Sari la conținut

tic

EX+
  • Număr conținut

    7
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    B-98-SZK
  • Club
    in curand

tic's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pacatoasa mazga aia. Azi intru cu motorul in service, il fac si tot weekendul dau ture numai prin piata victoriei sa vad daca o fi ghinionul asta asa de lipicios. Xaiffer, sa iei si camera cu tine, ca poate vii si cu ceva imagini filmate!!! --- Mesaj completat în 29 Feb 2008 12:30 ------------- nu uita marul . Golden e bun!!!
  2. Iti dai seama cum ma simt eu acu sa am threadul asta deschis aici... Dar daca tot sunt aici tin sa accentuez obisnuinta de a iesi cu combinezonul indiferent daca dau o tura in oras sau in afara. Andrew si nu numai poate confirma asta. Multi au incercat si incearca sa ma convinga ca merge cu blugi prin oras. Daca eram in blugi, nu cred ca mai eram in stare sa-mi duc motorul pana acasa. Nici macar nu mi s-a inrosit pielea in zona in care m-am frecat de asfalt. Reflectati si protejati-va
  3. Da, eu eram... Eu sunt ok, multumita echipamentului complet, mobra n-are decat pedala schimbatorului de viteze putin indoita, carena doar zgaraiata pe stanga multumita buloanelor, semnalizare stanga trebuie schimbata. Probabil de aia n-a sarit nimeni in ajutor, vazand ca ma misc si ca mi-am ridicat singur motorul de jos. Multumesc femeii pentru mar, n-am avut de ales, cred ca imi spargea ochiu' daca refuzam marul ala. Pana la urma l-am mancat ca nu era frumos sa-l arunc si nici nu statea bine in san ) Presupun ca totul s-a intamplat din cauza unei pete de ulei, parca era si uda portiunea aceea in care am intrat in derapaj, o incercare de contrabracare esuata si am alunecat. Posibil sa ma fi bucurat ca aveam drum liber inainte si am accelerat in timp ce am inclinat motorul ca sa ocolesc o ultima masina ce facea dreapta, spre Victoriei (eu vroiam sa ma indrept spre Romana) --- Mesaj completat în 27 Feb 2008 21:29 ------------- Ce ai auzit tu, Xaiffer, era din cauza derapajului coroborata cu accelerarea involuntara. N-am avut pana acum vreodata curiozitatea sa fac wheelie din simplul motiv ca nu-i vad utilitatea. Iar de aport de imagine nu duc lipsa astfel incat sa ma apuc de gesturi gratuite
  4. Interesant itinerar, presupun ca nu prea ati avut vreme rea si asta ma bucura. Mai vrem fotografii si, bineinteles, multe vorbe
  5. Nu neg ca ar fi si situatii in care unii ar trece pe langa, fara sa opreasca. S-a intamplat sa fiu si eu pe acolo si am oprit, salvarea deja plecase, l-am vazut si eu pe prietenul motociclistului care mi-a spus ca nu e grav accidentat, ca piesele de la motor se aflau la el in portbagaj. S-a luat politistul de mine ca m-am angajat in traversarea strazii pe verde, intre timp s-a schimbat pe rosu si avea de gand sa-mi confiste casca fiid convins ca am trecut pe rosu Insanatosire grabnica motociclistului si despre conservar...
  6. recomand acest curs tuturor, iar daca esti incepator ( ca si mine < 4000 km ) ai ocazia sa inveti din start cum se piloteaza corect o motocicleta ! Si eu il practic, sunt f incepator, avand in vedere ca am luat permisul cu o saptamana inainte de a incepe sa frecventez aceste cursuri, a fost a treia oara cand m-am suit pe gsx-r-ul alb-albastru din pozele postate mai sus de colegul meu. Sunt multumit de ele in primul rand pentru ca ma ajuta foarte mult, mi s-a corectat pozitia pe motor ceea ce a transformat mersul intr-o placere, imi conturez reflexele sub atenta supraveghere a lui razvan si victor, eu zic ca toti dupa ce au obtinut categoria A ar trebui sa practice macar o sesiune de 10 shedinte pe amkart, sau ca scoala moto din romania ar trebui sa arate cam asa cum se desfasoara pe circuit. In primul rand e foarte ok ca mergi cu motorul tau, ca te inveti cu el, ii cunosti limitele dupa ce le cunosti pe ale tale si poti invata lucruri care te pot costa viata daca le experimentezi pe sosea, in traficul existent. E buna aceasta scoala si pentru vitezomanii incurabili, pentru a-si varsa adrenalina pe circuit si pentru a se tempera atunci cand ies in trafic (prea frumos ar fi sa fie asa, dar aderenta de pe circuit nu e aceeasi ca cea de pe sosea) Mai sunt multe de zis dar mai bine veniti si vedeti cu ochii vostri cam care e treaba... Un ultim lucru mai vreau sa-l mai mentionez, cred eu nu lipsit de importanta si anume ca aici reusesti sa te autodepasesti cu fiecare sedinta, si totul depinde de tine daca reusesti in acest timp sa ajungi acolo unde ti-ai propus tu sa ajungi. Ultima parte din fraza nu ti-o garanteaza nimeni. Va salut. Si cu aceasta ocazie am postat si eu pentru prima data pe acest forum, cu toate ca il citesc de cand am inceput orele de conducere pentru categoria A (in special rubrica de accidente)
×
×
  • Creează nouă...