Jump to content

misionaru

Super Membru
  • Content Count

    1,250
  • Joined

  • Last visited

About misionaru

  • Rank
    Viata e complexa si are multe aspecte

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    BMW F700GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso Strada, Suzuki V-Strom 650

Recent Profile Visitors

1,964 profile views
  1. Vand 2 bujii NGK CR8E, din setul de la Suzuki, noi, cu pretul de 5 RON bucata. Le-am luat la kitul de revizie de la Suzuki V-Strom 650 din 2008 si le-am pierdut prin camara asa ca a trebuit sa cumpar inca doua noi, pe cand aveam acel motor. Acum le-am gasit in camara si sper sa scap de ele. P.S. daca in 2 saptamani nu le vand cu 10 lei amandoua, le dau moka.
  2. Reclama mascata si mata? N-as fi banuit...
  3. Cel mai bine, aluminiul de 3mm se face pe router, masina CNC. Am tot incercat de ceva vreme sa fac un scut pentru al meu BMW. Deh, pauze, timp liber spre zero, etc. Insa, am beneficiat si in continuare am acces la firma unde lucrez, de un router. Cu asta ma ocup, productie in diferite domenii, fisere de lucru, simulari 3d, 2d, etc... Am ajuns la niste lucruri de finisaj, in mare parte am dibuit cam care e forma. E mai greu decat pare iar o desfasurata, asa cum zice vis-a-vis, nu da mai nimeni pentru ca e facuta din multe ore de "trial and error", mai ales daca nu vine d
  4. Adrian, era o ironie partea cu muschii, eu asa o vad. Cred...sper...
  5. Man, suntem pe un forum public, explicatia nu e cea la care ma asteptam. Am crezut ca e ceva mai mult de spus decat atat, in toata cartea aia intreaga citita despre acumulatori cu plumbi, mai ales venind de la un electronist, asta e tot ce se putea spune despre subiect? Explicatii despre vascozitatea uleiului pe timp de iarna avem? despre motoare care nu incarca la ralanti acei 14V? Putin dezamagit, recunosc...aia e, poate la anu' vine mosu' mai bine pregatit...
  6. Atunci, sincer spun, sunt foarte curios. De ce e suficient sa il pornesti la ralanti pe timp de iarna in conditiile in care nu primeste suficient voltaj? Poate e ceva ce mie imi scapa, recunosc ca nu sunt de profesie...as aprecia o explicatie de la cineva care stie sa argumenteze.
  7. Bateriile pe sezonul rece, se intretin cel mai bine (din punctul meu de vedere) daca le tii in casa la temperaturi ambientale, in cazul in care nu le pornesti des, afara fiind. S-or descarca ele mai greu pe frig, dar din pacate, pe frig nici noi nu pornim motoarele asa des ca vara. De asemenea, cu pornirea agregatului si tinutul lui la ralanti in fata blocului, mai ales pe vreme rece si foarte rece, nu prea e combinatie. Incarcarea bateriei tine de turatie, de regula primesti 13-14V pe la 4000-4500 rpm, depinde de motocicleta. Retine, bateria full sanatoasa are undeva la 12.8-12.6
  8. Singurul punct de discutat legat de echipament, este ca daca nu ma insel, la 73 kg pentru 1.82m cat ai precizat ca masori si dupa aceasta poza, geaca pare larga, prea larga, mai bine zis. Si asta se vede la maini, la coate si la antebrate mai exact. Greseala asta am facut-o si eu, atunci cand mi-am cumparat prima geaca, inainte de motor, inainte sa intreb in stanga si dreapta. Geaca nu trebuie sa fie larga, chiar daca presupui ca o sa mai strecori o bluza sau doua pe dinauntru. Si iti zic de ce: daca vei cadea intr-o parte, protectiile de la cot se vor roti odata cu materialul si v
  9. Ori asta: http://cycle-ergo.com/ ori asta: https://cleste.ro/motor-cu-vibratii-tip-buton-1027.html?gclid=CjwKCAiA4o79BRBvEiwAjteoYAXX8_0yUgb0zaZLdRsh9KIRYjr7UO07Z_PS8BJfHq0QnzBc4lwCaRoCOnkQAvD_BwE
  10. Similar cu CS, doar daca te referi ca first person, ca in rest, e total diferit. Au "engine" diferit, daca joci quake, te mananca botii pe cs si invers. Am intrat de curiozitate si eu pe un server online, dupa ani de zile de cand nu am mai jucat quake si pentru ca am luat de pe steam quake 3 la reducere...e fun, mai ales ca, spre deosebire de cs, nu astepti pana la final de runda, ai respawn imediat. Insa, e un alt tip de joc, e fast play, depinde de preferinte....:) Eu ma bag sa joc quake, desi as prefera CS. Cel mai simplu,
  11. De acord, procentual vorbind, aparitiile erorilor de acest gen sunt prea mici incat sa merite costurile in plus. Insa, intrebarea mea se mentine, de ce nu exista, macar la nivel minimal, o simpla verificare a sistemului electric de pe motocicleta? Si aici ma refer la modelele noi de motoare, poate exista si eu nu stiu...dar, ca un exemplu, Aprilia Pegaso Strada 650 avea un voltmetru, iti arata tensiunea la baterie, din calculatorul de bord. De ce nu mai exista asa ceva? o simpla verificare fara sa trebuiasca sa cumperi un voltmetru sau orice alt multimetru. In fine, imi dau seama
  12. Dar sunt suficient de mature incat sa ma avertizeze atunci cand releul de incarcare incarca cu 17V in loc de 14V?
  13. Nu cred ca trebuie sa iti pui problema daca exista diferenta majora dintre un f4i sau un f4. Ci daca exista o diferenta, pentru tine, dintre un naked pe care l-ai avut la scoala si cu care ai mers in trafic si un f4i (sau f4). Nu inaltimea e problema aici, pentru ca, la vitezane ca si la naked, nu iti trebuie inaltime mare. Problema e la manevrabilitate, la consum, la confortul tau (avand in vedere ca te sustii in incheieturile mainilor si stai cu ceafa incordata ca sa tii capul sus, etc), la carenele alea pe care o sa le rupi in doua daca vei scapa motorul intr-o parte (si crede-ma, sunt sans
×
×
  • Create New...