Jump to content

vetruvius

Membru
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

About vetruvius

  • Rank
    MENUMORUT

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.omarlupino.wordpress.com
  • Yahoo
    apostugheorghevictor@gmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    CJ
  • Carnet moto din
    1987
  • Motocicleta
    Suzuki DL 650 V-Strom
  • Numar Moto
    CJ 27 TOR
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mobra50, mobra hoinar (50), ij (350), jawa (350), simson 250 sport(250cmc, douĂŁ nopți ĂŽn padure :))) ); Tiger (maxi scuter cu motor Lifan, nu triumph), Kawasaki KLE, Suzuki Freewind, Suzuki V-Strom 650
  • Interests
    Destinatia? e doar un pretext...

Recent Profile Visitors

325 profile views
  1. Poate-mi dă cineva o idee ...am contactul foarte uzat, are joc mare, ar trebui să schimb butucul....știe cineva compatibilități, surse/ variante? Mă gândesc că în mod sigur v-ați confruntat și voi cu problema asta.... Freewind din 2001, 118.000 km....
  2. Am verificat presiunea în roți, am pus câte o picătură de ulei la simeringurile telescoapelor. În rest - inspecția vizuală...doar abia ce-a ieșit din "recapitulare"...
  3. Citind postările de mai sus dar și altele realizez ca în mare măsură motociclismul fie este un mod de viață asumat și asta nu înseamna neapărat motoare de multe sute de cai putere, tatuaje, geci, găști etc. Cred că apare tendința de a se separa "MOTOCICLISTII" de "UTILIZATORII DE MOTOCICLETE". Mulți folosesc motoare de zeci de ani și atunci când vezi acel om (care poate avea câteva sute de mii de km pe motoare) la lucru sau oriunde n-ai zice că-i motociclist nici în ruptul capului. Poate mi se pare mie dar se pare ca s-au încetățenit anumite preconcepte despre motocicliști: că sunt indisciplin
  4. Da...confirm, semeringul a...explodat, așa ca de "Sărbătoarea Muncii" voi fi conservar ))). Am subliniat ca vreau simering de 10 mm, sper sa găsesc. Pâna vine piesa, am scurs uleiul (spre norocul meu mai am pentru completat), o sa degresez zdravăn locul... Poate n-ar strica sa verific și la selector, la ambreiaj l-am schimbat anul trecut. Ca tot aveam senzația ca se uleiază un pic scutul... Bulinule, mersi de sfaturi!
  5. Posibil ca mi-a cedat un simering... cred că cel de la pinionul de atac. Am vrut să plec azi cu motorul si am vazut cum incepe sa creasca o balta de ulei sub el. Uleiul ieșea cam din dreptul pinionului de atac si s-a oprit imediat ce am oprit motorul. Ati mai pățit careva chestia Asta? Sunt destul de frustrat pentru că tocmai am facut o revizie si am schimbat toate consumabilele cu ocazia depășirii cu bine ă 100.000 km...si mă întorc în atelier cu ea după doar câteva zile...
  6. Dacă pleci la drum cu aparatul de fotografiat D-SLR si obiective e de preferat a fi transportate intr-un rucsac special , nu in cutii. Scuturăturile de pe drum nu le priesc defel, va puteti trezi la destinatie cu aparatele numa' bune de trimis in service...
  7. Vine eu. Unde? » Post actualizat in 06 May 2017 10:28 Nimeni? Ok...ne vedem pe drum )))) Sa vad unde se deschide harta )))))
  8. 92 800 km...primele "FUMURI" Astazi, la lumina piezișă din benzinărie am observat puțin fum din tobă dacă turez motorul... multi spun ca e normal, ca freewind-ul oricum consumă ulei, ca si in stare perfecta trebuie mereu sa fii cu ochii pe gemuletul de ulei. Totusi pana acum n-am observat fum in spate...Chestia e vizibila mai ales la rece. Cineva mi-a zis ca merge inca 20 000 linistit. E un motor care-mi place si chiar ma gandesc sa-l pastrez si daca iau altul. Pâna una-alta ma gandeam....sa fie oare doar simeringurile supapelor sau necesita o...reparatie amplă cu schimb de set si tot tacâ
  9. Vine toamna. Vin ploile, dar încă ne tentează să plecăm la drum. Plecăm pe soare, ne uităm pe site-uri, calculăm riscul, dar nu odată ne prinde vremea urâtă. Putem zice că vara asta ne-a călit cu ploi din belșug. Anul ăsta am întâlnit prima ploaie care m-a oprit realmente pe loc, intre Cluj și Turda. S-au oprit și mașinile. N-am crezut vreodată că pe motocicletă o să simt vreodată senzația de nesiguranță generată de....apă. Pur și simplu nu mai vedeam nimic...Dar să ne gândim cum să ne echipăm pentru umezeala și frig: Folia se ia peste un tricou tehnic, geaca de cordură deasupra. Pantalonii i
  10. La capitolul "igiena motociclistului" trusa de călătorie include următoarele: Prosop camping microfibră (se face incredibil de mic la împachetare), 1-2 aparate ras de unica folosinta, sapun, dușgel, pasta de dinti, deodorant, toate la dimensiunea "mini" (se gasesc la hipermarketuri), sare acră (la mag. bio), se poate folosi ca deodorant dar si ca opritor de hemoragii (rani superficiale) si dezinfectant, cateva buc. plasture cu rivanol, repelent insecte preferabil gel (e mai mic ca volum, ține mai mult), fastum gel (pt cei care au unele probleme), eridiarom 10-20 tablete, furazolidon 10-20 ta
  11. M-am gândit că ar fi util sa impartașim unii altora experiențele de drum în grup și mai ales individuale (acolo unde nu te ajuta nimeni și spiritul gregar dispare). Ponturi, situații, rezolvări, stil de viață și de condus. De toate ce ar putea fi util tuturor. Să încep eu, dând curs invitației de a continua după mine: Ești pe drum. Ai hartă, dar nu ai GPS sau smartphone. Sau dacă le ai nu ai unde le pune pe rezervor. Ai identificat succesiunea de localitați și puncte importante de pe drum, intersecții etc. Dacă ai un marker (preferabil subțire) poți scrie in ordine localita
  12. As face totusi un mic efort sa nu generalizez. Din respect pentru cei dedicati meseriei. Există și "nebuni" )
×
×
  • Create New...