Sari la conținut

GXG

Membru
  • Număr conținut

    301
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Monster 796
  • Club
    66

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBR600F
  • Interests
    Motoare ca nu e forum de gatit

GXG's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Sunt membru (inca pasiv). De la Doicaru am luat doar ECU termi. Sper ca la urmatoarea intalnire sau tura sa ne intalnim si in persoana.
  2. Salut, Am revenit si pe 2 roti din vara trecuta. Am adoptat si eu un monstrulet, un 796 din 2011. Mi-ar placea sa va cunosc si sa mai schimbam impresii. Asfalt uscat! George
  3. Am facut si eu un filmulet. Daca vrea cineva filmari mai calitative (in special Gabi ), am niste filmari HD, dar pe care prespun ca le voi sterge la un moment dat. Multumiri colegilor pentru o tura minunata si o companie placuta. Asfalt uscat si pe data viitoare. Link cu filmuletul: https://www.facebook.com/george.ninu/videos/1477554848994710/
  4. Am discutat cu colegul gabizxc si ne-am lipi si noi. Ne vedem acolo.
  5. Am discutat cu colegul gabizxc si ne-am lipi si noi. Ne vedem acolo.
  6. Daca ziceati mai devreme veneam si eu. Acum nu pot sa il las pe colegu. Data viitoare! Asfalt uscat!
  7. Hai sa ne vedem la Petromul de la McDonalds Militari pe la 8:30 cel mai tarziu. Poate reusim sa plecam pe la 8:45, cel mai tarziu 9. Eu vin cu Monster 796 Alb. Telefonul meu este 0722557354, pentru orice eventualitate. George
  8. Pai eu ma declar incepator si cunostinta de drumuri zero (pe 2 roti nu am mai facut drumuri lungi de vreo 8 ani, deci mai bine asa). Din masina se vede altfel (mai ales suv), deci nu imi dau cu parerea. Din ce stiu eu, chiar si cu masina Rucar-Bran e drumul destul de prost si aglomerat. Nu sunt un mare fan, dar daca nu e graba, pot merge, fara probleme. Daca nu sunt alti colegi, putem ramane la varianta TF pana la balea si inapoi (daca e drumul bun)
  9. Eu sunt ok si pana la Balea dus-intors. Daca plecam devreme ar trebui sa fie ok chiar si cu pauze de alimentare si pranz.. Nici eu nu am prea mai mers de niste ani la drum lung, deci ma inscriu tot la incepatori. Maps da 4h dus 4 intors, eu l-am mai facut doar cu masina. Cred ca cu pauze, ne putem incadra in 11h max, sa fim inapoi in pitesti pe lumina. Campulung - Cabana Voina ar trebui sa fie chiar putin mai scurt (1h dus 1h intors), din punctul meu de vedere este ok, dar eu sunt dispus sa ma trezesc devreme sa ne vedem la un 8 in militari si sa incercam un trasfagarasan.
  10. Si eu as avea chef de o plimbare, dar deja se intuneca devreme... O tura mai scurta mi-ar surade.
  11. Il doare la basketi pe tavalici. Si-a atins obiectivul. La anul daca s-o batea la campionat (sau si mai devreme), mi-e frica sa nu dam cu RIP pe aici. E clar ca amandoi sunt capabili de prostii. Personal nu il pot acuza pe Rossi. Nu ca sunt fanul lui, A facut o magarie, dar o magarie absolut de inteles si pe care cred ca nici eu nu m-as fi putut abtine. Daca era ultima cursa cred ca il si lua la bataie. Asa, cred ca mai nutreste speranta. De-aia s-a termnat asa light.
  12. Gata, unlike (implicit si unfollow) si de acum sunt fanul "celuilalt" oricine va fi el (chiar si daca reuseste mosul prin absurd sa ia campionatul anul asta). Un campion asa mare cu un caracter atat de mic nu am mai vazut de la Schumacher (si ala era domn pe langa Tavalici, macar era cam ca toti ceilalti bulangiu numai cu adversarul direct). Daca la anul ii intoarce tapul batran favorul, oricat de urat ar fi, voi considera ca e drept. Sper doar sa NU se lase cu altii la categoria Wayne Rainey.
  13. GXG

    Accident grav in Medias

    Salut! Nu am mai postat de mult pe forum (mai ales ca de ceva vreme pot da new content si fara sa ma loghez) dar vad ca lucrurile nu s-au schimbat fata de acum cativa ani cand ma mai dadeam si eu pe 2 roti dar si pe net. Aproape la fiecare accident mortal comunitatea se imparte in doua tabere: 1. Cei multi care acuza invariabil conservarul, carutasul, bordura, copacul. 2. Cei mai putini care atrag atentia ca viteza este si ea cauza a accidentelor groaznice. Rareori accidentele se intampla dintr-o singura cauza... in general e o prostie, neatentie coroborata cu viteza. Cu riscul de a imi atrage niste injuraturi imi exprim si eu ce cred (desi am vazut ca au mai zis si altii). Nu mai sunt motociclist activ, deci treceti-ma la conservari. Multi intra si dezbat pe forum moartea unui om intr-o mai mica sau mai mare masura ca sa se convinga pe ei insisi ca lor nu li se poate intampla: Cei de la punctul 1 pentru ca ei stiu ca daca toti conservarii nu ar fi criminali, daca toti cainii s-ar teleporta, daca toti pietonii nu ar tasni pe trecerea de pietoni ar putea sa zboare prin oras, printre masini pe oriunde cu viteza adaptata skilului lor de pilotaj si totul ar fi mirific. Cei de la punctul 2 pentru ca ei spera ca daca adapteaza viteza la conditiile de trafic vor putea evita orice pericol, deci lor nu are cum sa li se intample. Evident, am exagerat un pic si evident ambele tabere viseaza frumos. Diferenta consta intr-o simpla problema de probabilitate: Cei de la punctul 1 trebuie sa aiba curat noroc sa scape cu viata de pe sosea. Cei de la punctul 2 trebuie sa aiba curat ghinion sa o pasteasca grav pe sosea. Ce incerc eu sa zic si m-as alatur cumva celor de la punctul 2 (asa, la mine, problema e viteza cu masina vs tir sau copac, de pietoni nu ne pasa niciunora ca altfel nu ar depasi nimeni viteza legala prin oras): pe strada, un lucru extrem de important este sa fii previzibil, sa anticipezi traficul si sa ii lasi si pe altii sa te anticipeze. Astfel, cand unul greseste, ai o sansa buna sa nu fii dauna totala in 90% din cazuri. Mersul la limita este pentru circuit. Pe strada, trebuie sa poti evita chiar si cele mai neasteptate situatii. HOPE FOR THE BEST, PREPARE FOR THE WORST! PS. M-am urcat direct pe CBR600F4i. Nu am cazut niciodata in 3 ani si mi-au taiat destui calea (intre timp m-am lasat de sportul asta extrem in romania fara sa fi devenit motociclist adevarat; multumesc inca o data si domnului Cristi Bratovici). Scriu acum aici pentru ca am avut inspiratia sa nu ii dau vigoana in locuri aglomerate si pentru ca am avut un dram de noroc (din pacate e nevoie si de noroc, nu doar skill). Am avut neplacuta experienta sa fiu martor la cateva near-misses (genul motociclist vs masina sau camion frontal). Mai greu a fost, prin telefon e drept, sa aud vorbele unui prieten care tocmai vedea in fata lui trupul strivit de un tir al unui camard care nu a gresit cu nimic, doar ca traieste in rromania si valurile ei din asfalt. De-asta am zis ca totusi trebuie si noroc. (daca oprea tirul cu 10 metri mai in spate, daca ar fi cazut in partea cealalta, daca ... daca...) PS2. Citez un amic: "Cand mergi tare esti o vitima care isi cauta neatentul. e treaba ta daca il cauti in aglomeratie sau in pustiu" PS3. Sa-i fie tarana usoara copilului! PS4. Imi cer scuze pentru multele paranteze. Incerc sa spun tot ce am de zis intr-un singur post. Stiu ca e virtual imposibil, dar acum o sa pot sa imi zic si eu in gand... poate am mai trezit la realitate unul. Daca o fi vre-un rai, poate ma primesc si pe mine pe acolo... Asfalt uscat, baieti! Drive safely and enjoy responsably!
  14. La Multi Ani !

  15. Oau! Am pus topicul in bookmarks. Astept poze. Have fun!
×
×
  • Creează nouă...