Jump to content

misionaru

Super Membru
  • Posts

    1,370
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    BMW F700 GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650 Strada, Suzuki V-Strom 650 2008

Recent Profile Visitors

2,946 profile views

misionaru's Achievements

  1. Revin si eu cu o completare, am vorbit acum cu amicul, nu are Givi, are PUIG Touring, modelul asta: https://motorai.ro/puig-touring-windshield--product--10011480 Ultimul din lista.
  2. Eu vorbeam de parbrizul la care te refereai, GIVI 2139DT. Asta e cel pus de amicul de care vorbeam și de care întrebai și tu. Acum înțeleg ca asta e cel default? E un parbriz after market, cum sa fie cel default? Spusesem ca are fix parbrizul de care aminteai, nu cel pe care îl ai acum.
  3. As zice ca are fix parbrizul de care aminteai, GIVI 2139DT. Acum, legat de sa, eu am sugerat poza cu moto pentru cei care au tracer, eu nu sunt în măsura sa îmi dau cu părerea aici, nu am avut motorul asta. Am mers, ce i drept cu el dar prea puțin sa îmi dau o părere pertinenta. Da niște căutări pe forum despre retapitare, sigur o sa găsești ce cauti.
  4. Salut! Parbrize înalte găsești si la motomus.ro. În funcție de înălțime îți iei parbrizul, nu știu ce înălțime ai dar știu pe cineva care are un tracer 900 și are cam 1.85 șiee mulțumit cu parbrizul cel mai înalt. Legat de sa, nu am auzit sa se întâmple asa ceva la tracer, sa vii cu ouăle în rezervor, ori e o sa modificata, ori poate postura ta nu e cea mai buna, oricum, bine ar fi sa pui niște poze, poate se mai dumireste lumea. Exista mai mulți care retapitraza, cred ca dacă dai o căutare pe forum o sa găsești, s a mai discutat subiectul asta chiar săptămâna trecută dacă nu ma insel. Legst de parbrizele givi, și eu am unul și într adevăr, a trebuit sa comand și kitul de montaj. Dar, per total, parbrizul e foarte bun și a meritat. Givi fac lucruri bune. Edit: acum am văzut modelul pus de tine GIVI 2139DT și e cel de care zic eu ca și a pus pe tracer. E mulțumit omul de el.
  5. Asfalt uscat, Vik! sunt plecat cu mașina weekendul asta, as fi mers și eu...
  6. Sighișoara Sibiu obârșie Voineasa rm valcea București ar fi o varianta. Sau obârșie și ta...
  7. Îți dai seama ca depinde mult de motor, de greutatea lui și de centrul de greutate. Nu te contrazic, la tine nu se simte, dar la mine se simte mai ales dacă depășește 7-8 kile topcase ul. Asa cum am zis, tine de preferințe. Dacă vreți sa vorbim și de cifre, am depășit suta de mii de km pe cele 3 motoare pe care le-am detinut, din care mai bine de trei sferturi sunt făcut cu ghiozdan în spate.
  8. Corect, tine la aprecierea fiecăruia, și este și mai clar ca pe motorul tău, e mai nasol sa ai ghiozdan. Mie, cel puțin, nu mi s a desprins nicio bareta de la ghiozdan, deși merg asa de vreo 4 ani. Desigur, nici nu ating vitezele tale
  9. Ghiozdanul are avantajele lui, ca și orice alta metoda de a cara bagajul. Toate vin cu avantaje și dezavantaje. Și eu merg cu ghiozdan, chiar și la plimbări de o zi, deși am topcase acasă. Dacă vorbim de ghiozdan, toate sunt la purtator, dacă intri într o benzinărie sau dacă intri într un restaurant și nu mai trebuie sa cari și geanta de picior, în care oricum nu întra tot ce bagi într-un ghiozdan, e și mai bine pentru mine. În plus, e clar ca dacă te oprești undeva și ai doar o geanta legata cu chingi de motor, trebuie oricum sa o iei cu tine, pentru ca romanica, deci nu mai stai sa pierzi timp legând și dezlegand chingi. Evident ca va avea un efect asupra spatelui, dar pana acum, eu cel puțin, nu am avut dureri de spate de la ghiozdan, pentru ca vorbim de ture scurte, adică de o zi. De topcase nu mai zic, e o cutie asa de mare încât deja o simt la viteze mari cum îmi schimba centrul de greutate și aerodinamica motorului. Prefer motorul cât mai liber de cutii, atunci când merg singur, evident. Nu e regula scrisa, fiecare cum se obișnuiește în timp.
  10. Dacă nu îl treci, închiriezi un scuter Frumoasa tura, păcat ca am alte planuri...
  11. Salutare! Ce cautati de fapt? o statistica? Una facuta pe baza marturiilor unor useri de pe un forum? Daca da, e bine sa detaliati.
  12. Care sunt semnele când apeși starterul? Învârte electromotorul dar nu pornește sau învârte mai greu sau nu învârte deloc și se aude doar un click sau nu se aude nimic? Este important sa menționezi cum se comporta pentru ca asa se poate limita căutarea la mai putini factori... Daca se fi sa îmi dau o părere, la cum ai scris simptomele, ar fi ceva electric dar orice informație contează, nu neapărat pentru mine.
  13. Drum bun și fără incidente, băieții! Dacă se mai reprogrameaza, vreau și eu o tura în delta. Sa puneți poze cu peștii, de preferabil aia din farfurie
  14. Cauta aici motorul și vezi ce poziție ai pe el https://cycle-ergo.com/
  15. Salut! Dacă tot iei motor și vii dintr o zona mai aproape de periferie unde te poți bucura și de ceva plimbări pe lângă sau chiar un motor mai manevrabil pe off-road, îți recomand un Enduro touring, ceva ușor la început și de preferabil de minim 300cmc. Un astfel de motor îți dă posibilitatea sa mai sari o bordura, sa o mai iei pe lângă drum dacă aglomerația nu îți permite pe sosea. Iar consumul este undeva la 5, deci de doua ori mai mic decât la o mașină. Impozitul pentru un motor este undeva la 60 RON pe an pt al meu de 800 cmc. Vei schimba uleiul undeva la 6000 sau 10000km, depinde de motor și nu vei da mai mult de 350 de lei după ce vei învață să ți l faci singur. Urmează niște cauciucuri noi cam o data la 15000km în medie, funcție de stilul de mers și marca, adică undeva la 900 RON. După care, placute frână, lanț, service furca, filtru aer și poate bujii cam la 20000 km, undeva la 2000 RON acoperitor. Astea sunt estimări sa îți faci o idee de costurile de întreținere. Dacă ma întrebi pe mine, nu as lua motor nou din prima pentru ca șansele sa îl scapi chiar și de pe loc sunt maxime ca începător. Dar as lua motor sa fac naveta in loc de scuter sau bicicleta. Am încercat toate variantele în oraș și nu e nimic mai bun ca un motor de capacitate mai mica pentru naveta. Repet, părerea mea. Fa școala și îți vei forma alte păreri după aceea.
×
×
  • Create New...