-
Număr conținut
191 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
MS
-
Carnet moto din
1985 Cat. A,B,C,E
-
Motocicleta
Aprilia Pegaso 650 Garda
Informații profil
-
Motociclete detinute
mobra, jawa, jupiter 5, honda xl,aprilia pegaso
LGO's Achievements
Newbie (1/14)
-
Pentru cine are nevoie... » Post actualizat in 08 May 2016 18:45 motorul cu arborele cotit pe cuzineti si caracteristicile uleiului recomandat de Aprilia pentru Pegaso dupa 1995: Aprilia Pegaso 600 - 1990.pdf Aprilia Pegaso 650 - 1995.pdf Aprilia Pegaso 650 - 1996.pdf Aprilia Pegaso 650 - 2003.pdf Aprilia Pegaso 650 1992 - Parts manual 259.pdf Aprilia Rotax 655 1995 - Parts manual 894.pdf Aprilia Rotax 655-97 Service Manual.pdf Aprilia Rotax 655-97 Service Manual.pdf IP_Superbike4.pdf
-
Scrie in manualul de reparatie: Limit of wear: 304 mm Deci daca ai mai mult de 304 mm pe 21 de pini consecutivi schimbi lantul. Masuratoarea se face dupa ce ai tensionat lantul din cele doua intinzatoare de pe bascula, din cauza asta e mai incomod de facut, trebuie slabit surubul axului, intins lantul la maxim, masurat, apoi refacuta tensiunea normala a lantului. 2.16.2 CHECKING WEAR - Lock the rotation of the wheel pin (1) by means of the suitable spanner. - Loosen the nut (2). - Act on the left (3) and right (4) adjusters until the chain is completely tightened. - Count 21 pins ( 20 steps) on a branch of the chain and measure the distance between the two end pins. If the distance is larger than the limit indicated below, replace the chain, see 7.1.23 (REMOVING THE GEARING CHAIN). Limit of wear: 304 mm
-
vezi manual la pagina 78: demontare si montare cuzineti ambielaj. Vezi si schema circuitului de ungere de la pagina 10 si sper sa intelegi. Si inca o data spun ca nu are rulmenti cu ace la ambielaj. Daca chiar vrei se poate demonta cu o presa boltul din ambielaj, dar vei avea nevoie de unul nou si de un cuzinet nou si de scule sa poti alinia gaurile de ungere si sa presezi totul la loc si de multa experienta sa poti face asa ceva. Parerea mea e ca nu merita. Motorul de pe BMW este Rotax 654 iar cel de pe Aprilia este Rotax 655, diferenta esentiala este ca BMW-ul are 4 supape, iar Aprilia 5 supape,in rest au multe elemente comune.
-
Cu siguranta i-ti scapa ceva. Motorul are circuit de ungere cu carter uscat si doua pompe de ulei. Ca sa tina presiunea in circuit are cuzineti si la palierele arborelui cotit si la boltul bielei din arborele cotit, prin acesta existand canale de ulei. Conform manualului pe care il anexez sa te lamuresti, ambielajul nu este construit pentru a fi reparat, scrie acolo. Rulmenti cu ace au ambielajele de la motoarele in doi timpi care au ungere prin amestec de ulei cu benzina, motoarele in patru timpi cu ungere prin pompa de ulei au cuzineti, iar la piston toate au un lagar de bronz grafitat. @ MAD_BIKER Gasesti manualele aici: http://www.manualedereparatie.info/categorii/aprilia.html Sa auzim numai de bine! Aprilia Rotax 655-97 Service Manual.pdf