Sari la conținut

dordecer

Membru
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Motocicleta
    transalp 650
  • Club
    -

dordecer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Stiu ca nu locul potrivit pentru anunturi insa , daca e interesat cineva de un Transalp din 2000 , am o oferta aici : /index.php?/topic/714713-vand-honda-transalp-650-din-2000/
  2. Buna tuturor. Am un Transalp din 2000. Nu prea am cercetat pe internet , forumuri daca se poate modifica motorul sa fie pe injectie. Ar putea sa-mi spuna cineva daca da si daca ar fi costisitoare investitia ? Imi place sa mai tunez cate ceva la ea. M-am gandit sa-i pun un mic ventilator cu termostat de 60*Celsius ND la releul de incarcare , care am vazut ca se infierbanta foarte tare. Am inteles ca dupa un timp isi dau duhul. M-am gandit ca poate astfel il mai menajez de stressul termic si astfel , ii mai prelungesc viata. Tot ca tunning , am schimbat indicatorul de benzina ( pe care l-am stricat ) cu unul cu Led-uri , un regulator 7812 su un LM 3914. Acum imi arata cu mai multa acuratete cantitatea de combustibil din rezervor. Celalalt indicator incepea sa coboare doar dupa ce se golea cam pe jumatate rezervorul. Il am de vre-o 4 ani ma minunez de alegerea facuta. Imi da multa satisfactie , implinire , bucurii. Honda in general mi-a mers la inima , astfel ca si masina am de gand sa cumpar tot Honda , cu toate ca piesele sunt scumpe la ele. Daca aveti timp , uitati-va pe Youtube la videoclipuri cu linii de asamblare moto sau auto. Acolo se face treaba serioasa , foarte precisa , de calitate !!! Nu spun prin aceasta ca alte firme nu sunt serioase ( BMW , Americane ) . Am prins pur si simplu drag de aceasta marca. Plimbari memorabile , cu amintiri frumoase in acest sezon tuturor.
  3. Buna tuturor. Nu vreau sa intru pe Transalp.ro , pt. ca nici nu stiu unde sa postez intrebarea pe care o am. Sper ca se mai citeste cat de cat si aceasta sectiune din forum dedicata Transalpurilor. Am un Transalp din 2000 si nu avea pe el inca de cand l-am cumparat abtibildul acela cu verde si rosu care indica gradul de uzura al lantului. Am si eu o rugaminte : daca are cineva asa ceva , dispozitia si amabilitatea sa puna ceva de masurat sub acel abtibild , sa-i faca o poza ca sa-i pot vedea dimensiunile exacte , reale si eventual sa mi-o trimita prin mesaj privat. Nu am chef sa dau bani si pe asa ceva chiar daca nu e scump. Multumesc pt. cei ce vor sa ma ajute. Plimbari frumoase fara amintiri dureroase !
  4. Fiindca tot se aminteste de achizitie de Transalp , am cumparat unul asta toamna de la Kampur Brasov . Conteaza foarte mult prsoana de la care o cumperi. Se spune ca , atunci cand cumperi ceva , sa te uiti in ochii celui ce o vinde mai mult decat la produsul pe care vrei sa-l iei. Asta arata foarte mult cat de sincera , bine intentionata e acea persoana in ceea ce vrea sa vanda , daca are sau nu ceva de ascuns la marfa lui ! Ma bucur mult pentru aceasta motocicleta. Asa cum spunea cineva intr-un post anterior , important e ca cel putin in proportie de 75 % sa corespunda cerintelor , dorintelor personale. Acesta e un aspect important , deloc de neglijat , pentru a nu fi nevoit ca peste sase luni sau un an sa-mi dau seama ca nu e chiar ceea ce am nevoie , ce mi-am dorit si sa strang iar cureaua , sa astept cu (ne) rabdare motocicleta visata. Tot asa e si cand , in viata faci ceea ce ti se potriveste , te pricepi la asta si faci cu pasiune acel lucru. Asa e si cand ti-ai gasit partenerul potrivit de viata si , zi de zi te minunezi de acest lucru ! Plimbari frumoase tuturor fara evenimente negative grave. Sa dam un exemplu pozitiv , prin comportamentul nostru in trafic ca nu suntem ceea ce prejudecata unora ( sau multora ) ii face sa creada despre noi.
  5. Dragi baieti primavara se cam lasa asteptata , ne pune rabdarea la incercare pana sa facem o tura pe vreme mai buna in acest an . De asemenea ultima scumpire a benzinei .... da de gandit. Avand timp sa mesteresc la motor m-am gandit sa schimb kilometrajul din bord deoarece imi masura in mile si nu in km. Ma necajea acest lucru deoarece mereu trebuia sa inmultesc datele cu 1.6 ca sa stiu ceea ce ma interesa de fapt. In locul lui am pus un computer digital Acewell ACE- 3250 . El de fapt se monteaza pe ghidon insa , cu ajutorul aparatului de pirogravat am taiat plasticele astfel incat sa incapa acolo . Avantaje : - adio problema cu melcul + nu mai am nevoie de cablul de kilometraj. - functii multiple , inclusiv afisarea tensiunii bateriei , lcd foarte luminos care se vede excelent pe timp de noapte ; etc. Sunt si variante care au incluse toate beculetele de pe bordul motocicletei si asta intr-un spatiu foarte mic. Am scris acest articol in caz ca mai vrea cineva sa incerce o modificare de genul acesta. Am o intrebare : cat este circumferinta rotii din fata ? Am un Transalp 650 cu cauciuc marime standard ( 90/90-21 ) . Am masurat roata cu metrul de croitorie roata imprejur si mi-a iesit 220 cm. Pe asfalt calare pe ea la o rotire completa a rotii mi-a iesit 214 cm . Am citit ca cel mai exact ar fi sa parcurg o distanta cunoscuta ( 10 km de ex. ) si sa compar aceasta cu ceea ce mi-a masurat instrumentul . Prin calcul ar iesi circumferinta rotii . Din prognoza meteo am vazut ca de la jumatatea lunii se va incalzi mai bine vremea asa ca usor , usor vine timpul sa dezmortim " doamnele " noastre . Numai bine tuturor.
  6. Salutare tuturor. Am si eu un transalp 650 . Nu functioneaza ceasul digital la el. M-am uitat pe schema electrica si apoi cu ochiul , mana si multimetrul la motocicleta insa nu am reusit sa-i dau de cap. Daca a avut cineva o astfel de problema si a rezolvat-o sau daca m-ati putea ajuta in acest sens as fi recunoscator. Ce bine e ca e cald (ziua ) si se poate da cu motorul. Mesaj completat Am gasit si buba. Am demontat bordul de pe motocicleta si am alimentat ceasul direct de la baterie. Asa functioneaza perfect.Deci e o problema cu firele sau un contact oxidat.
  7. Multumesc tuturor pt. sfaturi. GPZ-ul e bun pt. drumuri mai bune si viteza. Am studiat motociclete dual purpose si am gasit mai potrivit nevoilor, dorintelor mele klr 650, chiar daca e monocilindru si are motorul ceva mai mare decat gpz- urile sau eventual kle 500.
  8. Salut tuturor. M-am uitat pe acest forum, la discutii. E interesant, instructiv ce se discuta. As avea si eu o intrebare, respectiv rugaminte : am in plan sa cumpar un gpz 500 si nu sunt lamurit cu un lucru si anume- cu motocicleta asta se poate merge si pe drumuri mai putin bune de ex. gauri in asfalt, drum comunal nemodernizat, cu pietris ? Ma uit ca are garda cam jos si la gropi... ar putea agata carena( partea de jos a ei ) sau ar putea arunca pietris pe ea , fapt ar produce fisuri in ea. Imi place sa fac drumetii in natura, nu ma refer aici la o motocicleta pt. teren off road, enduro ci pentru trasee, de ex. Transfagarasan unde conditiile de drum sunt relevante pt. ceea ce vreau sa spun. Rog pe cei ce au umblat pe astfel de conditii de drum cum e sau eventual sa-mi recomande altceva cu consum nu prea mare de combustibil si capacitate de 500 cc. M-am uitat la Aprilia Pegaso 650 insa nu-mi convine consumul mare, cam 6,5l respectiv faptul ca are peste 500 cc si am inteles ca piesele de schimb se gasesc cam greu , sunt scumpe, si in general e problematica in anumite privinte. Multumesc mult si asfalt uscat.
  9. dordecer

    MZ

    Buna . Ai PM de la mine.
  10. Salut tuturor. Daca are nevoie careva de piese de la ea poate sa ma contacteze. Mesaj completat M-am razgandit. Decat sa ma chinui sa o vand pe bucati si sa raman cu parti din ea ca piese de muzeu mai bine o pastrez.
  11. dordecer

    MZ

    Salut tuturor. Dezmembrez ETZ 250 din 1987, in stare de functionare, cu acte in regula. Daca are careva nevoie de vre-o piesa de la ea astept sa ma contacteze.
  12. dordecer

    MZ

    Am revenit cu noutati. Am desfacut motorul, l-am curatat, inspectat in interior. Azi am cumparat simeringuri, garnituri, scule. Cand am timp ma apuc sa-l asamblez inapoi si apoi am sa va spun ce a iesit. Multumesc tuturor pt. interventii, sfaturi . Sunt binevenite.
  13. dordecer

    MZ

    Salut tuturor. Am si eu un etz 250, care are niste simptome ce ma cam deranjeaza si anume:1. pe partea dreapta a cutiei de viteze, pe la lant mi se scurge uleiul din cutia de viteze. Nu mult deodata dar in timp destul de mult; 2. la carburator, imbinarile carterului, partea de jos a cilindrului de asemenea se umple cu ulei, carburant sau ce-o fi. Curat motocicleta sa arate frumos fara chestiile astea de care se prinde mult praf, mizerie si, nu dupa mult timp e iar asa. Care sa fie problema: etanseizare insuficienta, simeringuri , garnituri uzate ? Am pus nu demult pe ea aprindere electronica Gotronic si de atunci merge brici , chiar si cand e rece porneste la prima pedala. Nu mai am probleme cu uzura platinei, cu avansul. O problema ar mai fi ca atunci cand merg mai mult cu ea in rampa (la Transfagarasan de ex.) si s-a incalzit motorul nu mai avea asa putere ca atunci cand mergeam cu ea la loc drept. Va rog sa ma ajutati in privinta acestor neajunsuri. Mii de multumiri... si mare grija la viteza. Stirile sunt pline cu accidente cutremuratoare. Sa nu fim si noi printre ei intr-o zi !
  14. Va multumesc pt. sfaturi. Aveam nevoie de ele si sunt binevenite. N-as vrea sa bulesc ceva nestiind cum e cel mai bine sa procedez. Sa auzim de bine. Asfalt uscat.
  15. Am alezat cilindrul la diametrul 81 mm( cota 3 cred) la un ETZ 250. De asemenea am cumparat piston,segmenti corespunzatori noului diametru al cilindrului. Intrebarea mea e daca e necesar rodajul motorului in astfel de situatie si daca da cum si cat si daca e necesar ulei special de rodaj sau merge si ulei obisnuit de amestec 2T.
×
×
  • Creează nouă...