Jump to content

misionaru

Super Membru
  • Content Count

    972
  • Joined

  • Last visited

About misionaru

  • Rank
    Viata e complexa si are multe aspecte

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom DL 650

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso Strada

Recent Profile Visitors

857 profile views
  1. Discutia despre uleiuri este veche, atat pe forum, cat si pe acest topic, in particular. Eu personal, m-am limitat sa aleg in primul rand un ulei care sa corespunda cu specificatiile date in manualul motocicletei. Nu stiu ce model ai 'mneata, dar la al meu model de 650 din 2010, asa zice manualul: Use oil with an API (American Petroleum Institute) classification of SF/SG or SH/SJ, or with a JASO classification of MA. API: American Petroleum Institute JASO: Japanese Automobile Standards Organization SAE Engine Oil Viscosity Suzuki recommends the use of SAE 10W-40 engine oil. If SAE 10W-40 engine oil is not available, select an alternative according to the following chart. The JASO T903 standard is an index to select engine oils for 4stroke motorcycle and ATV engines. Motorcycle and ATV engines lubricate clutch and transmission gears with engine oil. JASO T903 specifies performance requirements for motorcycle and ATV clutches and transmissions. There are two classes, MA and MB. The oil container shows the classification as follows. Din iunie 2018, am inceput cu: Repsol ulei ieftin si prost (100 lei - 3L), la urmatorul schimb era apos, pierduse mult din vascozitate. Motul 5100 ulei decent ca pret si acceptabil ca rezultate (parca a fost 140 lei - 4L). In 2019 am facut inca un schimb cu acelasi Motul de mai sus, dupa care acum o luna am schimbat cu un alt Motul: Diferentele nu le sesizez, poate un sunet mai putin zgomotos metalic la turatie mare. Am inteles ca este topul de la Motul acest ulei. Pretul lui 300 V2 este undeva la 233 lei - 4L. Cam atat am avut eu de interactionat cu ulei pentru V-Strom. Toate schimburile au fost facute la ~6000 km (plus-minus 300 km), filtrul ulei schimbat la fiecare revizie. In manual scrie ca poti sa sari un schimb de filtru la unul de ulei, poate gresesc, aici nu mai stiu daca asa scrie in manual, dar nici nu m-a interesat, eu schimb filtrul oricum. Sper sa te ajute.
  2. Perfect! Va foarte multumesc! Concediu placut, Cristian!
  3. Hai neata! Ceva idei de numere pentru extragere? Data trecuta v-a iesit bine :))
  4. Lumea nu deschide topicuri neaparat pentru a trage concluzii. Ci, cateodata, pur si simplu din nevoia de a comunica si de a vedea, probabil, daca mai e cineva trecut prin aceeasi treaba. E un forum, nu o scoala, unde se invata mereu lucruri Pana la urma, exista ceva de invatat: investeste in echipament!
  5. Gresit. Omul a intrat pe rosu. Nu se vede pe filmare, dar pentru inainte, ai verde cu ~10 secunde inainte de verdele meu, pentru a permite stanga celor de pe bulevardul mare. Deci el avea rosu de cel putin 10 secunde inainte. La fel si ala micu' albastru. Intersectia era blocata, asta era alt argument sa nu intre. Eu am intrat pentru ca nu sunt cu duba si nu bochez intersectia. Mai important e sa iesi, decat sa intri :)) Si-a miscat degetul peste buze...un gest de "ia si plangi"
  6. Reactie amuzanta a unui sofer de duba, dupa ce intra pe rosu in intersectie si isi da seama ca "e cam belita"...nu pentru el. Atat de amuzanta incat iti vine sa ii dai doua...beri.
  7. Ba da: Videoclipul asta este raspunsul cam pentru majoritatea intrebarilor puse pe aici. Parerea mea...
  8. D'apai, du-te piano, intr-ale tale, linistit!
  9. Si mie imi arata miercuri si joi soare. De aia ziceam sa ne auzim pe miercuri la pranz. Ai ramas in urma, tataeee!! Nici macar la victoriei nu se mai vad aia slick!
×
×
  • Create New...