ce ma enervez cand vad preturile din state. ce nivel de trai scazut trebe sa aiba aia fata de noi
  10. mersi am vazut si eu asta, si pe aici prin EU, dar mai ales pe site-urile din state. ce mi se pare interesant la americani este ca la ei motoarele se impart in doua categorii: HD si celelalte ; am impresia ca daca n-ai HD atunci cu greu contezi la numaratoare .
  11. Da, stiu - si eu discut despre 1100A = "Classic" pe www.yamaha-romania.ro sau aici . Oricum, am inteles ca modelul 1100 "custom" nici nu se importa in Ro prin dealer - si este cel pe care l-ai pus tu in atasament si care "aoleu", nici mie nu-mi place . Ca sa nu mai existe dubii, vb de modelul acesta:
  12. nu prea, pt ca in mod sigur il voi vrea schimbat intr-o luna. asa ca ... doar daca mi-l dai imprumut in schimb as vrea un FLSTC, ca in semnatura ta. dyna wide glide, softail classic si fat boy sunt preferatele mele, dar am zis sa o iau cat de cat usor ... (no joke here). PS apropos, aduce cineva HD noi in RO? mersi stai ca nu-nteleg: vad ca si dragstarul si vulcanul au acelasi cauciuc pe fata 130/90-16. la ce te referi atunci, sau care-i diferenta?
  13. e drept ca in mare parte ma gandesc sa merg cu el in oras (intr-o anumita masura ar tb sa fie si o chestie de utilitate - mai putin timp in trafic). dar ma gandeam ca voi merge "repede" . oricum, traficul in Timisoara nu este (inca la fel) ca in Bucuresti, deci teoretic trafic in oras stop&go inseamna max.15-20 min. e mult?
  14. Sunt incepator; nu vreau mai mica (mobra ) pentru ca nu vreau sa ajung sa-mi doresc dupa 2 luni sa o schimb; eu zic ca sunt destul de matur si cu capul pe umeri ca sa ma descurc cu subiectul asta. Diferentele tehnice intre ele le stiu, dar numai la rece - citite mai mult pe net, forumuri: 62-54cp, aer-apa, cardan-curea, pret, etc... insa in real life, cum e cu manevrabilitatea, fiabilitatea si altele care nu se citesc din prima? Eu inclin spre dragstaru' de 1100, impresia mea este ca si in state sta destul de (adica mai) bine, accesorii de customizat multe, dar aici (in Ro) pare a fi mai apreciat vulcanul, cred ca sunt si mai multi posesori. stiu ca pana la urma e o chestie subiectiva, dar as vrea sa aud si alte pareri pls: pe care din cele doua ati recomanda-o/alege, si mai ales de ce?
×
×
  • Creează nouă...