Sari la conținut

Razvannn

Membru
  • Număr conținut

    61
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    buc
  • Carnet moto din
    2007

Vizitatori Recenți Profil

652 citiri profil

Razvannn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Plumbii se folosesc pt. a echilibra roata,de obicei operatiunea se face dupa ce schimbi cauciucurile si janta este stramba.Jentile se pot centra si atunci o sa ai roti perfect drepte si nu mai este nevoie de plumbi.Am scris ce mai tin si eu minte,dar ii poti da un telefon lui Balamuc(0723160559) si el o sa iti explice mai bine toata treaba. Frumos motorul
  2. Salut baieti! am si eu nevoie de un cablu de ambreiaj( nou,sh) pt un F4 daca aveti careva sau stiti unde gasesc pe stock,ca la reprezentanta mi-l aduce abia peste o sapt.
  3. Eu pe vechiul motor am mers la inceput cu furtune stock si cu placute de frana SBS Street Excel-Sinter si eram foarte multumit de frana, dupa care am schimbat furtunele cu unele metalice(eram curios de diferenta), am facut aerisire, am schimbat lichidul si mi-am pus si cauciuc moale pe fata si frana era mai mult decat buna pt utilizarea stradala si pt nivelul meu.Pe actualul motor am avut de cand l-am luat furtune metalice si placute Ferodo Sinter Grip,am observat ca frana este mai dozabila nu asa violenta in unele cazuri ca la vechiul,dar aici fac diferenta placutele Ferodo care sunt putin mai slabe ca SBS.Parerea mea este ca merita investia in niste furtune metalice(doar daca cele stock sunt trecute de 4 ani sau foarte coapte),un set de placute bune si dupa cazuri o pereche de cauciucuri moi!
  4. Baieti cum facem saptamana viitoare,ne intalnim undeva toti si plecam spre SMAEB sau ne vedem acolo?eu sunt din berceni daca mai e cineva de prin zona poate mergem impreuna.
  5. Nu ai de ce sa iei alt filtru astea sunt garantate pe viata le cureti le ungi si le pui la loc.ia un spray pt uns filtru de aer,daca tot ai desfacut sa cureti si airbox-ul si ram-urile pe dinauntru si inainte sa pui filtru dai cu spray in ambele(airbox,ram-uri) in felul acesta praful va ramane pe pereti si nu se mai imbacseste asa repede filtru plus ca trage mai mult aer curat.bafta!
  6. E de apreciat ca omu si-a aranjat motocicleta cum a stiut mai bine cu mana lui si daca ii place asta e tot ce conteaza.Vopsirea tuturor carenelor profesional necesita ceva capital pe care poate nu l-a avut de aceea a ales sa si le faca singur.Bafta si multi kilometri fara incidente!
  7. Incearca sa-ti ajustezi pedala schimbatorului cat sa iti fie comod cand schimbi dar si cand retrogradezi.
  8. Bine ai venit.Frumoasa achizitie s-o stapanesti sanatos.Bafta
  9. E buna ideea.eu ma bag:D
  10. Salutari.Daca dezmembreaza cineva un F4 sau stiti pe cineva va rog sa imi da-ti si mie un PM,am nevoie de urmatoarele piese: carena frontala,bord,far.O zi buna!
  11. Pt. Higheaven:La prima intrebare i-am recomandat sa-si descarce manualul de reparatie pt modelul sau dupa site-ul dat de mine unde are toate detaliile necesare.A doua intrebare a fost in legatura cu ce parere avem despre motul 7100 pt ca vrea sa incerce altceva si eu i-am dat doar o sugestie sa incerce un semi-sintetic.sunt sigur ca ai citit pe graba de aceea poate nu ai inteles postul meu.o zi buna!
  12. Intra pe www.manualedereparatie.info de unde poti descarca manualul pt. motocicleta ta ai acolo toate detaliile necesare.daca ai folosit pana acum castrol si ai fost multumit de ce nu continui cu uleiul acesta?poti incerca un semi-sintetic avand in vedere vechimea motorului,nivelul de zgomot al motorului va fi mult mai redus.bafta
  13. Baieti a venit caldura,nu exista nici o intalnire a posesorilor de Gsx-r in Bucuresti?
  14. Salutari tuturor posesorilor de Suzuki Gsx-r.Am intrat si eu in randul vostru cu un Gsx-r 600 2003.Cateva poze
×
×
  • Creează nouă...