Jump to content

misionaru

Super Membru
  • Posts

    1,466
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    BMW F700 GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650 Strada, Suzuki V-Strom 650 2008

Recent Profile Visitors

4,082 profile views

misionaru's Achievements

  1. Am trecut ieri prin el, de când e renovat. Nu mai exista pasaje neilumiate, nu exista denivelări în asfalt, nimic. Cine pierde controlul acolo, e din vina lui sau a altor participanți la trafic. Curbele sunt extrem de largi, pasajul era cunoscut pentru alte probleme, nu pentru curbe strânse neapărat. Sau, cel puțin, asa am crezut eu, mergând prin el de multe ori și în stadiul vechi. Curbele strânse țin atenția în zona Ciurel, poate și pasajul suprateran de la timpuri noi, nu la Unirii...
  2. Ma întreb dacă le mai ridica și dacă sunt legate cu un lanț de un stâlp, copac, ceva strașnic... Dacă e adevărat, și pare ca e, atunci e nasol...
  3. Și a revenit, și eu la fel, mersi de întrebare
  4. Sunt multumit ca ai luat asta in calcul si ai aprofundat problema. Problemele tale cu firma aia, sunt oarecum irelevante pentru topicul asta, oricum nu sunt actionar acolo, am avut un prieten care a inchiriat de la ei si am zis sa ti-i recomand. Sfatul meu, ramane. Poate, nu de la aceeasi firma, poate nu pe o zi. Totusi, ideea e clar ca ai priceput-o. Nu ai fost foarte exacta in ce ai vrea pe viitor, in afara de una cu ABS. Chiar si asa, nu uita de celebrul site: http://cycle-ergo.com/ Sanatate si virtute!
  5. Minoro, cauta sa mergi mai intai cu un motor, macar o zi plina, inainte sa ti-l cumperi. Incearca sa iti inchiriezi unul, de exemplu de aici: https://moto4rent.ro/ro/Motorcycles/List
  6. Daa, prima mea namoleala cu un clei parca din lut. A trebuit sa scot aripa din fata ca sa nu se blocheze roata de la aglomerarea de noroi...:) vremuri oarecum...frumoase P.S. eu eram ala in camuflaj, una cu natura :)) Ceilalti, au avut momente copioase datorita mie, macar atat.
  7. Aici, sunt niste contradictii, as spune eu...poate ma insel, evident.
  8. Ba, voi chiar puneti botul la postarile tuturor botilor? Pe bune, sincer...faceti un discernamant rational, la naiba! Chiar nu se prinde nimeni ca va ia la misto??
  9. Salut! Ok, asa e, îmi cer scuze pentru judecata greșită și eticheta pusa la rece. Ai dreptate, am scris la graba. Ma retrag din discuție, scuze încă o data.
  10. N-am suportat niciodata armura aia pe soare, in timpul zilei. Ma arde asa de mult prin plasa aia pe maini incat simt ca ma prajesc. Am gasit o geaca de plasa cu protectii si cu maneci din material rezistent la abraziune, plus ca are si pe umeri si spate. E ideal! Bine, aproape ideal...nu ma mai ard mainile dar fac sauna la spate si la umeri. Aia e, decizii, decizii...:) Am probat odata o teorie si mi-am udat tricoul de sub geaca la chiuveta. Practic, am plecat deja ud leoarca la bust. A fost ok, s-a uscat tricoul in vreo 15 minute, dupa care in urmatoarele 15 minute pana acasa, s-a udat de la transpiratie...e bine, e rau, nu stiu...:)) nu am mai facut asta de atunci...pierdere de apa.
  11. Din fericire, ce ai vrea tu sa predai, se preda deja, de la mai multi instructori/firme, prin cursuri in afara programei scolare. Nu conteaza cat de scump ai fi, conteaza ce poti sa inveti de banii aia. Iar asta, cred eu, se vede la cei care practica astfel de cursuri. Si pana la urma, de ce sa nu profiti de cunostintele tale, daca tot ai ajuns la o anumita limita de experienta? Intrebarea este daca ai ajuns la o asa limita si ce te face credibil astfel incat cineva sa iti dea bani pentru a invata de la tine...:)
  12. As mai adauga: 1. Calitatea scolii moto depinde de cat de mare este orasul in care faci scoala si cate oportunitati ai. Daca in tot orasul/comuna ai o singura scoala moto, ghinion... 2. Din pacate, motocicleta mentionata de initiator este foarte mare, ca greutate, pentru un incepator care vine de pe o bicicleta. O scoala moto care se respecta, te ia de jos (nu de pe asfalt :)), de la motociclete care nu cantaresc mai mult de 90-100 de kg, si chiar si asa, primele sedinte vor fi cele de acomodare, va fi greu chiar si la greutatea asta pentru manevre la viteze mici. Acomodarea cu o motocicleta de 200+ kile, venind de la o bicicleta de 15 kile aprox, mai ales la viteze mici si prin jaloane, e aproape imposibila in timpul sedintelor astfel incat sa fii ok la examen. Exista si exceptii, fireste, dar se pare ca nu e cazul aici. 3. Fenomenul de "Counter Steering" se intampla in momentul in care, din cauza greutatii mari a motocicletei, virarea rotii fata, din pozitie neutra in orice directie, va face ca intreaga greutate a motocicletei sa fie aruncata inspre exteriorul curbei. Si aici, vorbim deja de viteze extrem de mici, avand in vedere greutatea mult mai mare a motocicletei fata de o bicicleta. E chestiune de fizica, nimic complicat, dar multi motociclisti s-au obisnuit cu manevra si o iau ca atare. Sunt de parere ca, deja cand depasesti 5-10 km/h, greutatea motocicletei te va arunca spre exteriorul curbei daca virezi ghidonul din pozitia neutra. Se poate determina exact de la ce viteza e nevoie de counter-steering, dar cred ca deviem mult de la subiect. Sunt convins ca multi stiau aceste lucruri, as vrea totusi sa insist pe faptul ca multi fac aceste lucruri in mod involuntar, nu le mai proceseaza direct si le iau ca atare. De aceea, chiar si motociclistii se contrazic si sustin ca nu e vorba de acest fenomen. O idee buna, daca ai carnet B:
  13. De ce ai venit in comunitatea moto? sa ne certi si sa ne dojenesti ca nu mergem corect in banda, atunci cand nici unele masini nu fac asta si atunci cand se intampla, se intampla cu consecinte mult mai grave decat o oglinda sparta? Cine esti tu sa ne tragi pe noi de maneca? Esti legea in sine? esti Dumnezeu in sine? lasa pe ala care a gresit sa plateasca si vezi-ti matale de viata ta linistita in metrou sau STB, pentru ca ma indoiesc serios ca ai carnet chiar si de masina. Cine vorbeste de limite, impune limite. Retine bine asta.
  14. Daca faci absolut tot posibilul sa nu cazi, e posibil sa nu progresezi cu ce trebuie sa inveti tu la scoala aia de fapt. Sau sa progresezi foarte greu, asa cum se vede de fapt. Sunt curios pe ce motocicleta faci scoala.
×
×
  • Create New...