Sari la conținut

B3b3_Mihai

Membru
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://talentklub.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pantelimon
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    CF Moto 300NK
  • Club
    Nu Fac Parte

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia RS 125, Kawasaki ZX750R

Vizitatori Recenți Profil

358 citiri profil

B3b3_Mihai's Achievements

  1. Legat de sunet, nu stiu cum sa reproduc un sunet in scris, a functionat fara nici o problema pana in momentul opririi, cateva minute, poate o ora dupa, nimic mai special. cat despre diagnosticare, as plati cu placere daca mi-ar fi spus ce are si ce costuri de reparatie exista, nu cred ca este de frica, nici de incompetenta, intrucat stiu sigur ca prin mana lui au trecut sute de motociclete si oamenii au fost multumiti. Eu am mai apelat in trecut la acelasi mecanic cu o alta motoreta si a fost ok, chiar cred ca a facut tot ce poate, de aceea am zis sa imi incerc norocul si aici. Un contact de la Silviu de la SKR superbikes? sa vad daca s-ar baga la o diagnosticare, daca spui ca este profesionist. Multumesc
  2. Acum 3 ani motocicleta aplecat la constanta, s-a intors, iar pe drum spre intoarcere s-a auzit ceva dubios, a functionat ok pana cand a fost oprita, iar de atunci nu a mai pornit. Acum am zis sa investighez mai amanuntiti si sa ii dau de cap, insa aparent nu este asa simplu. Legat de mecanici, nu imi vine sa o mai duc la nimeni, ca toti cer bani pt constatare dar nu ii dau de cap, iar asta a devenit frustrant. O sa incerc si treaba cu impinsul si revin cu feedback, multumesc. In contextul acestei postari am detaliat toate masurile ce au fost luate cat si detaliile ce mi-au fost solicitate pana in acest moment, calitatea verificarilor efectuate nu le pot confirma intrucat NU sunt de specialitate, asa cum am spus toate verificarile au fost efectuate de un mecanic cu peste 15 ani de experianta, daca acesta m-a indus in eroare spunand ca le-a efectuat si totusi nu a facut-o nu pot confirma sau infirma. Multumesc
  3. Motocicleta este din 99, mecanicul a efectuat toate operatiunile si din cunostintele mele este foarte priceput, facand motociclete diverse de peste 20 de ani, carburatie si injectie, ma gandesc ca are si scule si stie cum sa le foloseasca si care este tot procesul. Eu am detaliat toate etapele prin care a trecut si pe care mi le-a comunicat. Cablul gri este de alimentare, pentru modelul Kawasaky zx7R din 99 este un singur cablu gri care duce la CDI si are voltaj pe el ca sa alimenteze mai departe bobinele, am presupus ca discut ca cineva care stie cum sunt organizate motociclete Kawasaky. Legat de incercarea de a o porni impinsa nu cred ca a incercat, mi-a fost recomandat sa incerc sa o pornesc pe stander. Nu stiu sa iti raspund in acest moment daca bujia se uda, insa s-a incercat si cu spray de pornire si nu da nici un rateu, nu da sa porneasca nimic. Probabl ca o sa o iau de unde este insa din ce sesisez nu prea am unde sa o duc, multa lume se fereste de astfel de situatii, prefera sa schimbe placute si ulei decat sa isi bata capul, este mai banos si fara batai de cap ca cea pe care am descris-o. Daca ai vreo sugestie cu privire la cineva serios care ar putea sa-i dea de cap fara sa ia pielea dupa mine, as aprecia. Multumesc Salut, ti-l pot da cu placere insa nu vad de ce esti ironic. Am scris pe forum pentru ca aparent este dificil de gasit un mecanic care sa mai aibe chef sa munceasca la astfel de motocielte si sa isi bata si capul cand sunt probleme ciudate. Daca ai un sfat, o recomandare sau un numar de telefon te rog spune-mi as aprecia maxim. O zi frumoasa! Multumesc
  4. Salutare, am detaliat operatiunile in prim apostare, compresia este 12, asa cum am scris intr-un post anterior. Am solicitat ajutor cu cineva cu o motocicleta similara ca sa pot testa CDI-urile mele nu invers. 1. au fost inlocuite bujiile 2. curatat carburatoarele si reglat 3. verificat distributia si este la punct 4. compresia este 12 pe toate pistoanele 5. alimentarea s-a facut direct, am verificat si pompa care este functionala\ 6. am verificat canteia bujiilor, individual pe fiecare fisa 7. am inlocuit releul de pornire 8. am verificat senzorul de rotatie 9. am verificat cablul gri de la cdi si are voltaj pe el 10. nu are imobilizator ce consideri ca ar mai trebui sa fac?
  5. Salutare, credeam ca se vede, sunt din Bucuresti. Motocicleta este momentan in Baneasa. Multumesc mult.
  6. recomanda-mi unde sa o duc ca sa o faca, si daca nu o face isi asuma deranjul ca nu mai am nervi sa ma duc din floare in floare pana se gaseste cineva sa o faca, este frustrant.
  7. nu am spus ca nu a fost luata compresia, toate cele 4 pistoane au 12 bari compresia. Te ajuta aceasta informatie sa poti sa oferi un punct de vedere? Multumesc.
  8. Motorul invarte insa nu porneste, nu da nici un rateu, toate operatiunile de mai sus au fost efectuate de un mecanic, dar nu am reusit sa o pornim.
  9. Salutare tuturor, am lipsit mult din comunitate, insa acum vreau sa repar o motocicleta, este vorba de un Kawasaki ZX7R, am verificat distributia, alimentarea, pompa de combustibil, senzor de la came, curatat carburatoare, schimbat CDI, efectiv nu imi dau seama ce as putea sa mai verific ca sa vad de la ce ar putea fi, asa ca astept sugestii. In cazul in care exista posesori de acest model, care vor sa ma ajute sa o readuc la viata, as vrea sa testez CDI-ul in prima faza, am 2 bucati si nu imi dua seama daca sunt OK sau nu. Asfalt uscat colegi!
  10. B3b3_Mihai

    Accident Saftica

    Mai bine inchideti topicu asta, ca vad ca deja are alte conotantii, fiecare doarme unde isi asterne, nu inteleg ce va F**E pe voi grija altuia, vedetiva de vietile voastre, si daca doamne fereste o sa o patiti vreodata, rugativa sa nu dati peste unu ca voi care sa intrebe mai intai are bah permis? sau ce facea mah suferea de el? in loc sa ii dati primul ajutor si sa il ajutati cu orice puteti, astea inseamna sa fi om si nu animal "preteni" forumisti.
  11. B3b3_Mihai

    Accident Saftica

    Imi pare rau pentru voi cei care nu aveti ce face si stati pe forum si va dati cu parerea aiurea, in necunostinta de cauza, PILOTUL este tovaras foarte bun cu mine, iar in momentul accidentului eram cu el, cum a zis si Lazer soferul daciei a franat moment in care eu am trecut, imediat dupa sa intamplat incidentul, total din vina soferului, asta ca sa fie foarte clar ce sa intamplat. Cat despre pilot, are mult mai multa experienta si manevreaza mult mai bine motocicleta si masina mai bine decat majoritatea dintre noi, asa ca daca nu il cunoasteti parerea mea nu aveti nici un drept sa il criticati. Sunt destui care pot sa confirme ce sofer este asa ca ciocu mic. Soferul a spus "ma grabeam pentru ca imi era foame" asa ca nu stiu ce ai putea sa mai ceri....plus ca sunt aproximativ 5-6 martori care pot confirma ce s-a intamplat si ce viteza avea. Cat despre faptul ca nu are permis este irelevant in ceea ce sa intamplat, are permis de 10 ani, insa cum am spus si mai devreme este mult mai experimentat decat multi depe acest forum. Accidentul se producea chiar daca are sau nu permis, de accea zic ca este irelevant. Apropo de unde stiti voi ca are sau nu permis? Eu zik sa va vedeti de treaba voastra. Pt cei care considera ca cei care merg fara permis sunt inconstienti, ce parere aveti despre cei care platesc sa iti ia permisele si habar nu au sa plece dupa loc si habar nu au ce sunt alea oglinzi si ce e ala trafic?! Da in state se respecta legile, daia vin americani la noi si omoara tot ce vad in fata nu?(vb lu puya - coincidenta) Terminati cu remarcile astea de prost gust. P.S Fara splina traiesti o viata normala, splina are rol in fluxul sangelui, in imunitate si in stocarea sangelui in vederea efortului. Rugativa sa nu patiti ce au patit alti, ganditi si pentru altiatunci cand sunteti in trafic, asta spre binele vostru. Toate cele bune tuturor, asfalt uscat.
  12. Mai adaugati un posesor de kawa zxr 750 '91 care apropo e si de vanzare (in scopul achizitionari modelului mai nou) http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...992-162418.html
  13. B3b3_Mihai

    Accident Muncii

    Salut eu sunt inculpatul, imi pare foarte rau ca nu am reusit sa intru mai devreme sa va spun ce sa intamplat, va multumesc la toti pentru grija. povestea este ca aveam in jur de 60 km/h intradevar a fost o masina in fata si nu am urmat linia rotilor, dar cum sa mai discutat si pe acel blog a lu Morar, motociclistii sunt "vinovati" pentru inconstienta administratorului. Sunt bine nu am patit mare lucru, cateva zgarieturi in palma (purtati manusi - aviz amatorilor), motoreta are ghidonul indoit, toba zgariata, si cadru coditei putin stramb. Multumesc inca o data pentru grija si multumesc celor care s-au oprit. Asfalt uscat.
  14. Baiatu se numeste Stefan, aia era o motocicleta de 125 Kymko si viteza lui era de aproximativ 50-60 km/h, el e ok este putin socat, acum este acasa si e bine...bine ca a scapat, asfalt uscat tuturor motociclistilor si nu va mai certati aiurea pt ca dak nu esti motociclist nu ai sa intelegi nici o data, asa ca restu care nu stiti ce inseamna nu mai vb.
  15. salut.. am si eu o intrebare.. o reparatie plus vopsit toate carenele dupa un aprilia rs 125 cam cat costa ??? va rog frumos ca vreau sa arate si ea mai acceptabil
×
×
  • Creează nouă...