Sari la conținut

Che Guevarra

EX+
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    23.03.2007
  • Numar moto
    B-30-BRR
  • Club
    Pro-Bike

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha SR 250 SE Special Kawasaki Vulcan VN 750 A9 Suzuki Savage LS 650 P402 Big Single
  • Alte autovehicule si vehicule
    Posed si cat. B din 19.08.2007
  • Interese
    Sa fie mereu racoare si ploi scurte!

Vizitatori Recenți Profil

364 citiri profil

Che Guevarra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Daca ai forta incepi deja cu un motor mare, asa cum e cazul meu si nu am avut nici un accident. Nici nu am spus ca "daca ai un motor mic trebuie sa te bagi in depasiri in care ai avea nevoie de mai multa putere", in alta ordine de idei, daca motorul e mai greu fizica spune ca frecarea cu solul e mai mare, deci franarea e mai scurta la aceeasi viteza, fata de un motor usor care are frecare mai mica cu solul. Experimentat de mine si Adi Dragstar. Legiuitorul spune bine, dar in cazul celor care practica haltere (weight-lifting), culturism (body-building), triatlon de forta (power-lifting), sau om puternic (strong-man), nu ar trebui aplicate asemenea limitari de cilindree. Personal am practicat haltere si acum practic culturism (tot timpul anului, in afara de perioada de canicula). Motorul meu are 265,15 kg la plin. In talon au zis ca are 219 kg, dar e o tampenie. Are 241 kg la gol, plus 2,65 kg baterie, 14 litri benzina, 4 litri ulei, 1 litru apa deionizata ultrapura plus 1 litru antigel, 0,5 litri ulei cardan si 1 litru ulei furca. Toate cele bune!
  2. Subscriu! Ai facut bine ca ai luat versiunea custom, care tot la 8.290 EURO este, dar are jenti turnate si anvelope tubeless, deci nu explodeaza la intepare precum cele cu camera! Pacat ca nu are si cardan, cum are VN 750, dar oricum e mai bine pe curea dintata (cum e Harley-Davidson-ul) decat pe lant (cureaua tine cam 30.000 km si costa cam 300 EURO, ceea ce e acceptabil)!
  3. Locuiesc in Bucuresti in apartamentul cu trei camere al mamei (maica-mea si eu), in sectorul 4, cartierul Berceni, zona cinema Cultural. Deasemenea ar mai fi la 20 km la sud de Bucuresti casa parinteasca a mamei cu trei camere, in satul Tufa, la capatul barajului de la microhidrocentrala de pe Arges. Nr. mobil: 0742.007.269, dupa 15.00, sambata si duminica toata ziua; tel. fix: 021.684.76.91, tot timpul (daca nu e maica-mea plecata pe la prietene).
  4. Bine v-am gasit. Sunt din Berceni. Tel.: 0742.007.269 (dupa 15.00, pana atunci nu am semnal, lucrez underground; sambata si duminica toata ziua)
  5. Asta e semn ca ne unifica motocicletele si nu propriile suflete de adevarati bikeri, asa cum ar trebui...
  6. Corect, viteza cu mult mai mare decat cea legala e periculoasa!
  7. Este si asta adevarat, asa cum este si faptul ca dimensiunile mai mari fac motocicleta sa fie vazuta mai bine, greutatea mai mare o face sa franeze in timp si distanta mai reduse, deasemenea sa fie mai stabila la vant, puterea mai mare o face sa demareze mai rapid si sa ruleze cu viteza mai mare, ceea ce te poate salva in momentul cand singura sansa de evitare a impactului nu este frana, ci acceleratia, ori pentru a depasi fara sa te cicocnesti de cel de pe contrasens iti trebuie viteza mai mare!
  8. Corecta concluzia! Oricum era prea tanar, R.I.P.! Corect, mai bine sa nu se cumpere autovehicol pe 2 roti sub 18 ani!
  9. R.I.P. Si eu am o fetita de 1 an si 4 luni si o nevasta... Asa e, dar totusi e bine sa cautam sa avem cat mai putine momente de inconstienta rutiera, macar daca murim si avem nevasta si copil sa nu avem constiinta incarcata ca s-a intamplat din vina noastra!
  10. R.I.P. Din nou un automobilist "left-turner", care face stanga fara sa se asigure, unul din cei 78 % din vinovatii accidentelor automobil-motocicleta, motociclistii intre 16 si 20 de ani care merg cu viteza supraevaluata fiind cei doar 14 % care sunt vinovati in accidentele in care sunt implicate motociclete, restul de 8 % fiind starea proasta a drumului sau pene!
  11. R.I.P. Salut! Dupa cat se pare ti-a revenit increderea in condus motocicleta dupa accidentul suferit... Imi pare bine, si sper sa nu avem parte de un accident stupid ca acesta descris de tine!
  12. Majoritatea celor din U.K. locuiesc de destul timp acolo (chiar sunt nascuti acolo) ca sa se obisnuiasca cu sensul de circulatie inversat, accidentele frecvente fiind datorate soferilor "right-turner", care nu se asigura la schimbarea directiei la dreapta sau la intoarceri, la noi sau in U.S.A. fiind de vina, corespunzator, cei "left-turner", care vireaza fara se se asigure la stanga, ce e greu de inteles, ca doar vorbeam de parcul autohton de acolo ca este de 650.000 motociclete?! Chestia este ca asta este cel mai profesionist studiu de pana acum. Toate cele bune!
×
×
  • Creează nouă...