Jump to content

misionaru

Super Membru
  • Content Count

    1,292
  • Joined

  • Last visited

About misionaru

  • Rank
    "Viata e complexa si are multe aspecte"

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    BMW F700 GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650 Strada, Suzuki V-Strom 650

Recent Profile Visitors

2,179 profile views
  1. Nu, nu sunt 100% sigur, dar bunul simt asa imi dicteaza. Producatorul a spus doar ca e material mai dur. Daca tu stii ceva ce eu nu, te rog sa ma corectezi si sa invatam toti din asta. Tablele exista, montajul l-am facut eu. Pe tija care sustine ambele placute, am pus o linie subtire de vaselina, dupa ce am curatat-o. Dupa o zi de la montaj, am curatat discul si placutele cu spray de disc, pentru ca ma dispera zgomotul, din pacate nu a disparut. De franat, franeaza bine, dar zgomotul e exasperant.
  2. Eu le-am schimbat acum 4 zile, odata cu discul de frana pe spate si mi-am pus EBC sintered, vreau sa spun ca la franari usoare, placutele scot un sunet ca un scartait, ceva dubios, e ca si cum se inchide o usa usor si scartaie din balamale...O sa le inlocuiesc cu niste brembo cat de curand. Specificatiile placutelor EBC sintered, conform vanzatorului, sunt ca ar fi din material mai dur, adica se duc mai greu dar nici nu franeaza ca materialele mai moi.
  3. Deci stii cu ce se mananca motoarele astea in V, aceleasi adica Totusi, daca nu ai desfacut pana acum pompa de apa, in caz ca acel furtun provine de acolo, ti-as sugera sa nu o faci singur, macar cu cineva mai experimentat langa tine sau la un service cu caietul de notite in spatele mecanicului.
  4. Pai si ce daca? Stii tu exact cand trebuie sa evacueze? La masina, de exemplu, dupa ce opresti motorul si incui usa, multe lucruri inca se mai intampla, ventilatorul inca mai merge daca e supraincalzit motorul, izolarea habitaclului, etc...vorbim de niste masinarii ceva mai complexe Nu se taie totul doar ca ai scos cheia din contact. Si mie la bmw f700 gs, imi lasa o picatura dintr-un furtun dupa ce opresc motorul. Nu stiu daca e acelasi ca la tine, dar nici nu imi fac probleme. Inseamna ca evacueaza, isi face treaba
  5. In principiu, furtunele de evacuare sunt puse cu un scop, sa evacueze lichide. Nu trebuie sa te alarmezi daca motorul nu da alte semne dubioase.
  6. Inainte sa demontezi pompa de apa, verifica airbox-ul, este o procedura mai putin invaziva decat demontarea pompei de apa. Daca esti incepator in mecanica, nu iti recomand sa faci asta de capul tau (referire la pompa de apa). Si in nici un caz, la ghici sau dupa tutoriale. Eu am avut un V-Strom 650 K9, adica din 2008 si am schimbat, printre altele, de cateva ori filtrul de aer singur. Presupune inlaturarea ambelor carene plus catorva elemente de plastic din fata si inlaturarea completa a rezervorului. Gasesti tutoriale pe net, depinde ce model ai. Odata desfacut capacul de la airbo
  7. Incep sa cred ca esti ori idiot, ori prost... Daca te-am ofensat, iarta-ma.
  8. Iti dau un sfat: reciteste maine, dupa ce te trezesti, ce ai scris si poate revii cu o completare. As paria ca acum, la aceasta ora, nu mai judeci corect. Se intampla oricui. Daca si maine vei avea aceeasi parere, abandoman subiectul. Somn usor!
  9. Pe bune??? :)))) Suna a agatat ce zic eu? :))) Ok, cu asta, multa lume si-a facut o parere despre tine. Vezi, a ajutat si informatia asta la ceva. Sucecs cu iesirile de pe forum! NO HOMO! :))
  10. Salutare! Inainte sa iasa lumea la iesire cu cineva necunoscut, trebuie sa stie cateva informatii de baza Asta e pentru mine, cel putin, un lucru important. Cam ce stil de mers ai? Cat peste viteza legala? Faci filtering sau depasesti doar cand iti permite contrasensul? Ce pretentii ai legate de grupul cu care mergi? accepti ca altii, pe anumite tronsoane sa se desfasoare (prin asta a se intelege ca merge in ritmul lui, fie mai rapid, fie mai incet), urmand ca ulterior, sa fie o regrupare? Sau esti adeptul grupului compact, indiferent de stilul fiecaruia de me
  11. Pai, fireste ca nu e exact site-ul ala. Dar, in afara de testul "live", as spune ca este "next best thing". La 1.84m, nu iti recomand Hornet. Ala e pentru oameni sub 1.75 :D Fireste ca poti merge cu el si, daca nu ai testat altceva, te vei obisnui cu el. Oricum, prima motocicleta este temporara, o vei schimba garantat. Nu te stresa prea mult. Daca vrei motor in linie, adica putine vibratii, cuplu doar la turatii mari si degajare mare de caldura, vara intre masini, poti opta pentru orice gama de motoare mai inalte decat Hornet, un Fazer de la Yamaha sau vezi c
  12. Pentru o verificare relativa a ergonomiei, se poate folosi acest site: http://cycle-ergo.com/ Pozitia finala nu e cea din simulare, motocicleta nu e incarcata cu greutatea riderului si, probabil, nici cu cea proprie. Dar, in linii mari, se poate trage o concluzie despre pozitie.
  13. OK, daca tii neaparat una sub 600cmc, iti recomand un Suzuki DRZ 400. Este cel mai "jos" motor ca si capacitate pe care l-as recomanda pentru naveta in oras. Sincer, si eu as face naveta cu ala, doar ca din pacate, nu imi permit doua motoare...deocamdata, sper. Sau, vorba lui Goe, tocmesti pe cineva si iti aduce din afara una decenta si de incredere, sa zicem.
  14. Din contra, in opinia mea, prima motocicleta trebuie sa fie DOAR SH. DIn mai multe motive enumerate si de altii pe aici, printre care amintesc cateva mai importante: 1. Indiferent ce vei face, indiferent de capacitate cilindrica sau greutate, sansele sa scapi acel motor, chiar si de pe loc incepator fiind, sunt extrem de mari, sau sa fiu indulgent, sunt peste 50% cu mult. O spun in cunostinta de cauza si din atatea relatari de-ale altor motociclisti cu diferite tipuri de motoare. Astea fiind zise, te vei zgaraia pe c...e daca vei scapa una noua pe asfalt si o vei zgaraia sau mai r
  15. Scuzati interventia, dar daca matale ai 100 kg, un 250-300, se va simti ca un scuter tras de par pana ramai cu parul intre degete. Si asta, chiar si in oras ca drum de rutina. Va recomand, ca de la 100 kg la 90 kg cu 50% din drumul cu moto fiind in oras (job si una-alta)+exterior singurel in mare parte, un versys de 650, un dl 650 MINIM (pe care l-am si avut 2 ani), pentru dimensinule dvs...in general s-a prins ideea, sper. NU va uitati la capacitati mai mici de 600 cmc, veti da banii degeaba pentru ca, la cat de lenes e motorul sub 600 cmc pe motor, graficul "invatare versus angre
×
×
  • Create New...