-
Număr conținut
169 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.mobilescu.ro
-
Yahoo
florin_escu@yahoo.com
-
Skype
florin_escu
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
1995
-
Motocicleta
Pegaso ML `97
-
Numar Moto
B 03 BeZMe
Informații profil
-
Motociclete detinute
Mobra, Minsk, Jawa, Aprilia
Florin_escu's Achievements
Newbie (1/14)
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Florin_escu în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
OK, Geo, am inteles atunci acea lipitura dintre 2 lamele trebuie sudata in puncte.... nu bat campii, stii lipiturile de la acumulatorii formati din mai multe celule, sunt niste lamele care se sudeaza in puncte de corpul celulei. Uite aici o "instalatie" home made ca sa-ti faci o idee (vezi mai pe la sfarsit). Asa ceva gasesti la cei care reconditionaeza acumulatori de laptop gen: GP bateries. -
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Florin_escu în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Geo, lipitura aia nu prea trebuie sa fie lipitura! Pe acolo trece un curent de ~120A la pornire, adica muuuult, daca ai o cat de mica rezistenta se va topi instant. Incearca sa ambutisezi cumva, adica sa presezi cumva firul in lamela indoita si abia dupa aia sa cositoresti. -
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Florin_escu în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Masoara cu ohm-metrul pe bornele diametral opuse ale rotorului, trebuie sa ai rezistenta mica, iar pe bornele alaturate trebuie sa ai rezistenta mare (infinit). Verifica si bornele cu axul sa nu cumva sa dea la masa vreo spira. Intre borne si ax trebuie tot rezistenta mare. -
Remu1, recunosc, ai dreptate! Asta e, dar dragostea ramane! Saracuta datea semne in a III-a de cand am luat-o si a tinut ceva (10 ani). Nu am ajuns sa vad ce si cum dar a fost desfacuta (dat motorul jos si "crapat" carterul) si intr-adevar are un nit rupt. Axul pe care se monteaza schimbatorul de viteze antreneaza un selector care este prins cu un nit de acest ax, mai este pe acolo si un arc care se pare ca a fost cauza initiala. Asta a fost vineri, luni ziceau ca refac nitul si-l sudeaza. Am noroc ca e perioada de concedii si nu prea au treaba la atelier! Sper sa ajung luni in timp util sa vad ce s-a facut. Daca am noroc plec pe roti de acolo!
-
Gata, am rezolvat-o... am "rupt" cutia de viteze! 2, 3, 4 acceleratie full, ambreiaj, frana, 4, 3, 2 un pic de frana de motor dupa care i-am dat a-ntaia fara ambreiaj si... TROSC... a ramas pe liber si nu mai intra in nici o viteza! NU am obiceiul sa schimb fara ambreiaj dar nu stiu ce mi-a venit! Am vorbit cu un prieten care repara cutii automate pentru auto si mi-a spus ca are un baiat care a mai reparat un F650 cu aceleasi simptome, se pare ca s-a rupt un nit de la selectorul de viteze, ce parere aveti? Ma duc maine la ei la atelier sa vad daca o rezolv repede, dar se pare ca nu mai ajung... si am muncit o saptamana la instalatia de tractare!!! Aline poti sa iei camera mea si platesc eu diferenta, oricum oferta pentru Madalin ramane valabila.
-
Numarul meu este: 0721.493.712. Eu vin 100% cu motocicleta "agatata", asa ca daca vrea cineva, am spatiu de transport Bucuresti - Pensiune - Bucuresti si in caz de defectiuni majore pot sa va pescuiesc de pe drum! Azi am "gaurit conserva" si am facut partea de prindere de pe masina, maine facem partea care tine motocicleta. Va tin la curent!
-
Ce parere aveti, credeti ca un grup pe WhatsApp ar fi de ajutor? (pentru participantii la intalnire, desigur) Ma gandesc ca putem sa ne strangem intr-un grup si sa ne transmitem locatiile de plecare, eventualele opriri sau chiar cere indicatii in caz de iesire de pe traseu! Daca-mi dati numele mic (sa zicem), numerele de telefon pe PM si aveti aplicatia instalata pot sa fac eu grupul si in felul acesta putem comunica rapid.
-
OK, pe asta nu o mai stiu, nu am ajuns atat de "adanc" in motor! Generatia 1990 - 1991, are alt cod de electromotor, deci nu se potriveste. Hopa, si generatia 2001 - 2004 are tot AP0294351 ,abia din 2005 este alt cod de electromotor. CONCLUZIE: electromotorul este acelasi pentru motoare care au echipat PEGASO intre anii: 1992 - 2004. Daca minte site-ul: http://www.apriliagenuineparts.co.uk/ , atunci mint si eu!
-
Adyficus, nu vreau sa-l contrazic pe Cristi dar eu cred ca merge, motorul are ceva modificari dupa intrarea pe injectie (2001). Dupa modelul GA pe rulmenti si pana la modelele pe injectie motorul (respectiv partea de pornire) a ramas neschimbat... cel putin asa stiu eu. Aveam eu pe undeva niste coduri, caut pe ani si-ti spun. » Post actualizat in 30 Jul 2015 18:48 http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-pegaso-650-1992-1996-starter-motor-1929.php PN pentru electromotor: AP0294351 http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-pegaso-650-1997-2000-starter-motor-1965.php PN pentru electromotor: AP0294351 Este acelasi electromotor intre anii 1992 - 2000. Cum era aia: Am zas!
-
Multi ani inainte si multi alti kilometri... fara catei (prietenii stiu de ce!). Este o provocare tehnica, sa vedem ce iese! Inca saptamana asta mai am ceva de livrat, dar de saptamana viitoare ma apuc de sudat. Va tin la curent. Si la mine pe "kilometraj" se apropie de 43, deci nu sunt departe, doar ca nu am experienta ta in km reali pe 2 roti!