Jump to content

lucay

Membru
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

About lucay

  • Rank
    Pasionat

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.motoxcape.ro
  • Yahoo
    nechifor_nicolae

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bacau
  • Carnet moto din
    2010
  • Club
    X-Cape Bacau

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda Dominator NX650 RD02 '88
  1. Cazarile pe care ti le recomandam sunt: Pensiunea Georgia: 0234374572 Pensiunea Excelenta: 0234370561 Pensiunea Soimul: 07237307445 Pensiunea Magic Garden: 0234356520 Hotel Romanita: 0744236654
  2. Salut, Programul competitiei este urmatorul: Vineri, 12 Iunie 2015 10.00 – 16.00 Inscrieri, verificari tehnice si administrative 17.00 – 20.00 Prolog - rezultatele vor decide oridnea de start pentru sambata Sambata, 13 Iunie 8.30 – Briefing 9.00 – Start 16.00 – Inchiderea traseului 18.00 – 22.00 Vitel la protap organizat la Club "Ponton", toti concurentii sunt invitati Duminica, 14 Iunie 10.00 – START 16.00 – Inchiderea traseului 17.00 - Festivitatea de premiere
  3. Salutare enduristi, Cu scuzele de rigoare pentru intarziere, anuntam si pe aceasta cale organizarea la Comanesti, jud. Bacau in perioada 12-14 iunie 2015 a celei de a treia etape a Campionatului National de Hard Enduro. Competitia se adreseaza atat profesionistilor cat si clasei hobby si va debuta cu prologul vineri 12 iunie, iar rezultatele acestei probe vor stabilii ordinea de start din prima zi. Sambata se vor parcurge aproximativ 60 de km de traseu, intr-un cadru natural deosebit in zona muntilor Nemira. Multe portiuni de traseu au fost strabatute in 2011 de Campionii Europeni de Enduro - cele mai spectaculoase au fost incluse in concursul la care va invitam sa participati. Sambata seara, incepand cu orele 18.00 toti riderii sunt invitati la Club Ponton unde vom pregatii un vitel la protap. Duminica start-ul se va lua mai tarziu si traseul va fi mai scurt, aprox. 45 km. Inscrierile se fac pe pagina noastra web sau direct completand formularul acesta: http://tinyurl.com/mu5fzy Pentru detalii si inscrieri ne puteti contacta la numerele de telefon de mai jos: Ionut Ceasar – director concurs +40742615504 Nicolae Nechifor – secretariat concurs +40742615504 Taxa de inscriere este de 80 de Euro clasa hobby si 100 de Euro profesionisti daca se achita in contul clubului pana inclusiv miercuri 10.05.2015. Dupa aceasta data taxa se va putea achita in numerar la eveniment si va fi majorata la 100 respectiv 120 de Euro. Fotografii si filmari de la evenimentele precedente pe pagina noastea web aici: http://www.motoxcape.ro/gallery/ si aici: https://www.facebook.com/events/811406342305983/ Plati in LEI Beneficiar: Club Sportiv X-Cape ALPHA BANK sucursala Bacau IBAN: RO03BUCU1581210395074RON Payment in Euros Club Sportiv X-Cape SWIFT (BIC) CODE: BUCUROBU IBAN: RO40BUCU1581211326084EUR Dedicam acest eveniment memoriei prietenului nostru, Ionut Ardeleanu.
  4. Revenim cu detalii despre cursa: inscrierile si verificarea tehnica se vor face vineri 24 mai 2013, la secretariatul cursei in cadrul Centrului de Afaceri Bacau vor fi doua clase: hobby si experti taxa de inscriere este de 250 RON pana pe data de 23 mai, platibila in contul clubului sau 300 RON platibila numerar in ziua inscrierii startul cursei se va da sambata, la ora 10.00 in apropierea Centrului de Afaceri Bacau; la ora 17.00 se inchide prima zi de cursa Petrecerea de sambata seara ramane surpriza, nu va spunem nimic! Update: Traseul pentru clasa Hobby va avea o dificultate medie, cu 120 km in prima zi si 75 km a doua zi. Clasa Experti va avea parte de 140 km de traseu cu dificultate ridicata, spre hard-enduro in prima zi, respectiv 80 km ziua a doua de concurs. Nu vor fi teste speciale in cadrul concursului, ci doar un punct comun de cronometrare la Start/Finish, in cadrul Centrului de Afaceri. Pe parcursul traseului sunt 6 CP-uri si un punct de alimentare. Start-ul se va da din 30 in 30 de secunde, in ordinea stabilita de clasarea la proba Prolog de vineri. Traseul este marcat cu banda portocalie si semne specifice de viraj stanga sau dreapta, interzis, pericol. Premiile vor fi dupa cum urmeaza: Clasa A – Experti Locul I: 500 Euro; Locul II: 300 Euro; Locul III: 150 Euro Clasa B – Hobby Locul I: 300 Euro; Locul II: 200 Euro; Locul III: 100 Euro In cadrul evenimentului vom decerna cupa “Ionut Ardeleanu” celui mai bine clasat pilot din Comanesti la clasa Hobby. Programul cursei: Vineri, 24 mai 12.00 – Secretariat, inscrieri, verificari tehnice 17.00 - Prolog, stabilirea ordinii de start pentru a doua zi Sambata, 25 mai 10.00 Start ziua I 17.00 Inchiderea cursei ziua 1 Duminica, 26 mai 10.00 Start ziua aIIa 15.00 Inchiderea cursei 16.00 Decernarea premiilor Petrecerea de sambata, unde friptura la ceaun, berea rece si animatoarele nu vor lipsii va avea loc in incinta Centrului de Afaceri si va fi organizata de clubul nostru in colaborare cu Moldavia Bikers si cu suportul Jack Daniels si Monster Energy.
  5. Salut! X-Cape va invita la Bacau in perioada 24-26 mai 2013 pentru a participa la "Cupa Ionut Ardeleanu 2013"! Am pregatit un frumos traseu de aproximativ 100 km, cu bucle pentru incepatori dar si pentru experti. Baza va fi situata la Centrul de Afaceri ca si anul trecut (iesirea spre Onesti), o locatie perfecta pentru petrecerea pregatita intre cele doua zile de concurs. Nu va lipsi vitelul la protap si berea la rece, cat despre taxe si inscrieri vom reveni cu detalii in curand aici pe forum cat si pe site-ul clubului www.motoxcape.ro
  6. eu am retapitat saua in Bacau, in spatele Curtii de Apel, pe Strada Turbinei - a costat 50 de lei cu tot cu material...
  7. astazi m-am despartit de Dominatorul meu, a ajuns la un baiat in Bucuresti - sa il stapaneasca sanatos!
  8. Salutare enduristi! Clubul X-Cape organizeaza in perioada 1-3 iunie, la Bacau, a treia etapa a C.N.I. Enduro si Cupa X-Cape BACAU. Prima zi, 1 iunie, va fi dedicata cupei organizata in centrul orasului, unde toti cei inscrisi vor participa la tombola pentru marele premiu: O MOTOCICLETA NOUA! Revin cu detalii despre inscriere si regulamentul competitiei! --------------------------------------------------------------
  9. pentru oras/commuting(naveta) e mult mai comoda combinatia de armura+genunchere cu imbracaminte normala pe deasupra, in privinta protectiei o armura e peste ce ofera un costum de piele; avantajul la piele este ca gliseaza, aluneca pe asfalt si nu te invarti ca nebunul de-a rostogolul, plus ca iti protejeaza pielea; mai comod nu poate fi in nici un caz... legat de cizme...sunt foarte putine care iti ofera protecitie la rupere/intindere de ligamente din cele sport, doar o gheata enduro/motocross face treaba asta la un buget redus, cu pretul confortului ce e drept. in rest, casca si manusi sunt obligatorii... numai bine!
  10. am "rezolvat" problema ambreiajului de electromotor! ...cel putin pentru moment cum? relativ simplu, am inlocuit arcul care fixeaza tachetii cu un arc similar ca grosime de la un semering si til-am nimerit ca lungime. practic daca arcul care il veti folosi e prea gros se vor bloca tachetii si/sau se va rupe arcul la un moment dat, daca e prea mare in diametru nu va tine tachetii pe pozitie suficient cat sa agate pe roata dintata angrenata de electromotor (cazul meu - arcul vechi era deformat si decalibrat = largit); daca arcul e prea mic in diametru e posibil sa se deformeze foarte repede... de mentionat faptul ca am masurat piesele supuse uzurii si se incadrau in limitele de service din manual. atasez si cateva fotografii concludente. ca idee nu stiu cat va tine manevra asta dar ideea e ca nu m-a costat mai nimic, mai precis 10 lei o coala de clingherit din care am croit cele doua garnituri care trebuiau inlocuite in urma demontarii capacului motor stanga si a capacului de electromotor; am reusit sa pornesc mobra de fiecare data in ultimele 3-4 zile, si nu a dat nici un rateu la cuplarea electromotorului; teoretic am facut o economie de aprox. 400 de lei, practic daca tine macar un sezon sunt super multumit!
  11. salutare! dupa cum v-am mai povestit, mobra mea nu mai porneste la rece din buton, fapt pentru care am ajuns la ambreiajul de electromotor; daca are cineva de vanzare de ocazie sau a gasit la noi la un pret mai bun decat pe wemoto (aprox. 90 eurasi) il rog sa imi dea si mie pontul...
  12. lucay

    Suzuki DRZ 400E

    trebuie sa recunosc ca tanjesc sincer dupa asa ceva de cand am dat de gustul coclaurilor, momentan am alte planuri si nu sper sa calaresc asa ceva prea curand dar am citi mult despre modelul asta si am auzit multe lucruri "de bine"; am si un manual de reparatii 114MB/232 pagini, probabil acelasi care il ai si tu (nu zice pentru ce model este dar la carburator apare MIKUNI BSR36); esti din Vaslui? mi-ar place sa ne intalnim la un moment dat daca ai drum prin Bacau sau poate cu alta ocazie sa vad in "fier si plastic" motocicleta asta... de curiozitate - ce consum ai ? PS Sa o stapanesti sanatos!
  13. e adevarat ca un motor mic nu ofera un consum pe cat te-ai astepta, mai ales la o masina grea dar comparatii cu motoare diesel de 2-3 litrii si benzinare mici nu isi au sensul ca si consum - daca vrei confort e logic ca o masina mai mare, cu atat mai mult diesel, sa fie mai confortabila si mai placuta la un drum lung ca idee de consum din proprie experienta, cu masinile care mi-au trecut prin mana: -matiz 800cm (850 kg)-> 7,5% medie de oras, 5.5-6 Bacau-Bucuresti -corsa C 1.2 75cp (1020 kg) -> 8-9% media de oras, 6-6.5 - Bacau-Bucuresti -suzuki swift 1.3 85cp (870 kg) -> 7-8% oras, 5 in afara in alta ordine de idei: 1. mobra mea ia 5-6% si mi se pare enorm diferenta e placerea condusului 2. problema e pretul combustibilului de orice fel!! 3. imagineaza-ti ca primesti cadou un muscle-car - ce dracu faci cu ea?
  14. lucay

    Londra

    salutare! intru pe regionala sa anunt furtul unei motociclete a unui prieten din Londra. A fost luata vineri 25-11-2001 din zona Leytonstone. Este vorba de YAMAHA XT 600E, model 4PT, 2003, albastra, cu numere de Romania. serie cadru: JYADJ021000034763, serie motor 034572, numar de inmatriculare BC-06-DGB Piese/semne distinctive: evacuare Arrow, amortizor Hagon, cauciucuri Heidenau K60 Scout, carena dreapta de sub sa este zgaraiata profund stiu ca sansele sunt minime, dar daca aflati va rog sa ma anuntati prin PM Stima!
×
×
  • Create New...