Sari la conținut

cbr600

INACTIV
  • Număr conținut

    62
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    matei_cosmin1985@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Pitesti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    VFR800FI
  • Numar Moto
    AG-85-MCL

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ZX4R , CBR600F4

cbr600's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. cbr600

    BURSA LOCALA

    Nu se mai poate cu drumurile astea.......si cum in loc sa reparam drumurile gasim alte solutii (gen Duster)..... Se vinde sau se schimba cu un enduro urmatoarea motorisca: Vfr 800 fi An de fabricatie 1999; Vreo 55000 km la bord; Alarma si cauciucuri rulate vreo 6-7000 de km. Nu voi insira tot felul de date tehnice.....cine e interesat se documenteaza pe net..... pret: 12000 lei Oferta valabila pana la repararea drumurilor (adik pana la pastele cailor ). Eu va urez drum fara gropi.....ca pe drum umed mai mergi.........dar din groapa in groapa mai greu.
  2. cbr600

    BURSA LOCALA

    Vand Honda Cbr600f4 din 2000 : /index.php?showtopic=255227 Pentru pitesteni pretul este negociabil
  3. cbr600

    Mi-au Trantit Motorul

    Mersi .......dar e problema mea si vreau sa o rezolv singur.........nu vreau sa mai implic si pe altcineva........deocamdata las sa se mai "raceasca" treburile, iar apoi gasesc eu o metoda sa i-o fac........
  4. cbr600

    Mi-au Trantit Motorul

    Nici macar nu-i cunosc e prima data cand ii vad......cred ca s-a mutat unul dintre ei decurand cu chirie...... Oricum ma astept sa am surprize in noptile ce urmeaza.....sa se razbune pt faptul ca am sunat politia.......culmea......tot ei.... Nu am pe ce sa le fac plangere pt distrugere.........nu erau decat cateva zgarieturi..........si au iesit si alea azi de dimineatza cu crema de polishat.......abia se mai observa........ Vecin........martor?.......nici vorba.....la cata galagie a fost nu a iesit nici macar unul pe geam......au stat si s-au uitat printre jaluzele cu lumina stinsa.............
  5. cbr600

    Mi-au Trantit Motorul

    il bati.........si ce rezolvi?........tot tu pici cu dosar penal la politie.......si iti mai bagi si prieteni intr-un c...t
  6. Nu vreau sa ma plang la voi.......vreau decat sa va povestesc ce am patit in noaptea asta. Cam pe la 3:30 a inceput sa sune alarma la motocicleta, ies pe geam....si ce vad?........motocicleta trantita si doi tipi intrand in scara alaturata. Cobor , ridic motocicleta.........acu aud pe cineva de la un apartament de la etajul 1 al scarii in care au intrat tipi zicand :"ce ba a daramat-o vantul ? (si rade)". Eu necunoscandul pe tip ii zic: " Tie iti arde de mistouri....mai bine mi-ai spune daca ai vazut pe cineva..." . Ma apropii de geamul lui si cand colo, era unul dintre tipi care au intrat in scara.......beat...mai erau inca 2 insi in casa cu el........betivi.....mi-am dat seama ca el a trantit-o ca era cel mai "zmeu" dintre ei......incep injuraturile... Au trecut pur si simplu pe langa motocicleta si au trantit-o, pusi pe distrus, sa isi bata joc de om ai d...u betivi Am sunat la politie........a venit politia dupa vreo 15 min....au urcat la ei la apartament......nu stiu ce au vorbit acolo pt ca mie mi-au spus sa raman jos. Cand au coborat politisti mi-au zis ca i-au luat datele.......s-au uitat la motocicleta......si mi-au zis ca nu are ce sa ii faca pt ca nu are motorul decat cateva zgarieturi (a cazut pe un gard viu care a atenuat cazatura)... Cam asta ar fi rezumatul intamplarii....am niste nervi acum de numai pot....si habar n-am ce sa fac.....sa plateasca intr-un fel pt gest si tupeul de a face si misto........ca daunele intradevar sunt minore (cateva zgarieturi superficiale).......
  7. Da....este o problema des intalnita la Honda si nu numai....(este o problema comuna la acest gen de intinzator), apare deoarece se "slabeste" cu timpul arcul din interiorul intinzatorului, ducand astfel la o forta de apasare a boltului pe ghidajul lantului de distributie din ce in ce mai redusa. Aceasta problema este destul de simplu de rezolvat prin schimbarea intinzatorului (dupa ghidul pe care l-am postat mai sus), numai ca intinzatorul original Honda v-a "ceda" dupa vreo 10000 de km, iar tacanitul v-a reveni.......un intinzator manual este solutia, dar din pacate nu se gaseste la noi in tara, iar daca ti-l aduce cineva costa destul de mult..... Riscuri sunt doar atunci cand incepe sa se auda foarte tare distributia (nu cred ca e cazul tau ca altfel te duceai imediat la service), lantul poate sari de pe rotile dintate si se poate intampla intradevar ce ai precizat tu ...... la mine filetul exista nu mai trebuie dat........este exact filetul surubului din capul intinzatorului (se vede in poza de mai jos, surubul pe care il strange respectivul cu cheia) m-am uitat pe net si intradevar si intinzatorul de la Zephyr are surubul acela in cap, nu inteleg de ce zici ca nu ai putut folosi alezajul filetat al acestui surub , ......te rog sa imi explici si mie .......cine stie poate inteleg si nu ma apuc sa desfac degeaba ......... am observat ca boltul este frezat in lateral ceea ce inseamna ca si corpul este frezat pt a nu permite boltului sa se invarta.........la asta te-ai referit cand ai zis ca trebuie gaurit (rotunjit) ?.....nu merge introdus un surub lung (care sa ia rolul boltului) prin alezajul acela filetat, deoarece are un diametru mai mare decat distanta dintre cele doua frezari interioare ale corpului ?
  8. Cum anume ai modificat intinzatorul? Ai schimbat arcul sau l-ai modificat astfel incat sa fie manual?....eu m-am gandit ca te poti folosi de alezajul filetat existent (cel al surubului de etansare) pt introducerea unui surub lung cu cap rotunjit, in prealabil se v-a demonda ansamblul arc > bolt (plunjer) > etc. ........folosindu-se practic decat corpul intinzatorului. Alezajul este coaxial cu boltul, ceea ce inseamna ca surubul v-a apasa exact in acelasi loc ca si boltul.
  9. Da.....practic nu este decat o flansa ovala cu doua gauri mai mici in lateral cu ajutorul carora se prinde de blocul motor, si o gaura in mijloc pt surubul care realizeaza intinderea lantului. Stiu ca e o piesa usoara si poate fi realizata fara probleme.....dar costa in jur de 58$ fara transport, deaceea prefer sa gasesc pe cineva care sa o aduca la un pret decent. Eu iti multumesc pt intentia de a ma ajuta, si daca nu reusesc sa rezolv altfel voi apela la tine.
  10. Va salut! E bine cunoscuta problema cu intinzatorul lantului de distributie la motocicletele Honda, Avand o Honda Cbr600f4 evident ca ma confrunt si eu cu aceasta problema, nu vreau sa cumpar un intinzator original Honda deoarece am inteles ca v-a reveni tacanitul dupa aproximativ 10000 de Km. Asa ca am tot cautat un intinzator manual marca APE, dar nu am gasit pe nimeni care sa aduca.... Daca este cineva pe forum care cunoaste pe cineva la care sa apelez pt un astfel de intinzator il rog sa ma anunte. Pun si un link cu instructiunile de inlocuiere a acestui intinzator: http://cbrworld.net/forums/thread/85183.aspx a mai fost postat pe forum, dar nu strica
  11. Purtati mai oameni buni macar o casca pe cap, vad tot mai multi motociclisti si mai ales scuteristi fara casti. Omul asta traia daca avea o casca pe cap. Pacat......
  12. Si eu ajung decat cu varfurile jos .........trebuie decat sa te obisnuiesti sa mergi asa.......... Probabil esti incepator si ai o senzatie de nesiguranta cand vezi ca nu ajungi cu toata talpa jos, dar o sa te obisnuiesti. Nu iti recomand montarea unor astfel de kituri de coborare a motocicletei deoarece ii v-a afecta in mod sigur modul in care comporta, mai ales in cazul unei motociclete de viteza cum este Cbr600RR.
  13. Salut , Dupa username tind sa cred ca esti din Pitesti.....dupa nr de inmatriculare...nu.......dar totusi te intreb ai sunat cumva la reprezentanta Honda din Targul din vale? M-ar interesa si pe mine sa fac o dublura la cheie, si nu am gasit in Pitesti pe nimeni care sa faca copii la Philips Cripto 4 de la Honda.
×
×
  • Creează nouă...