Pasiunea ta pentru enduro se masoara in grija pe care o ai pentru motorul tau.
Suspensia e partea cea mai delicata si importanta dintr-un motor, care iti confera siguranta de a face ceea ce doresti cu minim de efort si de risc.
Tocmai de aceea suspensiile, atat cele de fata cat si cele de spate, trebuiesc servisate in mod regulat si intretinute cu mare grija.
Asa cum schimbi uleiul in motor, si cel din suspensii trebuie schimbat dupa un anume nr de ore de functionare. Cel din suspensia spate, pe langa stresul datorat supraincalzirii din timpul functionarii, e ''contaminat'' si de azotul din separator. Azot care in ciuda o-ring-ului reuseste sa treaca in corpul amortizorului tinand cont de solicitarile la care este supus.
Asadar, daca motorul tau iti da senzatia ca nu te asculta in traiectoria pe care tu incerci sa i-o imprimi, iti da senzatia de instabilitate in franare sau pe coborare, pe teren accidentat e de nestapanit cu siguranta ceva nu functioneaza la sistemul de suspensie.
Daca aveti dificultati in a face sa functioneze suspensiile motocicletei, expuneti-le aici, si sa incercam impreuna sa le rezolvam.
Ovidiu